Модифікована освітня програма 3-4клас, розроблена під керівництвом Шияна Р.Б.

Про матеріал
Інформатична освітня галузь ( МОДИФІКОВАНА), розроблена під керівництвом Шияна Р.Б. 3-4 клас Інформатика
Перегляд файлу

Інформатична  освітня галузь ( МОДИФІКОВАНА),

розроблена під керівництвом Шияна Р.Б.

3-4 клас

Інформатика

Довгостроковою метою інформативної освітньої галузі є формування здатності до вирішення проблем із використанням цифрових пристроїв, інформаційно-комунікаційних технологій та критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту; безпечна та відповідальна діяльність в інформаційному суспільстві.

Змістова лінія

Вимоги до навчальних досягнень учнів

Оцінювання знань, які засвоїв учень/учениця за рік

1.«Я у світі інформації»

Шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку(з допомогою вчителя);

пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання інформації

визначає об'єкти, їх властивості та значення.

Спостереження.

Практичні завдання.

2.«Моя цифрова творчість»

Формуватиме навички складати лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми (з допомогою вчителя);

Вчитиметься створювати просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму та налагоджує її;

створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм(з допомогою вчителя);

вчитиметься заповнювати, доповнювати таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань.

Практичні завдання.

3.«Комунікація та співпраця»

Складає план виконання роботи з допомогою вчителя.

Практичні завдання.

4.«Я і цифрові пристрої»

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо);

визначає прості апаратні та програмні збої, які можуть траплятись під час користування технікою;

вчитиметься добирати способи передачі інформації;

виконує простий пошук за ключовими словами;

доброзичливо та конструктивно коментує навчальні ресурси у захищеному середовищі.

Дослідження.

Практичні завдання.

5.«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

Дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями;

дотримується погоджених правил поведінки онлайн-вдома та у школі;

звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм;

узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм;

уникає небезпечних та некорисних сайтів.

Спостереження.

Дослідження.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
10 грудня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку