Модифікована програма

Про матеріал
Модифікована програма з мовно-літературної галузі для 2 класу індивідуального навчання ІV рівня підтримки
Перегляд файлу

Модифікована програма з мовно-літературної галузі для 2 класу індивідуального навчання ІVрівня підтримки

Зміст навчання 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Очікувані результати учня

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

Сприймання усної інформації

-з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує,доречно реагує на них

- виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

 -сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою

- сприймає усні репліки вчителя

-  реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами.

 

Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого

-відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення

-відтворює основний зміст усного повідомлення

-слухає невеликий текст

- відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту);

-співвідносить знайомі слова  з малюнками;

 

Створення усних монологічних висловлень

-усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення)

 -створює власне висловлення за ілюстраціями

-розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя

-впевнено висловлює свої думки

- переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення,запитання)

 -створює власне висловлення за ілюстраціями

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи

-вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення --користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами)

дотримується правил спілкування

- використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо)

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування

-співвідносить знайомі слова  з малюнками;

-з допомогою вчителя добирає малюнки до названих предметів, дій;

-знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя;

 

Змістова лінія «Читаємо»

Формування і розвиток навички читання.

-читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти

-виявляє початкові уміння читати мовчки

-пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях

- знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя)

-правильно інтонує прості речення будь-якого виду,    користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання залежно від змісту тексту (самостійно та за завданням учителя)

-читає вголос цілими словами

-з допомогою вчителя орієнтується на сторінці підручника

-

Аналіз та інтерпретація змісту текстів.

-виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя)

- пояснює, які, де, коли відбулися події; визначає, правильно називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного;

-перераховує цікаві факти, важливі ідеї в інформаційному тексті

- встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами -ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння

- розпізнає, називає в тексті яскраві, образні слова, вислови, пояснює їх роль у творі (з допомогою вчителя) -передає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з дотриманням логіки викладу, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки

- пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження; обґрунтовує свої висновки (з допомогою вчителя)

-співвідносить знайомі слова  з малюнками;

-з допомогою вчителя добирає малюнки до названих предметів, дій;

-намагається дати відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?

-сприймає на слух текст;

- показує на зображеннях персонажів

-на основі прочитаного тексту добирає ілюстрації

 

Робота з дитячою книжкою.

-розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно їх називає

- передбачає орієнтовний зміст твору, дитячої книжки за вказаними елементами

-розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник

-добирає для читання дитячі книжки на відповідну тему: казки про тварин, пригоди, фантастика та ін.

-визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.), обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір

-перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого розуміння змісту та вдосконалення навички читання

-має уявлення про жанри й теми дитячого читання

-називає твори, дитячі книжки, що сподобалися, розповідає, які епізоди справили найбільше враження

- називає кілька улюблених прочитаних творів

-називає державні символи України й окремі національні символи, традиції українського народу

-сприймає текст  на слух; показує персонажів тексту

-може назвати героїв твору з допомогою вчителя

-може визначити послідовність подій прочитаного за допомогою сюжетних малюнків прочитаного/прослуханого твору за допомогою вчителя

-за допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого/прочитаного з опорою на картинно-символічний план кожного твору

-повторює за вчителем рядки вірша

-знаходить предмети за словесним описом

-виявляє інтерес до книжки

-сприймає частково на слух частину тексту; показує  на малюнку про кого, або про що мова йшла за допомогою дорослого.

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Формування і розвиток навички письма.

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення

-розташовує слова й віршові строфи в колонку

-записує слова в таблицю

-обмінюється елементарними письмовими повідомленнями(записка, лист, вітальна листівка та

-обирає для написання повідомлення відповідне оформлення(шрифт, розмір, колір тощо)

-відновлює деформований текст з 3-4 речень

-вимовляє та повторює знайомі слова, сприймає на слух нові; грає в дидактичні ігри; демонструє картки

-пише друкованими літерами з допомогою вчителя

-викладає слова на магнітній дошці

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.

-аналізує звуко-буквений склад слова

-експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово

-правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим

-правильно вимовляє й записує слова з апострофом

-правильно наголошує загальновживані слова

-експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом

- за допомогою карток додає  пропущені голосні чи приголосні літери та виправляє невірні

Користування правилами переносу слів.

-ділить слова на склади

-переносить слова з рядка в рядок складами

-не відриває при переносі від слова склад, позначений однієюбуквою

-правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом

 

Користування алфавітом.

правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт

-розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру

-користується алфавітом у роботі з навчальними словниками

-правильно читає ( із запису) український алфавіт

 -розташовує 3-4 слова за алфавітом з орієнтацією на першу літеру з допомогою вчителя та роздукованої таблиці

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальнихназвах

-значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. змінює іменники за числами (один – багато)

-спостерігає на екрані за предметами; сприймає на слух слова, обирає серед інших; показує на картках; працює з дидактичним матеріалом; вимовляє звуки.

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.

-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті

-утворює словосполучення іменників з прикметниками

-добирає до відомого предмета відповідні ознаки

-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? з допомогою вчителя

-з допомогою карток і вчителя описує предмет

Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях.

впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1]; добирає влучно дієслова для висловлення власних думок;

-впізнає слова назви дій, за допопогою карток поєднує з іменниками

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
1 жовтня
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку