Модифікована програма з алгебри для учня 8 класу з ООП

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з алгебри для учня з ООП 4 рівня підтримки (модифікована)Складено згідно навчальної програми «Математика 5–9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів.» Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017
Перегляд файлу

 

 


Очікувані результата навчально-пізнавальної

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результата навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП (за модифікованою програмою)

діяльності учнів

За програмою

Модифіковано

Тема1. ІРАЦЮНАЛЬНІ ВИРАЗИ

 

 

 

Учень/учениця:

Степінь iз цілим

Степінь iз цілим додатнім

Учень/учениця:

наводить приклади:

показником та його

показником та його

наводить приклади:

раціонального виразу; раціонального дробу; степеня iз

властивості

властивості

раціонального виразу; раціонального дробу;

цілим показником;

Стандартний вигляд

Раціональні вирази.

степеня iз цілим

розпізнає: цілі раціональні

числа.

 

показником;

вирази; дробові раціональні

 

Раціональні дроби. Основна

розпізнає: цілі раціональні

вирази;

Раіональні вирази.

властивість раціонального

вирази; дробові раціональні

пояснює:

 

дробу.

вирази;

• як виконати скорочення дробу;

Рацюнальні дроби.

Арифметичні дії з

Поснює з допомогою

як звести дріб до нового

Основна властивість

вчителя:

знаменника; як звести дроби до

раціонального дробу.

раціональними дробами з

• як виконати скорочення

спільного знаменника;

 

однаковими знаменниками.

дробу.

• що таке стандартний вигляд

Арифметичні дії з

Найпростіші раціональні  рівняння.

Формулює або знаходить

числа;

раціональними дробами.

у підручнику:

формулює:

 

 

основну властивість

• основну властивість дробу;

Раціональні рівняння.

 

дробу; властивості

властивіст степеня з цілим показником;

Рівносильні рівняння.

 

степеня з цілим показником;

• правила: додавання,

 

 

правила: додавання,

віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

Функція , її графік і властивості

 

 

віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до

 


 

• умову piвності дробу нулю; означения: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції

 за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зi змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції

 

 

 

степеня.

розв’язує з допомогою вчителя вправи, що передбачають: скорочення дробів; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів з однаковими знаменниками; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування найпростіших рівнянь зi змінною в знаменнику дробу.

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА

Учень/учениця:

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади:

Функцш у = х2, її графік i

Функція у = х2, її графік i

наводить приклади:

раціональних чисел;

властивості.

властивості.

раціональних чисел;

ірраціональних чисел;

 

 

знаходить у записах:

пояснює, що таке: раціональне

Арифметичний

Арифметичний квадратний

раціональне число;

число; ippaцioнaльнe число;

квадратний корінь.

корінь. Властивості

формулює з допомогою

дійсне число;

Властивості

арифметичного квадратного

вчителя: означения

формулює: означения

арифметичного

кореня.

арифметичного

арифметичного квадратного

квадратного кореня.

 

квадратного кореня з числа;

кореня з числа; властивості

 

Раціональні числа.

властивості арифметичного

арифметичного квадратного

Раціональні числа.

 

квадратного кореня;

 


 


кореня;

характеризує: властивості функцій у = х2 = у/х, за їx графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесения множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій у = х2, ;

іррацюнальні числа.

Дійсні числа.

Функція , її графк i властивості

 

розв’язує з допомогою вчителя вправи, що передбачають:

застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів,

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

Учень/учениця:

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних

Квадратні рівняння.

Квадратані рівняння.

наводить приклади:

рівнянь; квадратних тричленів;

 

 

квадратних piвнянь;

формулює:

Формула коренів

Формула коренів квадратного

квадратних тричленів;

• означения квадратного

квадратного рівняння.

рівняння.

записує з допомогою

рівняння та квадратного

 

 

вчителя або допоміжної

тричлена; кореня квадратного

Теорема Biєтa.

 

картки: формулу коренів

ріняння;

 

Квадратний тричлен.

квадратного рівняння;

• теорему Biєтa;

Квадратаний тричлен.

 

формулу розкладання

записує: формулу коренів

 

Розкладання квадратного

квадратного тричлена на

квадратного рівняння; формулу

Розкладання квадратного

тричлена на лінійні множники.

лінійні множники;

розкладання квадратного тричлена

тричлена на лінійні

 

розв’язує з допомогою

 


 

на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання i розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

множники.

Розв’язування piвнянь, які зводяться до квадратних.

Квадратне рівняння та рівНЯННЯ ЯКі зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач

Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач

вчителя вправи, що передбачають:

знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники;

 


 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
Інкл
Додано
23 вересня
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку