Модифікована програма " Українська мова 2 кл"

Про матеріал
Модифікована програма Розроблена на основі типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас, Затверджена Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Перегляд файлу

 

                                                                                                                                                                                                           

 

 

 

Модифікована програма

з української мови

 2 клас

 

Розроблена на основі типової освітньої  програми,

розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас

Затверджена  Наказ Міністерства освіти і науки України  від 12.08.2022 № 743-22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Послідов-ність засвоєння матеріалу

Обов’язкові результати     навчання

Форма\темп засвоєння матеріалу

Очікувані результати навчання

 

МІЖПРЕДМЕТНА І ПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ ПРОТЯГОМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

  1. Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

Сприймає усну інформацію, перепитує, виявляючи увагу, доречно реагує

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок.

 

  сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до                                                        інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

перепитує співрозмовника для уточнення почутої                                                           інформації [2 МОВ 1-1.1-2];

сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3]

Відтворює основний зміст усного повідомлення відповідно до мети; на основі  почутого малює/добирає ілюстрації; передає

інформацію графічно

з допомогою вчителя використовує фактичний зміст (Хто? Що? Де? Коли?) для  перетворення усної інформації [2 МОВ 1-1.2-1];

з допомогою вчителя малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до                           почутого [2 МОВ 1-1.2-2];

передає інформацію в таблицях, схемах з допомогою  вчителя / вчительки [2 МОВ 1-1.2-3]

Виокремлює цікаву для себе інформацію; передає її іншим    особам

розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1];

з допомогою вчителя ставить запитання до усного повідомлення для         отримання додаткової інформації [2 МОВ 1-1.3-2];

робить спроби обговорити з іншими інформацію, яка зацікавила [2 МОВ 1- 1.3-3]

Розпізнає ключові слова і фрази в усному повідомленні,  виділяє їх голосом у власному мовленні; пояснює, чому зацікавила інформація

з допомогою вчителя розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні  [2 МОВ 1-1.4-1]

з допомогою вчителя робить спроби виділяти голосом ключові слова і фрази у власному усному   висловлюванні [2 МОВ 1-1.4-2];

з допомогою вчителя пояснює на основі власного досвіду, чому якась                                                             інформація зацікавила [2 МОВ 1-1.4-3]

 

Висловлює думки щодо усного повідомлення, простого тексту, медіатексту;  намагається пояснити свої вподобання; звертається до дорослих за підтвердженням правдивості інформації

Висловлює власні погляди щодо предмета обговорення; намагається зробити так, щоб    висловлювання було зрозуміле і цікаве для інших осіб; правильно вимовляє загальновживані слова

 

 

висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні [2 МОВ 1-1.5-1];

з допомогою вчителя обґрунтовує свої вподобання [2 МОВ 1-1.5-2];

обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням правдивості почутої інформації [2 МОВ 1-1.5-3];

 з допомогою вчителя підтримує   діалог на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1-1.6-1];

спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, з допомогою вчителя підтримує одну з точок зору [2 МОВ 1-1.6-2];

пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному [2 МОВ 1-1.6-3]; розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає              події              із              власного              життя[2 МОВ 1-1.6-4]; з допомогою вчителя робить спроби підтримувати  аргументами власні думки                                                                                                   або спростувати їх [2 МОВ 1-1.6-5]

Розпізнає емоції своїх співрозмовників, використовує відомі вербальні та невербальні засоби для передачі емоцій та                                                настрою; розпізнає образні вислови і пояснює, що вони допомагають уявити; створює прості медіатексти

частково розпізнає емоції співрозмовника і з допомогою вчителя пояснює власну  реакцію на них [2 МОВ 1-1.7-1];

з допомогою вчителя уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і      несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1-1.7-2]; поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];

Розповідає про власні відчуття та емоції від прослуханого/побаченого; ввічливо спілкується

відповідає на запитання  про власні почуття та емоції від прослуханого  та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];

звертається, вітається, прощається, дотримуючись                   норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова [2 МОВ 1-1.8-2]


 

 

 

 

 

  1. Змістова лінія «Читаємо»

Обирає книжку для читання; пояснює власний вибір

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

обирає тексти (книжки) для читання, частково може пояснити   власний вибір [2 МОВ 2-2.5-1];

з допомогою вчителя пояснює, з яких елементів складається книжка і яку  інформацію вони передають [2 МОВ 2-2.5-2];

за допомогою додаткових запитань, описує обкладинки книжок, які подобаються [2 МОВ 2- 2.5- 3];

з допомогою вчителя добирає тексти на запропоновану тему [2 МОВ 2-2.5-4]

Передбачає за обкладинкою, заголовком та ілюстраціями, про що йтиметься в дитячій книжці; читає вголос правильно, свідомо, цілими словами, нескладні за змістом   і формою тексти; розуміє

фактичний зміст прочитаного

з допомогою вчителя прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

робить спроби читати правильно   вголос  тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 з допомогою вчителя розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]; з допомогою вчителя знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5];

 

Пов’язує інформацію з тексту    з відповідними життєвими ситуаціями; розрізняє головне  і другорядне в тексті; визначає тему художнього твору, а також простого медіатексту

з допомогою вчителя визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

з допомогою вчителя робить спроби словесно моделювати власну поведінку на прикладі вчинків    персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

з допомогою вчителя пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та                         власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

з допомогою вчителя робить спроби розрізняти головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];  

з допомогою вчителя робить спроби визначати тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];  

Розповідає про свої власні почуття та емоції від прочитаного тексту

з допомогою вчителя та додаткових запитань розповідає про свої враження (почуття та емоції) від  змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];  

Висловлює власні вподобання щодо змісту прочитаних творів, літературних персонажів, намагається пояснити, що подобається, а що ні

з допомогою вчителя пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки,                                  мовлення персонажа, описи тощо) [2 МОВ 2-2.4-1];

з допомогою вчителя пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім   світом та раніше прочитаними текстами [2 МОВ 2-2.4-2]; робить спроби  пояснювати  роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для  глибшого розуміння змісту тексту [2 МОВ 2-2.4-3];  

обирає, до кого з дорослих можна звернутися за  підтвердженням правдивості прочитаної інформації [2 МОВ 2-2.4-5]

На основі тексту малює /добирає ілюстрації, фіксує інформацію графічно

 

з допомогою вчителя малює або добирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить (напр., персонажів казок тощо) [2 МОВ 2-2.6-1];

з допомогою вчителя робить спроби  представити  інформацію графічно (схеми, таблиці, діаграми) [2 МОВ 2-2.6-2];

з допомогою вчителя робить спроби добирати відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом [2 МОВ 2-2.6-3]

Експериментує з текстом (змінює кінцівку, місце подій

фантазує на основі прочитаного: з допомогою вчителя придумує іншу кінцівку  літературного твору, змінює місце подій, додає нових                                                                   персонажів [2 МОВ 2-2.7-1];

з допомогою вчителя робить спроби читати за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2]

 

 

3.  Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; створює невеликі та нескладні за змістом висловлювання записує їх; правильно записує     слова, які пишуться так, як вимовляються

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

з допомогою вчителя списує з друкованого тексту письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) [2 МОВ 3-3.1-1];

з допомогою вчителя обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) [2 МОВ 3-3.1-2];

Обмінюється короткими письмовими повідомленнями

читає прості тексти створені за допомогою цифрових пристроїв                                 (питання, вибачення, подяка, побажання, прохання, поздоровлення, запрошення, порада, згода, відмова тощо) [2 МОВ 3-3.2-1];

використовує доречно поширені графічні зображення смайлів [2 МОВ 3-3.2-2]

Перевіряє написане, виявляє і виправляє недоліки письма самостійно чи за допомогою вчителя; обговорює створений текст і вдосконалює його за допомогою

інших осіб.

 

 

  з допомогою вчителя робить спроби відновлювати  деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1];

удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3- 3.3-3]

 

 

4. Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

За допомогою вчителя виявляє очевидні ідеї у простих текстах, медіатекстах

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання. Урок

обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах [2 МОВ 4-1.4-4]; спостерігає за використанням кольору, музики, анімації в медіатексті [2 МОВ 4-1.4-5];

визначає, кому і для чого призначений медіатекст [2 МОВ 4- 1.4-6];

робить спроби визначати  тему і головну думку простих візуальних  медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7]

Висловлює думки щодо  простого медіатексту

з допомогою вчителя висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих /переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];

з допомогою вчителя висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих   простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо) [2 МОВ 4-1.5-6]

Створює прості медіатексти

  з допомогою вчителя створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка,             комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо)   [2 МОВ 4- 1.7-6]

 

 

 5. Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношення звуків і букв, значення слів, їх граматичної форми та ролі в реченні; спостерігає за власним мовленням та мовленням інших осіб, удосконалює власне мовлення за допомогою інших осіб

Денна форма (очна) або з використан-ням технологій дистанційного навчання. Урок

з допомогою вчителя аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та  приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

з допомогою вчителя порівнює власне мовлення з мовленням інших (швидкість,      вимова звуків і наголошування слів) [2 МОВ 5-4.1-2]; з допомогою вчителя обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи  правила позначення твердості м’якості приголосних    звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених     приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

з допомогою вчителя робить спроби знайти  у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні; окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування) [2 МОВ 5-4.1-6];

 з допомогою вчителя знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане [2 МОВ 5-4.1-8];

з допомогою вчителя робить спроби розрізняти  різні види текстів (розповідь, опис) і пояснює їх призначення [2 МОВ 5-4.1-9]

Експериментує звуками, словами, фразами в мовних іграх; аналізує за допомогою вчителя мовлення літературних персонажів

 

з допомогою вчителя робить спроби творити нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів ) [2 МОВ 5-4.2-1];

з допомогою вчителя робить спроби знаходити у мовленні персонажа слова, які його вирізняють з-посеред інших персонажів; робить спроби з допомогою вчителя пояснити, як використання деяких слів характеризує персонажа [2 МОВ 5-4.2-3]

 

 

 6. Змістова лінія «Театралізуємо»

Висловлює власні погляди щодо предмета обговорення; намагається зробити так, щоб                                      висловлювання було зрозуміле і цікаве для інших осіб; правильно вимовляє

загальновживані слова

Денна форма (очна) або з використан-ням технологій дистанційного навчання. Урок

з допомогою вчителя та додаткових запитань обговорює враження від драматизації з позиції глядача.   [2 МОВ 6-1.6-6];

 

Аналізує за допомогою вчителя мовлення літературних персонажів

описує власні почуття від виконання ролі з позиції                                                учасника драматизації.  [2 МОВ 6-4.2-4]

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
13 лютого
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку