Модифікована програма з мовно-літературної галузі для 2 класу індивідуального навчання ІVрівня підтримки
Зміст навчання |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Очікувані результати учня |
||
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» |
||||
Сприймання усної інформації |
-з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує,доречно реагує на них - виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань -сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою |
- сприймає усні репліки вчителя - реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами.
|
||
Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого |
-відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення -відтворює основний зміст усного повідомлення |
-слухає невеликий текст - відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту); -співвідносить знайомі слова з малюнками;
|
||
Створення усних монологічних висловлень |
-усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення) -створює власне висловлення за ілюстраціями -розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя -впевнено висловлює свої думки |
- переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення,запитання) -створює власне висловлення за ілюстраціями
|
||
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. |
-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи -вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення --користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) дотримується правил спілкування - використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування |
-співвідносить знайомі слова з малюнками; -з допомогою вчителя добирає малюнки до названих предметів, дій; -знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя;
|
||
Змістова лінія «Читаємо» |
||||
Формування і розвиток навички читання. |
-читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти -виявляє початкові уміння читати мовчки -пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях - знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя) -правильно інтонує прості речення будь-якого виду, користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання залежно від змісту тексту (самостійно та за завданням учителя) |
-читає вголос цілими словами -з допомогою вчителя орієнтується на сторінці підручника - |
||
Аналіз та інтерпретація змісту текстів. |
-виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя) - пояснює, які, де, коли відбулися події; визначає, правильно називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного; -перераховує цікаві факти, важливі ідеї в інформаційному тексті - встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами -ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння - розпізнає, називає в тексті яскраві, образні слова, вислови, пояснює їх роль у творі (з допомогою вчителя) -передає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з дотриманням логіки викладу, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки - пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження; обґрунтовує свої висновки (з допомогою вчителя) |
-співвідносить знайомі слова з малюнками; -з допомогою вчителя добирає малюнки до названих предметів, дій; -намагається дати відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося? -сприймає на слух текст; - показує на зображеннях персонажів -на основі прочитаного тексту добирає ілюстрації
|
||
Робота з дитячою книжкою. |
-розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно їх називає - передбачає орієнтовний зміст твору, дитячої книжки за вказаними елементами -розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник -добирає для читання дитячі книжки на відповідну тему: казки про тварин, пригоди, фантастика та ін. -визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.), обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір -перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого розуміння змісту та вдосконалення навички читання -має уявлення про жанри й теми дитячого читання -називає твори, дитячі книжки, що сподобалися, розповідає, які епізоди справили найбільше враження - називає кілька улюблених прочитаних творів -називає державні символи України й окремі національні символи, традиції українського народу |
-сприймає текст на слух; показує персонажів тексту -може назвати героїв твору з допомогою вчителя -може визначити послідовність подій прочитаного за допомогою сюжетних малюнків прочитаного/прослуханого твору за допомогою вчителя -за допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого/прочитаного з опорою на картинно-символічний план кожного твору -повторює за вчителем рядки вірша -знаходить предмети за словесним описом -виявляє інтерес до книжки -сприймає частково на слух частину тексту; показує на малюнку про кого, або про що мова йшла за допомогою дорослого. |
||
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» |
||||
Формування і розвиток навички письма. |
-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв -дотримується свідомо гігієнічних правил письма -дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення -розташовує слова й віршові строфи в колонку -записує слова в таблицю -обмінюється елементарними письмовими повідомленнями(записка, лист, вітальна листівка та -обирає для написання повідомлення відповідне оформлення(шрифт, розмір, колір тощо) -відновлює деформований текст з 3-4 речень |
-вимовляє та повторює знайомі слова, сприймає на слух нові; грає в дидактичні ігри; демонструє картки -пише друкованими літерами з допомогою вчителя -викладає слова на магнітній дошці |
||
Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» |
||||
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. |
-аналізує звуко-буквений склад слова -експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово -правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим -правильно вимовляє й записує слова з апострофом -правильно наголошує загальновживані слова -експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом |
- за допомогою карток додає пропущені голосні чи приголосні літери та виправляє невірні |
||
Користування правилами переносу слів. |
-ділить слова на склади -переносить слова з рядка в рядок складами -не відриває при переносі від слова склад, позначений однієюбуквою -правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом |
|
||
Користування алфавітом. |
правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт -розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру -користується алфавітом у роботі з навчальними словниками |
-правильно читає ( із запису) український алфавіт -розташовує 3-4 слова за алфавітом з орієнтацією на першу літеру з допомогою вчителя та роздукованої таблиці |
||
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? -правильно вживає велику / малу літери у власних / загальнихназвах -значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. змінює іменники за числами (один – багато) |
-спостерігає на екрані за предметами; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; вимовляє звуки. |
||
Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. |
-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті -утворює словосполучення іменників з прикметниками -добирає до відомого предмета відповідні ознаки |
-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? з допомогою вчителя -з допомогою карток і вчителя описує предмет |
||
Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях. |
впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1]; добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; |
-впізнає слова назви дій, за допопогою карток поєднує з іменниками |
||