Очікувані результата навчально-пізнавальної |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результата навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП (за модифікованою програмою) |
|
діяльності учнів |
За програмою |
Модифіковано |
|
Тема1. ІРАЦЮНАЛЬНІ ВИРАЗИ |
|
|
|
Учень/учениця: |
Степінь iз цілим |
Степінь iз цілим додатнім |
Учень/учениця: |
наводить приклади: |
показником та його |
показником та його |
наводить приклади: |
раціонального виразу; раціонального дробу; степеня iз |
властивості |
властивості |
раціонального виразу; раціонального дробу; |
цілим показником; |
Стандартний вигляд |
Раціональні вирази. |
степеня iз цілим |
розпізнає: цілі раціональні |
числа. |
|
показником; |
вирази; дробові раціональні |
|
Раціональні дроби. Основна |
розпізнає: цілі раціональні |
вирази; |
Раіональні вирази. |
властивість раціонального |
вирази; дробові раціональні |
пояснює: |
|
дробу. |
вирази; |
• як виконати скорочення дробу; |
Рацюнальні дроби. |
Арифметичні дії з |
Поснює з допомогою |
як звести дріб до нового |
Основна властивість |
вчителя: |
|
знаменника; як звести дроби до |
раціонального дробу. |
раціональними дробами з |
• як виконати скорочення |
спільного знаменника; |
|
однаковими знаменниками. |
дробу. |
• що таке стандартний вигляд |
Арифметичні дії з |
Найпростіші раціональні рівняння. |
Формулює або знаходить |
числа; |
раціональними дробами. |
у підручнику: |
|
формулює: |
|
|
основну властивість |
• основну властивість дробу; |
Раціональні рівняння. |
|
дробу; властивості |
властивіст степеня з цілим показником; |
Рівносильні рівняння. |
|
степеня з цілим показником; |
• правила: додавання, |
|
|
правила: додавання, |
віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; |
Функція , її графік і властивості
|
|
віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до |
• умову piвності дробу нулю; означения: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зi змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції
|
|
|
степеня. розв’язує з допомогою вчителя вправи, що передбачають: скорочення дробів; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів з однаковими знаменниками; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування найпростіших рівнянь зi змінною в знаменнику дробу. |
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА |
|||
Учень/учениця: |
|
|
Учень/учениця: |
наводить приклади: |
Функцш у = х2, її графік i |
Функція у = х2, її графік i |
наводить приклади: |
раціональних чисел; |
властивості. |
властивості. |
раціональних чисел; |
ірраціональних чисел; |
|
|
знаходить у записах: |
пояснює, що таке: раціональне |
Арифметичний |
Арифметичний квадратний |
раціональне число; |
число; ippaцioнaльнe число; |
квадратний корінь. |
корінь. Властивості |
формулює з допомогою |
дійсне число; |
Властивості |
арифметичного квадратного |
вчителя: означения |
формулює: означения |
арифметичного |
кореня. |
арифметичного |
арифметичного квадратного |
квадратного кореня. |
|
квадратного кореня з числа; |
кореня з числа; властивості |
|
Раціональні числа. |
властивості арифметичного |
арифметичного квадратного |
Раціональні числа. |
|
квадратного кореня; |
кореня; характеризує: властивості функцій у = х2,у = у/х, за їx графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесения множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій у = х2, ; |
іррацюнальні числа. Дійсні числа. Функція , її графк i властивості |
|
розв’язує з допомогою вчителя вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, |
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ |
|||
Учень/учениця: |
|
|
Учень/учениця: |
наводить приклади: квадратних |
Квадратні рівняння. |
Квадратані рівняння. |
наводить приклади: |
рівнянь; квадратних тричленів; |
|
|
квадратних piвнянь; |
формулює: |
Формула коренів |
Формула коренів квадратного |
квадратних тричленів; |
• означения квадратного |
квадратного рівняння. |
рівняння. |
записує з допомогою |
рівняння та квадратного |
|
|
вчителя або допоміжної |
тричлена; кореня квадратного |
Теорема Biєтa. |
|
картки: формулу коренів |
ріняння; |
|
Квадратний тричлен. |
квадратного рівняння; |
• теорему Biєтa; |
Квадратаний тричлен. |
|
формулу розкладання |
записує: формулу коренів |
|
Розкладання квадратного |
квадратного тричлена на |
квадратного рівняння; формулу |
Розкладання квадратного |
тричлена на лінійні множники. |
лінійні множники; |
розкладання квадратного тричлена |
тричлена на лінійні |
|
розв’язує з допомогою |
на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання i розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
множники. Розв’язування piвнянь, які зводяться до квадратних. Квадратне рівняння та рівНЯННЯ ЯКі зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
вчителя вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; |