Модифікована програма
« Духовність і мораль в житті людини і суспільства»
18 год. на рік
№ з/п |
Пропонований зміст навчального предмету |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
1 |
Духовні та моральні взаємини у сім’ї.(4год) Чому сім’я найкраще місце для розвитку дитини?; чого доброго ви можете навчитися у членів своєї родини?; чи є школа для тебе другим домом?; дружба у школі. |
-має уявлення про сім’ю; -за малюнками наводить приклади та пояснює сутність понять «добро», «щирість»; -намагається характеризувати з допомогою вчителя за малюнками дружбу між дітьми.
|
2 |
Духовні та моральні основи життя в громаді та державі.(6год) Як ти знаєш історію громади?; як ти захищаєш цінності громади?; хто в громаді належить до відомих особистостей?; як ти захищаєш цінності громади?. |
-розуміє та пояснює доступними способами, що людина є членом суспільства; -за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості; -за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини. |
3 |
Духовні та моральні засади ставлення до природи.(5год) Чи ти усвідомлюєш себе частинкою довкілля?; чи живеш ти у гармонії з природою?; як оберігаєш і примножуєш багатства природи? |
-за малюнками наводить приклади охорони природи; -за малюнками наводить приклади використання рослин своєї місцевості; -за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи. |
4 |
Повторення.(2год) «Духовні та моральні взаємини в сім’ї»; « Духовні та моральні засади ставлення до природи». |
-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади добра та щирості у сім’ї; -за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи. |
Календарно-тематичне планування
уроків духовності і моралі в житті людини і суспільства
Для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
0,5 год в тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчальної діяльності |
Дата |
Примітка |
1 |
Духовні та моральні взаємини у сім’ї. Чому сім’я найкраще місце для розвитку дитини?
|
-має уявлення про сім’ю. |
|
|
2 |
Чого доброго ви можете навчитися у членів своєї родини? |
-за малюнками наводить приклади та пояснює сутність понять «добро», «щирість». |
|
|
3 |
Чи є школа для тебе другим домом? |
-має уявлення про школу. |
|
|
4 |
Дружба у школі. |
-намагається характеризувати з допомогою вчителя та малюнками дружбу між дітьми. |
|
|
5 |
Духовні та моральні основи життя в громаді та державі. Як ти знаєш історію громади? |
-розуміє та пояснює доступними способами, що людина є членом суспільства. |
|
|
6 |
Як ти захищаєш цінності громади? |
-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості. |
|
|
7 |
Хто в громаді належить до відомих особистостей? |
-за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини. |
|
|
8 |
Хто в громаді належить до відомих особистостей? |
-за малюнками та запитаннями вчителя пояснює, що є чеснотами людини. |
|
|
9 |
Як ти захищаєш цінності громади?. |
-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості. |
|
|
10 |
Як ти захищаєш цінності громади?. Урок узагальнення знань. |
-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади історичних традицій своєї місцевості. |
|
|
11 |
Духовні та моральні засади ставлення до природи. Чи ти усвідомлюєш себе частинкою довкілля? |
-має уявлення про зв’язок людини і довкілля. |
|
|
12 |
Чи живеш ти у гармонії з природою? |
-за малюнками наводить приклади охорони природи. |
|
|
13 |
Чи живеш ти у гармонії з природою? |
-за малюнками наводить приклади охорони природи. |
|
|
14 |
Як оберігаєш і примножуєш багатства природи? |
-за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи. |
|
|
15 |
Як оберігаєш і примножуєш багатства природи? Урок узагальнення знань. |
-за малюнками наводить приклади використання рослин своєї місцевості. |
|
|
16 |
Повторення. «Духовні та моральні взаємини в сім’ї» |
-за наочним матеріалом та запитаннями вчителя намагається навести приклади добра та щирості у сім’ї. |
|
|
17 |
Повторення. « Духовні та моральні засади ставлення до природи».
|
-за малюнками і допомогою вчителя наводить приклади охорони природи. |
|
|
18 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|