Модифікована програма і календарно тематчне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
Програма та календарно-тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
Перегляд файлу

                                                     Модифікована програма

                               « Духовність і мораль в житті людини і суспільства»

                                                             18 год. на рік

з/п

      Пропонований зміст навчального предмету

Очікувані результати навчально-пізнавальної     діяльності

1

Духовні та моральні взаємини у сім’ї.(4год)

Чому сім’я найкраще місце для розвитку дитини?; чого доброго ви можете навчитися у членів своєї родини?; чи є школа для тебе другим домом?;   дружба у школі.

-має уявлення про сім’ю;

 -за малюнками наводить приклади та пояснює сутність понять «добро», «щирість»;

-намагається характеризувати з допомогою вчителя за малюнками дружбу між дітьми.

 

2

Духовні та моральні основи життя в громаді та державі.(6год)

Як ти знаєш історію громади?; як ти захищаєш цінності громади?; хто в громаді належить до відомих особистостей?; як ти захищаєш цінності громади?.

-розуміє та пояснює доступними способами, що людина є членом суспільства;

 -за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості;

-за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини.

3

Духовні та моральні засади ставлення до природи.(5год)

Чи ти усвідомлюєш себе частинкою довкілля?; чи  живеш ти у гармонії з природою?; як оберігаєш і примножуєш багатства природи?

-за малюнками наводить приклади охорони природи;

-за малюнками наводить приклади використання рослин своєї місцевості;

 -за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи.

4

Повторення.(2год)

«Духовні та моральні взаємини в сім’ї»;

 « Духовні та моральні засади ставлення до природи».

-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади добра та щирості у сім’ї;

-за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи.

 

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Календарно-тематичне планування

                    уроків   духовності і моралі в житті людини і суспільства

                       Для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

                                                   0,5 год в тиждень

з/п

                            Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Дата

Примітка

1

Духовні та моральні взаємини у сім’ї. Чому сім’я найкраще місце для розвитку дитини?

 

-має уявлення про сім’ю.

 

 

2

Чого доброго ви можете навчитися у членів своєї родини?

-за малюнками наводить приклади та пояснює сутність понять «добро», «щирість».

 

 

3

Чи є школа для тебе другим домом?

-має уявлення про школу.

 

 

4

Дружба у школі.

-намагається характеризувати з допомогою вчителя та малюнками дружбу між дітьми.

 

 

5

Духовні та моральні основи життя в громаді та державі.

Як ти знаєш історію громади?

-розуміє та пояснює доступними способами, що людина є членом суспільства.

 

 

6

Як ти захищаєш цінності громади?

-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості.

 

 

7

Хто в громаді належить до відомих особистостей?

-за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини.

 

 

8

Хто в громаді належить до відомих особистостей?

-за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини.

 

 

9

Як ти захищаєш цінності громади?.

-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості.

 

 

10

Як ти захищаєш цінності громади?. Урок узагальнення знань.

-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості.

 

 

11

Духовні та моральні засади ставлення до природи.

Чи ти усвідомлюєш себе частинкою довкілля?

-має уявлення про зв’язок людини і довкілля.

 

 

12

Чи  живеш ти у гармонії з природою?

-за малюнками наводить приклади охорони природи.

 

 

13

Чи  живеш ти у гармонії з природою?

-за малюнками наводить приклади охорони природи.

 

 

14

Як оберігаєш і примножуєш багатства природи?

-за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи.

 

 

15

Як оберігаєш і примножуєш багатства природи? Урок узагальнення знань.

-за малюнками наводить приклади використання рослин своєї місцевості.

 

 

16

Повторення. «Духовні та моральні взаємини в сім’ї»

-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади добра та щирості у сім’ї.

 

 

17

Повторення. « Духовні та моральні засади ставлення до природи».

 

-за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи.

 

 

18

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку