Модифікована програма для дітей з ООП з всесвітньої історії 7 клас

Про матеріал
Розробила календарно-тематичне планування за модифікованою програмою для дітей з ООП з всесвітньої історії для 7 класу на допомогу вчителям історії.
Перегляд файлу

Всесвітня історія

 

програма для загальноосвітніх навчальних закладів

7 клас (адаптована)

для інклюзивного навчання учня 7-А класу

 

Пояснювальна записка

Складено відповідно до програми:

 

Всесвітня історія 7–9 класи: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804;

 

Програму розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням:

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-navchalnih-program-z-istoriyi-ukrayini-dlya-5-9-ta-10-11-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti 

 

№ п/п

Кількість годин

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Оцінювання знань, що засвоїв учень

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

 

4

Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація.

Формування позитивного емоційного ставлення до вивчення історії.

Знає:

– хронологічні межі та періодизацію Середньовіччя,– види джерел з історії Середньовіччя;

Розуміє:

– Середні віки (доба Середньовіччя) як період між історією Стародавнього світу та Новою історією;

– як користуватися підручниками з історії України та всесвітньої історії для 7 класу на уроці й удома.

Уміє:

 назвати хронологічні межі та періодизацію Середніх віків;

 

Розділ 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ

 

5

Утворення «варварських королівств». Франкська держава.

Візантійська імперія доби Юстиніана.. Культура Візантії.

Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу..

 

Формування позитивного емоційного ставлення  до вивчення історії.

Розвиток пізнавальної активності на основі ознайомлення учнів з новим навчальним  предметом.

Знає:

– хронологічні межі існування Франкського королівства,

– територію «варварських королівств»;

 Розуміє:

– поняття «варварське королівство», , «іслам», «Коран»,

Уміє:

– показати на карті «варварські» королівства, , Арабський халіфат;

 

 

Розділ 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

 

5

Зв’язок людини і природи. Рух населення. Три стани середньовічного суспільства.

 Організація християнської церкви в Середньовіччі.

 

Розвиток  пам’яті на основі запам’ятовування  назв географічних і природних  об’єктів.. 

Розвиток  усного зв’язного мовлення у процесі  складання .

Розвиток  просторової орієнтації у процесі  роботи з картою.

Знає:

– основні стани середньовічного суспільства;

– найбільші міста Європи.

Розуміє:

– поняття «цех», «майстер», «підмайстер», «учень», «гільдія»,».

 Уміє:

– показати на карті найбільші міста Європи.

– описати повсякденне життя у феодальному замку, міському будинку (майстерня, крамниця),

 

Розділ 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в Х–ХV ст.

 

5

Хрестові походи. Держави хрестоносців. Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. Утворення Королівства Іспанія.

Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна. Жанна д’Арк

Англія в ХІ–ХV ст. Війна троянд.

Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями.

 Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція).

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування назв географічних і природних об’єктів

Розвиток усного зв’язного мовлення у процесі складання розповіді

Знає:

–час Хрестових походів, Столітньої війни, Війни троянд;

–дати утворення Священної Римської імперії;

–території походів вікінгів, Хрестових походів.

Розуміє:

–поняття «вікінги «Хрестові походи».

Уміє:

–розташувати в хронологічній послідовності Хрестові походи і держави хрестоносців.

 

Розділ 4. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

.

5

Церковний розкол 1054 р. Католицька церква в ХІ–ХV cт.

. Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування. Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм.

 

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування назв географічних і природних об’єктів

Розвиток усного зв’язного мовлення у процесі складання розповіді

Виховання бережного ставлення до матеріальних і духовних надбань попередніх поколінь.

Знає:

– основні наукові й технічні досягнення Середньовіччя;

– університетські центри Середньовіччя, межі поширення впливу католицької та православної церков.

Розуміє:

– основні відмінності між католицизмом і православ’ям;

– поняття «університет», «єретик», «інквізиція», «Раннє Відродження», «гуманізм».

Уміє:

– показати на карті університетські центри й міста;

– розпізнати будівлі (храми).

 

Розділ 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х–ХV ст.

 

6

Чернечі лицарські ордени (Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) Велике князівство Литовське за правління Ольгерда. Польське королівство за Казимира ІІІ.  Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії.

Монгольське панування. «Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій»

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування назв географічних і природних  об’єктів.

 Розвиток просторової орієнтації у процесі  роботи з картою.

 

Знає:

–утворення Польського, Угорського, Чеського королівств, Османської імперії, Золотої Орди;

– території Польщі, Угорщини, Чехії, та Золотої Орди.

Розуміє:

– поняття «гусити», «гуситські війни».

Уміє:

– розташувати в хронологічній послідовності відомості про утворення Польського, Угорського, Чеського королівств, Османської імперії, падіння Візантійської і становлення Османської імперії, гуситські війни.

 

Розділ 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД (оглядово)

 

4

Китай. Досягнення китайської  культури.

Індія Досягнення індійської культури.

 Японія.

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування назв географічних і природних  об’єктів.

 Виховання бережного ставлення до матеріальних і духовних надбань попередніх поколінь.

Знає:

– території середньовічних Індії та Китаю,Японії.

Розуміє:

– значення культурних досягнень середньовічних Китаю, Індії  та Японії.

Уміє:

– показати на карті території середньовічних  Індії, Китаю та Японії;

– розповісти про пам’ятки культури Індії, Китаю та Японії епохи Середньовіччя.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гладка Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Буторіна Надія
Додано
12 липня 2022
Переглядів
6704
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку