Модифікована програма 2клас Українська мова та читання ІІ семестр

Про матеріал
Модифікова програма з української мови та читання 2клас для учня з ООП рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток (розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
Перегляд файлу

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 Директорка __________________

                                                                                  _________

                                                                                 «_____» «____________» 20___р.

 

 

 

 

                   Модифікова програма  з української  мови та читання

                                                             2клас

          для учня з ООП   - __________________________________________

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         ІІ семестр

Зміст навчання

Очікуванні  результати  учня з ООП

Дата

 

Слово

 

 

1.

Слова – назви предметів.Хто? Що?

На демонстраційному матеріалі показує слова – назви предметів; спостерігає на екрані за предметами;  показує вже знайомі; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; пробує, вимовляє перший  звук слів.

16.01

17.01

18.01

19.01

2.

Робота з дитячою книгою.

Переглядає самостійно дитячі ілюстровані книжки, обирає на свій смак; показує героїв, які дії виконують; сприймає на слух новий текст; разом із асистентом розфарбовує один із персонажів.

20.01

23.01

24.01

3.

Однина і множина.

Розрізняє поняття «один» «багато» за допомогою роздаткового матеріалу; показує на предметах через гру; обирає серед багатьох, один.

25.01

26.01

27.01

4.

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові.

Повторює написання вивчених раніше букв; А, О, Н, І, Л  на екрані; за допомогою шаблону; сприймає на слух новий матеріал; показує жестами, на демонстраційному матеріалі вживання великої букви.

30.01

31.01

01.02

02.02

03.02

5.

Велика буква у кличках тварин.

 Друкує  букви: П,  С, Г, на екрані; за допомогою шаблону; сприймає на слух новий матеріал; показує жестами на тварин на демонстраційному матеріалі вживання великої букви.; реагує на звуки тварин  іх зображення  переглядаючи відео.

06.02

07.02

08.02

09.02

10.02

6.

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок.

Сприймає на слух новий матеріал; показує  на демонстраційному матеріалі вживання великої букви.; реагує на  зображення  переглядаючи відео; повторює написання великих букв.

13.02

14.02

15.02

16.02

 

7.

Велика буква в назвах вулиць.

Сприймає на слух новий матеріал, реагує на пояснення вчителя емоціями, жестами; повторює вивчені букви; вимовляє, друкує, знаходить на моніторі, картках.

17.02

20.02

21.02

22.02

8.

Слова – назви ознак.

Учень сприймає на слух новий матеріал; для закріплення виконує практичні дії жестами,емоціями; реагує на зображення переглядаючи відеоматеріал.

23.02

24.02

27.02

28.02

9.

Діагностувальна робота

Демонструє  засвоєні навички на папері, моніторі; показує свої відчуття жестами, емоціями; знаходить зображення, реагує на запитання.

01.03

02.03

10.

Розвиток мовлення. Опис предмета.

Демонструє свої знання за кольорами; обирає предмет за кольором, розміром, показує жестами.

03.03

06.03

11.

Слова – назви дій.

Сприймає на слух новий матеріал; показує дії на демонстраційному матеріалі; виконує дії самостійно сприймаючи на слух.

07.03

08.03

09.03

10.03

12.

Робота з дитячою книгою.

Розглядає дитячі книжки; обирає книгу самостійно на свій смак; показує знайомі предмети, об'єкти; знайомиться з новими.

13.03

14.03

 

Речення

 

 

13.

Поняття про речення.

Сприймає на слух розповідь про речення; складає речення за малюнками на роздатковому матеріалі; викладає речення графічно фішками.

15.03

16.03

17.03

20.03

21.03

14.

Ровиток мовлення. Пишу смс – повідомлення.

Сприймає на слух матеріал про смс- повідомлення; працює з гаджетом показує закладку, де зображено повідомлення; робить самостійно позначки.

22.03

23.03

24.03

15.

Робота з дитячою книгою.: байки.

Знайомиться з новим жанром – байка; сприймає на слух; показує персонажів байки.

03.04

04.04

05.04

16.

Пісні – заклички.

Сприймає на слух пісні; обирає на свій смак; виражає ємоційний стан; робить відповідні  рухи.

07.04

10.04

11.04

17.

Спілкування в інтернеті.

Сприймає на слух про спілкування в інтернеті.

12.04

13.04

18.

Головні слова в реченні.

За допомогою фішок складає прості речення графічно; показує на малюнках дії; складає пазли.

14.04

17.04

18.04

19.04

19.

Поширення речень.

Сприймає на слух нову інформацію про речення; утворює речення на слух за допомогою фішок графічно, карток; за допомогою демонстраційного матеріалу поширює просте речення.

20.04

21.04

24.04

25.04

26.04

27.04

20.

Розвиток мовлення. Афіша.

Знає, що таке «афіша», показує на зображеннях; складає зображення на пазлах; реагує, переглядаючи  відеоматеріал.

28.04

01.05

02.05

21.

Діагностувальна робота.

Демонструє засвоєний матеріал про речення.

03.05

04.05

 

Текст

 

 

22.

Поняття про текст.

Сприймає на слух казку; показує на зображеннях персонажів; розфарбовує, виділяє серед інших.

05.05

08.05

09.05

23

Робота з дитячою книжкою: енциклопедіяї для дітей.

Сприймає на слух матеріал про енциклопедії; знайомиться з «Дитячою енциклопедією»; обирає зорово, що цікавить.

10.05

11.05

12.05

15.05

24.

Вірш.

Слухає та сприймає на слух вірш, виконує малюнок до вірша; знаходить і обирає об'єкти, предмети.

16.05

17.05

18.05

19.05

22.05

25.

Я пізнаю світ.

Виконує різні види робіт, досліди; показує свої здібності: малюнки, поробки, констуювання; викладає пазли.

23.05

24.05

25.05

26.05

26.

Підсумковий урок за розділом.

Демонструє свої набуті знання за рік.

29.05

30.05

27.

Підсумковий урок за  рік.

Демонструє свої знання з предмету.

31.05

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2023
Переглядів
3351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку