Модифікована програма
«Математика»
для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
70 год. на рік
№ з/п |
Пропонований зміст навчального предмету |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
1 |
Повторення. Натуральні числа.(11 год) Додавання і віднімання натуральних чисел; множення і ділення на 10; розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення |
2 |
Подільність натуральних чисел.(10год) Дільники і подільність; ознаки подільності; прості і складені числа; розклад натурального числа на прості множники; розв’язування простих задач. |
-має уявлення про натуральне число; -за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа; -з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники; |
3 |
Звичайні дроби та дії над ними.(9год) Звичайні дроби з різними знаменниками; мішані дроби; порівняння дробів; Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. |
-має уявлення про дроби; -з допомогою вчителя записує дроби; - з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
4 |
Відношення і пропорції.(7год) Поняття відношення і пропорції; основна властивість пропорції; поділ числа у пропорційному відношенні; масштаб; розв’язування простих задач. |
-має уявлення про відношення і пропорції; -має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні; -за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу |
5 |
Коло і круг.(6год) Поняття кола; поняття дуги ; круг. |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
6 |
Цілі числа та дії над ними.(6год) Поняття від’ємного та цілого числа; числова пряма; додавання і віднімання цілих чисел; множення і ділення цілих чисел. |
-має поняття про ціле число; -з допомогою вчителя намагається зобразити числову пряму; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання цілих чисел; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
7 |
Раціональні числа та дії над ними.(4год) Додавання і віднімання раціональних чисел; множення і ділення раціональних чисел |
-має уявлення про раціональні числа; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на додавання і віднімання раціональних чисел; -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
8 |
Просторові геометричні фігури.(5год) Паралелепіпед; куб; циліндр; куля |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
9 |
Рівняння з цілими та раціональними числами.(6год) Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
10 |
Повторення і систематизація курсу 6 класу.(5год) Повторення з теми « Подільність натуральних чисел»; « Дроби»; «Відношення і пропорції»; « Цілі та раціональні числа»; « Геометричні фігури в площині та просторі» |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання; -з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники; - з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби; -за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
Календарно-тематичне планування
уроків математики
Для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
2 год в тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчальної діяльності |
Дата |
Примітка |
1 |
Повторення. Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання |
|
|
2 |
Додавання і віднімання натуральних чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання |
|
|
3 |
Додавання і віднімання натуральних чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання |
|
|
4 |
Додавання і віднімання натуральних чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання |
|
|
5 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
6 |
Множення і ділення на 10 |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення |
|
|
7 |
Множення і ділення на 10 |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення |
|
|
8 |
Множення і ділення на 10 |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення |
|
|
9 |
Множення і ділення на 10 |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення |
|
|
10 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
11 |
Діагностична робота |
|
|
|
12 |
Подільність натуральних чисел. Дільники і подільність |
-має уявлення про натуральне число |
|
|
13 |
Ознаки подільності |
-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа |
|
|
14 |
Ознаки подільності |
-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа |
|
|
15 |
Прості і складені числа |
-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа |
|
|
16 |
Прості і складені числа |
-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа |
|
|
17 |
Розклад натурального числа на прості множники |
-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники |
|
|
18 |
Розклад натурального числа на прості множники |
-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники |
|
|
19 |
Розклад натурального числа на прості множники |
-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники |
|
|
20 |
Розклад натурального числа на прості множники |
-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники |
|
|
21 |
Діагностична робота |
|
|
|
22 |
Звичайні дроби та дії над ними. Звичайні дроби з різними знаменниками. |
-має уявлення про дроби |
|
|
23 |
Мішані дроби. |
-з допомогою вчителя записує дроби |
|
|
24 |
Порівняння дробів. |
- з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби |
|
|
25 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. |
-з допомогою вчителя намагається записати дроби |
|
|
26 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками |
-з допомогою вчителя намагається записати дроби |
|
|
27 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками |
-з допомогою вчителя намагається записати дроби |
|
|
28 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками |
-з допомогою вчителя намагається записати дроби |
|
|
29 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
30 |
Діагностична робота |
|
|
|
31 |
Відношення і пропорції. Поняття відношення і пропорції |
-має уявлення про відношення і пропорції |
|
|
32 |
Основна властивість пропорції |
-має уявлення про відношення і пропорції |
|
|
33 |
Поділ числа у пропорційному відношені |
-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні |
|
|
34 |
Пряма та обернена пропорційність |
-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні |
|
|
35 |
Масштаб |
-за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу |
|
|
36 |
Масштаб |
-за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу |
|
|
37 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
38 |
Коло і круг. Поняття кола |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
39 |
Поняття кола |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
40 |
Поняття дуги |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
41 |
Круг |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
42 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
43 |
Діагностична робота |
|
|
|
44 |
Цілі числа та дії над ними. Поняття від’ємного та цілого числа |
-має поняття про ціле число |
|
|
45 |
Числова пряма. |
-з допомогою вчителя намагається зобразити числову пряму |
|
|
46 |
Додавання і віднімання цілих чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання цілих чисел |
|
|
47 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
48 |
Множення і ділення цілих чисел |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на множення і ділення цілих чисел |
|
|
49 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
50 |
Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел |
-має уявлення про раціональні числа |
|
|
51 |
Множення і ділення раціональних чисел. |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
52 |
Розв’язування простих задач |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі |
|
|
53 |
Діагностична робота |
|
|
|
54 |
Просторові геометричні фігури. Паралелепіпед |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
55 |
Паралелепіпед |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
56 |
Циліндр |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
57 |
Куля |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
58 |
Куб |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
59 |
Рівняння з цілими та раціональними числами Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
|
|
60 |
Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
|
|
61 |
Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
|
|
62 |
Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
|
|
63 |
Розв’язування найпростіших рівнянь |
-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння |
|
|
64 |
Діагностична робота |
|
|
|
65 |
Повторення і систематизація курсу 6 класу. Повторення з теми « Подільність натуральних чисел» |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання |
|
|
66 |
Повторення з теми « Дроби». |
- з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби |
|
|
67 |
Повторення з теми « Відношення і пропорції». |
-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні |
|
|
68 |
Повторення з теми « Цілі та раціональні числа». |
-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
69 |
Повторення з теми « Геометричні фігури в площині та просторі» |
-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури |
|
|
70. |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|