ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка __________________
_________
«_____» «____________» 20___р.
Модифікова програма з української мови та читання
2клас
для учня з ООП - __________________________________________
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
ІІ семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікуванні результати учня з ООП |
Дата |
|
Слово |
|
|
1. |
Слова – назви предметів.Хто? Що? |
На демонстраційному матеріалі показує слова – назви предметів; спостерігає на екрані за предметами; показує вже знайомі; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; пробує, вимовляє перший звук слів. |
16.01 17.01 18.01 19.01 |
2. |
Робота з дитячою книгою. |
Переглядає самостійно дитячі ілюстровані книжки, обирає на свій смак; показує героїв, які дії виконують; сприймає на слух новий текст; разом із асистентом розфарбовує один із персонажів. |
20.01 23.01 24.01 |
3. |
Однина і множина. |
Розрізняє поняття «один» «багато» за допомогою роздаткового матеріалу; показує на предметах через гру; обирає серед багатьох, один. |
25.01 26.01 27.01 |
4. |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. |
Повторює написання вивчених раніше букв; А, О, Н, І, Л на екрані; за допомогою шаблону; сприймає на слух новий матеріал; показує жестами, на демонстраційному матеріалі вживання великої букви. |
30.01 31.01 01.02 02.02 03.02 |
5. |
Велика буква у кличках тварин. |
Друкує букви: П, С, Г, на екрані; за допомогою шаблону; сприймає на слух новий матеріал; показує жестами на тварин на демонстраційному матеріалі вживання великої букви.; реагує на звуки тварин іх зображення переглядаючи відео. |
06.02 07.02 08.02 09.02 10.02 |
6. |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. |
Сприймає на слух новий матеріал; показує на демонстраційному матеріалі вживання великої букви.; реагує на зображення переглядаючи відео; повторює написання великих букв. |
13.02 14.02 15.02 16.02
|
7. |
Велика буква в назвах вулиць. |
Сприймає на слух новий матеріал, реагує на пояснення вчителя емоціями, жестами; повторює вивчені букви; вимовляє, друкує, знаходить на моніторі, картках. |
17.02 20.02 21.02 22.02 |
8. |
Слова – назви ознак. |
Учень сприймає на слух новий матеріал; для закріплення виконує практичні дії жестами,емоціями; реагує на зображення переглядаючи відеоматеріал. |
23.02 24.02 27.02 28.02 |
9. |
Діагностувальна робота |
Демонструє засвоєні навички на папері, моніторі; показує свої відчуття жестами, емоціями; знаходить зображення, реагує на запитання. |
01.03 02.03 |
10. |
Розвиток мовлення. Опис предмета. |
Демонструє свої знання за кольорами; обирає предмет за кольором, розміром, показує жестами. |
03.03 06.03 |
11. |
Слова – назви дій. |
Сприймає на слух новий матеріал; показує дії на демонстраційному матеріалі; виконує дії самостійно сприймаючи на слух. |
07.03 08.03 09.03 10.03 |
12. |
Робота з дитячою книгою. |
Розглядає дитячі книжки; обирає книгу самостійно на свій смак; показує знайомі предмети, об'єкти; знайомиться з новими. |
13.03 14.03 |
|
Речення |
|
|
13. |
Поняття про речення. |
Сприймає на слух розповідь про речення; складає речення за малюнками на роздатковому матеріалі; викладає речення графічно фішками. |
15.03 16.03 17.03 20.03 21.03 |
14. |
Ровиток мовлення. Пишу смс – повідомлення. |
Сприймає на слух матеріал про смс- повідомлення; працює з гаджетом показує закладку, де зображено повідомлення; робить самостійно позначки. |
22.03 23.03 24.03 |
15. |
Робота з дитячою книгою.: байки. |
Знайомиться з новим жанром – байка; сприймає на слух; показує персонажів байки. |
03.04 04.04 05.04 |
16. |
Пісні – заклички. |
Сприймає на слух пісні; обирає на свій смак; виражає ємоційний стан; робить відповідні рухи. |
07.04 10.04 11.04 |
17. |
Спілкування в інтернеті. |
Сприймає на слух про спілкування в інтернеті. |
12.04 13.04 |
18. |
Головні слова в реченні. |
За допомогою фішок складає прості речення графічно; показує на малюнках дії; складає пазли. |
14.04 17.04 18.04 19.04 |
19. |
Поширення речень. |
Сприймає на слух нову інформацію про речення; утворює речення на слух за допомогою фішок графічно, карток; за допомогою демонстраційного матеріалу поширює просте речення. |
20.04 21.04 24.04 25.04 26.04 27.04 |
20. |
Розвиток мовлення. Афіша. |
Знає, що таке «афіша», показує на зображеннях; складає зображення на пазлах; реагує, переглядаючи відеоматеріал. |
28.04 01.05 02.05 |
21. |
Діагностувальна робота. |
Демонструє засвоєний матеріал про речення. |
03.05 04.05 |
|
Текст |
|
|
22. |
Поняття про текст. |
Сприймає на слух казку; показує на зображеннях персонажів; розфарбовує, виділяє серед інших. |
05.05 08.05 09.05 |
23 |
Робота з дитячою книжкою: енциклопедіяї для дітей. |
Сприймає на слух матеріал про енциклопедії; знайомиться з «Дитячою енциклопедією»; обирає зорово, що цікавить. |
10.05 11.05 12.05 15.05 |
24. |
Вірш. |
Слухає та сприймає на слух вірш, виконує малюнок до вірша; знаходить і обирає об'єкти, предмети. |
16.05 17.05 18.05 19.05 22.05 |
25. |
Я пізнаю світ. |
Виконує різні види робіт, досліди; показує свої здібності: малюнки, поробки, констуювання; викладає пазли. |
23.05 24.05 25.05 26.05 |
26. |
Підсумковий урок за розділом. |
Демонструє свої набуті знання за рік. |
29.05 30.05 |
27. |
Підсумковий урок за рік. |
Демонструє свої знання з предмету. |
31.05 |