Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами 6 класу________________ за І семестр 2023-2024 н.р.
Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя

про досягнення та розвиток учня з особливими освітніми потребами

6  класу________________

за І семестр 2023-2024 н.р.

 

       Індивідуальний  навчальний план для здобувача   освіти __ класу  (ПІ)___________________________, розроблено згідно Навчального плану (Назва закладу освіти) , ( Додаток 3 до Типової освітньої програми для 5-6 класів ЗЗСО Наказ МОН України №235 від 19.02.2021).

 

      У зв’язку з продовженням на території України дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022               «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних та інклюзивних класах (групах) закладів загальної середньої освіти, спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році здійснюється з урахуванням безпекової ситуації з метою недопущення ускладнення та погіршення психологічного стану учнів з ООП навчання проводиться  у змішаному форматі.

 Зусилля асистентів вчителів були направлені на адаптацію, модифікацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти, залучення до різних видів навчальної діяльності під час  уроків та активної участі у творчих заходах школи.

Командою супроводу 6 класу для (ПІ учня)_______________на І семестр 2023-2024 н.р. було поставлено такі  завдання :

 

Працювати над:

          Засвоювати знання в межах шкільної програми;

          збагачувати активний  словниковий  запас.

Розвивати:

          увагу, пов’язану з координацією рухового апарату та слухового аналізатора;

          пам'ять (зорову, слухову);

          координацію та дрібну моторику;

          фонематичне сприйняття, мовне дихання, звуковимову;

          здібності до продуктивної та творчої діяльності;

          словесно-логічне мислення;

формувати

          навички самостійно організовувати своє робоче місце;

          самостійного  читання;

          обчислювальні навички;

          навички письма;

          навички  самостійно виконувати завдання;

вчити:

          ознаки математичних понять;

          узгоджувати слова в словосполученнях;

          самостійно переказувати невеликий текст;

          списувати текст без помилок;

          вирізати заокруглені форми;

          букви англійського алфавіту;

          об’єднувати прості мовні конструкції в складні;

          використовувати і застосовувати прийменники.

 

Мета за сферами розвитку

Для розвитку інтелектуальної сфери:

Мета: використовувати прийоми і засоби навчання, направленні на стимулювання до розумової роботи, оволодіння новими знаннями та вміннями. Розвивати концентрацію, розподіл уваги, розумові операції зіставлення, порівняння, узагальнення, класифікації.

Очікувані результати, яких планується досягнути: підвищення рівня розвитку пізнавальних процесів та загальних інтелектуальних здібностей. Розподіляє увагу, класифікує об’єкти, порівнює.

Для розвитку сенсорної, моторної сфери: розвивати просторово-часові уявлення. Розвивати  здатність швидкого сприймання та обробки інформації,  запам’ятовування її в більшому обсязі. Продовжувати розвивати дрібну моторику, координацію, рівновагу.

Очікувані результати, яких планується досягнути: орієнтується в часі, на місцевості. Запам’ятовує більшу кількість інформації.  Підвищення рівня  розвитку дрібної моторики, координації.

Для розвитку мовленнєвої сфери: розвивати усне мовлення шляхом: корекції порушень звуко вимови, одночасно з формуванням фонематичних процесів; розвивати лексику й граматичний  лад мовлення; поширювати обсяг словника, уявлень про довкілля у процесі мовленнєвої й пізнавальної діяльності.

Очікувані результати, яких планується досягнути: покращення соціальних функцій мовленнєвої діяльності, збагачення   активного та пасивного словника.

Для розвитку фізичних здібностей: розвивати  загальну координацію рухів. Укріпляти загальне фізичне здоров’я. Розвивати дрібну моторику, вчити вирізати округлі форми.

Очікувані результати, яких планується досягнути: правильно виконує фізичні вправи.

Покращення загального стану здоров’я. Розвинуті навички  загальної та дрібної моторики.

Для розвитку соціальної сфери: формувати навички застосовувати мовленнєві і немовленнєві засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

Очікувані результати, яких планується досягнути: розвинути навички комунікації, мовленнєві навички, вміння їх використовувати на практиці.

 

Подолання навчальних труднощів: удосконалювати вміння самостійно читати,  розуміти  і вміти переказати прочитане; розвивати розуміння послідовності подій, вміння виділяти головне, другорядне., назвати головних героїв і їх вчинки;  залучати до активного процесу навчання (перепитування, тренування, перегляд);  розвивати обчислювальні навички; об’єднувати прості мовні конструкції в складні; розвивати дрібну моторику, вміння вирізати заокруглені форми.

Очікувані результати, яких планується досягнути: самостійно читає і переказати невеликий текст; вміє виділяти головне і другорядне, самостійно називає героїв і їх вчинки; відповідає вчителю під час онлайн-занять; обчислює прості приклади, може самостійно скласти речення; охайно вирізає витинанки, округлі форми.

 

 Навчальний матеріал програми 6 класу за І семестр 2023-2024 н.р. (ПІ учня) засвоїв на низькому рівні. За станом свого здоров’я, учень знаходиться на обліку у лікаря. Учень має такі особливості розвитку:

Інтелектуальні труднощі:

          Сприйняття інформації повільне, порушена вибірковість;

          наочно-образне мислення;

          пам’ять короткотривала;

          обсяг активної уваги недостатній, часто відволікається;

          емоції сплощені, некритичні;

          цілеспрямована діяльність      сформована недостатньо;

          працездатність різко знижена;

          темп уповільнений.

Функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

          суттєве зниження мовленнєвої активності, мовленнєвого спілкування;

          словник обмежений побутовою лексикою;

          порушення артикуляторної моторики, мовного дихання;

          порушення в звуковимові, складовій структурі слова, фонетико – фонематичній та ритміко – мелодико-інтонаційній стороні мовлення;

          наявна гіперсалівація; (що значно ускладнює  звуковимову, заважає формувати навички читати вголос).

          зв’язне мовлення недорозвинене;

          припускається орфоепічних помилок;

          при вимові складних слів не утримує структури, спрощує вимову, переставляє склади;

          не вирізає заокруглені форми;

Фізичні , емоційні труднощі

          Спостерігаються порушення  когнітивної функції- нездатність зосередити увагу на важливих об’єктах, розсіяність. Специфічні вегетативні реакції: поверхневе часте дихання, тремор, тик, , зміна кольору шкірного покриву ( збліднення). Нездатність до вольового зусилля.

          Дезорганізація. Неможливість виконувати складні координовані рухи через порушення дрібної моторики та великої моторики. Збільшення кількості помилкових дій.

          Нездатність самостійно ставити та досягати простих цілей.

 

На уроках працює не в повну міру своїх сил. Не приймає активної участі під час онлайн-занять. Дмитру важко самостійно організувати своє робоче місце, виконати письмові завдання. Потребує допомоги вчителя, або дорослого.

 

Має такі навчальні труднощі:

          Інтерес до навчання нестійкий ( потребує постійного заохочення та мотивації);

          відтворення навчальної інформації (правил, тексту, змісту завдань)  неповне, неточне;

          труднощі у засвоєнні і використання прийменників;

          більшість помилок робить через неуважність: дописує та пропускає букви, під час письма спостерігається заміна одних букв іншими;

          не розуміє складних мовних інструкцій;

          не вміє самостійно складати речення;

          допускає багато граматичних помилок на письмі;

          текст творів переказує не послідовно;

          читає повільно, допускає помилки в інтонуванні; неправильно ставить логічний наголос;

          не знає букви англійського алфавіту;

          не може самостійно назвати   означення математичних понять;

          не вміє формулювати властивості математичних об'єктів;

          слабка узгодженість координації рухів.

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції):

Освітня галузь

Мови і літератури

Знає  звуки і букви українського алфавіту; що речення виражає закінчену думку; словосполучення є будівельним матеріалом для речення.

Вміє за допомогою вчителя назвати  які поєднання  слів не є словосполученням, а які є словосполученням; назвати головні і другорядні члени речення; за опорними картками записати в окремі колонки головне і залежне слово в словосполученні;  після пояснень самостійно виписати з речення словосполучення.

 Розуміє що словом можна підтримати людину, а можна образити;  календарно- обрядові пісні пов’язані з порою року; що при виконані письмових робіт слід дотримуватися правил українського правопису і графічної сітки у зошиті; що слово – називає предмет, ознаку, дію.  

Англійська мова

Знає назви частин тіла людини.

Вміє списувати текст методом копіювання.

Розуміє  англійська мова потрібна для спілкування; комп’ютерні програми, ігри, клавіатура  на англійській мові.

 

Література (українська, зарубіжна)

Знає  види  літературних жанрів:  вірш, казка, розповідь.

Вміє  підтримати  діалог з нескладної за змістом теми;  прочитати прості слова і слідкувати за читанням тексту іншими; сприймає відео , презентації,  аудіо запис. За допомогою вчителя формулює висновки.

Розуміє  література - спосіб передачі інформації, збереження традицій.

 

Освітня галузь

Математична

Знає  назви геометричних  фігур, цифри в межах 100.

Вміє читати, записувати, утворювати, порівнювати числа в межах 100, величини «більше, менше», виконувати прості арифметичні дії в межах 100;  частково  виконувати завдання засобом примірювання до зразка: креслення відрізків, геометричних фігур.

Використовує  арифметичні обчислювання на побутовому рівні – вага продуктів, вартість товарів або послуг за допомогою калькулятора.

Розуміє значення математики в практичному використанні на побутовому рівні.

 

Освітня галузь

Природнича

Знає  про кругообіг води у природі

Вміє розрізняти і називати три агрегатні стани води ( лід, вода, газ) за допомогою вчителя, з пластиліну, створювати модель молекули води. За запитаннями  пояснити практичну сутність правил охорони і збереження природи. Виконує досліди, практичні роботи, спостереження, записи у зошиті за незначною допомогою вчителя або самостійно   ( за бажанням).    

Розуміє значення води  в природі та житті рослин, тварин, людини.

 

Географія

Знає  географія - наука про землю; різні методи  географічних досліджень           ( історичні, картографічні, спостереження, дослідження).

Вміє самостійно користуватись навігатором в телефоні, рулеткою для вимірювання відстані, висоти. За вербальною допомогою вчителя користуватись різними видами джерел географічних досліджень           ( книжки, карти, атласи, засоби масової інформації, сайти мережі інтернет).

Розуміє значення різних методів географічного дослідження, основне завдання географії- охорона природи,  вивчення заселених територій.

 

Технології

Знає правила безпечної праці з ножицями.

Вміє  самостійно виконувати завдання за зразком.

Розуміє   важливість виконання правил техніки безпеки під час виконання трудових дій.

 

 Інформатика

Знає назви гаджетів і правила користування комп’ютером і електроприладами.

Вміє за допомогою вчителя знаходити інформацію у мережі інтернет;  самостійно заходити за посиланням на урок і в класрум; за допомогою вчителя працює з джерелом інформації і може дібрати тексти та ілюстрації до визначеної теми, а також виконати завдання за простим алгоритмом дій.

Розуміє значення безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

 

 

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут»

Знає номери телефонів служб безпеки під час незвичайних ситуацій.

Вміє епізодично виконувати практичні дії що формують засоби захисту та піклування про себе та власне здоров’я.

Розуміє значення виконання  правил поведінки під час повітряної тривоги та загрози обстрілів в умовах воєнного часу.

 

Фізична культура

Знає. В спорті є правила гри; футбол – грають дві команди.

 Вміє виконувати вправи за зразком, дотримується правил безпеки особисто і під час спільної рухової діяльності.

Розуміє  значення фізичних вправ для  розвитку і стану здоров’я людини.

 

 

Впродовж І семестру 2023 н.р. (ПІ учня) приймав активну участь у виховних заходах ліцею, творчих конкурсах.

 

  1. Photo Challenge “Прапор єдності” до Дня Державного Прапору України.
  2. Участь у  спортивному  флешмобі «Рухайся як я».
  3. Прийняв участь у Всеукраїнському багатожанровому творчому онлайн-конкурсі «До Дня Українського Козацтва» м.Херсон Номінація художне фото «Козак» - І місце.
  4. Участь у заході “Природа очима дітей” фотовідкриття до Всесвітнього дня дитини, в рамках проведення ІІ обласного відкритого навчально-виховного проєкту “Патріотичний марафон”.
  5. Конкурсу малюнків "МОЯ УКРАЇНА - ВЕЛИКА ДЕРЖАВА".
  6. Вікторина, малюнки  до дня Святого Миколая.
  7. Фотоконкурс " Щастя очима дітей ".

 

Асистент вчителя______________

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
8474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку