модифікована програма та календарно- тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
Модифікована програма і календарно-тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
Перегляд файлу

                                                     Модифікована програма

                                                             «Математика»

                 для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

                                                                 70 год. на рік

з/п

Пропонований зміст навчального предмету

Очікувані результати навчально-пізнавальної     діяльності

1

Повторення. Натуральні числа.(11 год)

Додавання і віднімання натуральних чисел; множення і ділення на 10; розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання;

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення

2

Подільність натуральних чисел.(10год)

Дільники і подільність; ознаки подільності; прості і складені числа; розклад натурального числа на прості множники; розв’язування простих задач.

-має уявлення про натуральне число;

-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа;

 -з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники;

3

Звичайні дроби та дії над ними.(9год)

Звичайні дроби з різними знаменниками; мішані дроби; порівняння дробів; Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками.

-має уявлення про дроби;

-з допомогою вчителя записує дроби;

 - з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби;

 -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

4

Відношення і пропорції.(7год)

Поняття відношення і пропорції; основна властивість пропорції; поділ числа у пропорційному відношенні; масштаб; розв’язування простих задач.

-має уявлення про відношення і пропорції;

 -має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні;

 -за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу

5

Коло і круг.(6год)

Поняття кола; поняття дуги ; круг.

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури;

 -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

6

Цілі числа та дії над ними.(6год)

Поняття від’ємного та цілого числа; числова пряма; додавання  і віднімання цілих чисел; множення і ділення цілих чисел.

-має поняття про ціле число;

-з допомогою вчителя намагається зобразити числову пряму;

 -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання цілих чисел;

 -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

7

Раціональні числа та дії над ними.(4год)

Додавання і віднімання раціональних чисел; множення і ділення раціональних чисел

-має уявлення про раціональні числа; 

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на додавання і віднімання раціональних чисел;

 -з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

8

Просторові геометричні фігури.(5год)

Паралелепіпед; куб; циліндр; куля

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

9

Рівняння з цілими та раціональними числами.(6год)

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

10

Повторення і систематизація курсу 6 класу.(5год)

Повторення з теми « Подільність натуральних чисел»; « Дроби»;   «Відношення і пропорції»; « Цілі та раціональні числа»; « Геометричні фігури в площині та просторі»

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання;

 -з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники;

 - з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби;

 -за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          Календарно-тематичне планування

                                           уроків  математики

               Для дітей з особливими освітніми потребами 6  клас

                                            2 год в тиждень

з/п

                      Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Дата

Примітка

1

Повторення. Натуральні числа.

Додавання і віднімання натуральних чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання

 

 

2

Додавання і віднімання натуральних чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання

 

 

3

Додавання і віднімання натуральних чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання

 

 

4

Додавання і віднімання натуральних чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання

 

 

5

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

6

Множення і ділення на 10

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення

 

 

7

Множення і ділення на 10

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення

 

 

8

Множення і ділення на 10

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення

 

 

9

Множення і ділення на 10

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на множення і ділення

 

 

10

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

11

Діагностична робота

 

 

 

12

Подільність натуральних чисел.

Дільники і подільність

-має уявлення про натуральне число

 

 

13

Ознаки подільності

-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа

 

 

14

 Ознаки подільності

-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа

 

 

15

Прості і складені числа

-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа

 

 

16

Прості і складені числа

-за допомогою наочного матеріалу розрізняє числа

 

 

17

Розклад натурального числа на прості множники

-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники

 

 

18

Розклад натурального числа на прості множники

-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники

 

 

19

Розклад натурального числа на прості множники

-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники

 

 

20

Розклад натурального числа на прості множники

-з допомогою вчителя намагається розкласти числа на прості множники

 

 

21

Діагностична робота

 

 

 

22

Звичайні дроби та дії над ними.

Звичайні дроби з різними знаменниками.

 -має уявлення про дроби

 

 

23

Мішані дроби.

-з допомогою вчителя записує дроби

 

 

24

Порівняння дробів.

- з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби

 

 

25

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками.

-з допомогою вчителя  намагається записати дроби

 

 

26

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

-з допомогою вчителя  намагається записати дроби

 

 

27

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

-з допомогою вчителя  намагається записати дроби

 

 

28

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

-з допомогою вчителя  намагається записати дроби

 

 

29

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

30

Діагностична робота

 

 

 

31

Відношення і пропорції.

Поняття відношення і пропорції

-має уявлення про відношення і пропорції

 

 

32

Основна властивість пропорції

-має уявлення про відношення і пропорції

 

 

33

Поділ числа у пропорційному відношені

-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні

 

 

34

Пряма та обернена пропорційність

-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні

 

 

35

 Масштаб

-за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу 

 

 

36

Масштаб

-за допомогою вчителя намагається зобразити геометричні фігури відповідно до заданого масштабу 

 

 

37

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

38

Коло і круг.

Поняття кола

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

39

Поняття кола

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

40

Поняття дуги

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

41

Круг

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

42

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

43

Діагностична робота

 

 

 

44

Цілі числа та дії над ними.

Поняття від’ємного та цілого числа

-має поняття про ціле число

 

 

45

Числова пряма.

-з допомогою вчителя намагається зобразити числову пряму

 

 

46

Додавання  і віднімання цілих чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання цілих чисел

 

 

47

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

48

Множення і ділення цілих чисел

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на множення і ділення цілих чисел

 

 

49

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

50

Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел

-має уявлення про раціональні числа

 

 

51

Множення і ділення раціональних чисел.

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази на додавання і віднімання раціональних чисел

 

 

52

Розв’язування простих задач

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається розв’язувати прості задачі

 

 

53

Діагностична робота

 

 

 

54

Просторові геометричні фігури.

Паралелепіпед

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

55

Паралелепіпед

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

 

56

Циліндр

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

57

Куля

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

58

Куб

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

59

Рівняння з цілими та раціональними числами

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

 

 

60

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

 

 

61

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

 

 

62

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

 

 

63

Розв’язування найпростіших рівнянь

-з допомогою вчителя намагається розв’язати і записати просте рівняння

 

 

64

Діагностична робота

 

 

 

65

Повторення і систематизація курсу 6 класу.

Повторення з теми « Подільність натуральних чисел»

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти прості вирази на додавання і віднімання

 

 

66

Повторення з теми « Дроби».

- з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається порівнювати дроби

 

 

67

Повторення з теми « Відношення і пропорції».

-має уявлення про поділ числа у пропорційному відношенні

 

 

68

Повторення з теми « Цілі та раціональні числа».

-з допомогою вчителя за наочним матеріалом намагається скласти вирази надодавання і віднімання раціональних чисел

 

 

69

Повторення з теми « Геометричні фігури в площині та просторі»

-за наочним матеріалом розпізнає і обирає геометричні фігури

 

 

70.

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку