Інформатична освітня галузь ( МОДИФІКОВАНА),
розроблена під керівництвом Шияна Р.Б.
3-4 клас
Інформатика
Довгостроковою метою інформативної освітньої галузі є формування здатності до вирішення проблем із використанням цифрових пристроїв, інформаційно-комунікаційних технологій та критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту; безпечна та відповідальна діяльність в інформаційному суспільстві.
Змістова лінія |
Вимоги до навчальних досягнень учнів |
Оцінювання знань, які засвоїв учень/учениця за рік |
1.«Я у світі інформації» |
Шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку(з допомогою вчителя); пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання інформації визначає об'єкти, їх властивості та значення. |
Спостереження. Практичні завдання. |
2.«Моя цифрова творчість» |
Формуватиме навички складати лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми (з допомогою вчителя); Вчитиметься створювати просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму та налагоджує її; створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм(з допомогою вчителя); вчитиметься заповнювати, доповнювати таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань. |
Практичні завдання. |
3.«Комунікація та співпраця» |
Складає план виконання роботи з допомогою вчителя. |
Практичні завдання. |
4.«Я і цифрові пристрої» |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо); визначає прості апаратні та програмні збої, які можуть траплятись під час користування технікою; вчитиметься добирати способи передачі інформації; виконує простий пошук за ключовими словами; доброзичливо та конструктивно коментує навчальні ресурси у захищеному середовищі. |
Дослідження. Практичні завдання. |
5.«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» |
Дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями; дотримується погоджених правил поведінки онлайн-вдома та у школі; звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм; узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм; уникає небезпечних та некорисних сайтів. |
Спостереження. Дослідження. |