Модифікована програма з англійської мови для учнів з ООП 7 клас

Про матеріал
Модифікована програма з англійської мови для учнів з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Очікувані результати

здобувачів освіти

Зміст навчання

Цілі навчання дитини з ООП

1.

- Ставить та відповідає на запитання про себе,свою родину.

- Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

- Розповідає  про свої домашні справи та побут.

- Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники.

- Пише пост про себе – свій вільний час, про свої обов’язки, свої хобі використовуючи лексику уроку

 

 

Я, моя родина мої друзі

Обов'язки в сім'ї

Домашні справи та побут

Родинні традиції та свята

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

-  з допомогою роздаткового матеріалу  на слух розрізнити домашні обов'язки;

- намагатись назвати 1-2 власних обов'язків;

- намагатись назвати родинні свята ( 1-2 свята).

2.

- Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо їжі, харчування

Робить логічні висновки та встановлює відповідності

-Говорить про свої вподобання в їжі, звички щодо харчування

-Визначає та оцінює звички щодо харчування

- Відповідає на запитання про себе та свої звички щодо харчування

-Розповідає про свій досвід у відвідуванні закладів харчування

-Розуміє взаємозв’язок між іменниками та займенниками, їхньою взаємозаміною у тексті (письмовому) та усному -Розповідає про приготування страв: рецепт, його складові та послідовність дій

-Розповідає про заклади харчування, плани щодо їх відвідування

 

Харчування

Приготування їжі

Сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- назвати кухонні прилади

 ( 4-5 слів);

-назвати кухонну посуд ( 5 слів)

- намагатись запам'ятати  способи обробки продуктів харчування;

- намагатись запам'ятати everybody;

- на слух намагатись запам'ятати  лексику сервірування столу;

- та за допомогою роздаткового матеріалу на слух вміти знайти  манери гарного поводження за столом;

- намагатись зрозуміти lot of/little

-намагатись написати(зобразити) рецепт страви (омлет, бутерброд, простий салат).

3.

- Розповідає ситуації надання першої домедичної допомоги, був/була свідком нещасного випадку 

-Вміє описувати місцевість, прокладати шлях, критично мислити

-Використовує граматику та лексику, вивчену на уроках для спілкування

-Розповідає про свій режим сну

-Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Розповідає про симптоми хвороби та визначає хворобу

-Вживає лексику уроку, коректно використовує артикль “the” в усній та письмовій комунікації

-Пише пост на форумі щодо певної проблеми, використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

 

Охорона здоров'я

Відвідування лікаря, назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів

 

Past Perfect Tense (general)

Preposition in time phrases (before,  after, for, since)

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагатись запам'ятати  види хвороб (5 слів);

- на слух показувати види захворювань з допомогою роздаткового матеріалу;

- знати органи людини (серце, язик, легені);

- за допомогою роздаткового матеріалу   на слух могти розділити слова:  симптоми, хвороби, частини тіла;

- зобразити людину та вказати на її хворобу.

4.

- Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них

- Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння

- Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/ проходженні відбору на конкурс

- Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження

- Розповідає про досвід перебування у ескейп – кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу

- Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки.

-Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті

- Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування

-Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо побаченого.

-Пише рецензію на фільм.

 

Кіно і театр

Відвідування театру, кінотеатру. Жанри. Елементи інтер'єру театру

 

Who/which/where

Reflexive pronouns for emphasis

So  and then for results and consequences

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагатись запам'ятати  типи фільмів та з допомогою карток назвати їх;

- намагатись назвати  myself/ yourself;

- намагатись назвати питальне слово: who;

- зобразити (принести фото) свого улюбленого фільма та назвати його тип, назву та сказати чому використовуючи слова so funny/interesting і т.д.

5.

- Ставить запитання та відповідає на запитання щодо спорту, способів залишатись у формію

- Критично мислить для визначення відповідей на запитання

- Використовує непряму мову для розповіді про друзів, однокласників

- Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок

- Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті

- Розповідає про переваги та недоліки командних видів спорту, пише есе про командні види спорту

 

Спорт

Види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, спортивні клуби, секції

 

Question tag

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- на слух вказати на названі види спорту;

- назвати види спорту (5-6 слів);

- назвати улюблений вид спорту: My favourite sport is…;

- намагатись назвати символи олімпійських ігор;

-намагатись  показати question tag;

- зобразити свій улюблений вид спорту та назвати його (можна декілька видів).

6.

- Ставить та відповідає на питання про Україну. Утворення складених прикметників, їх використання у реченні .

- Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку

- Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.

- Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку

 

Україна

Основні пам'ятки історії та культури Києва

 

Adverb just. Ever for time

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- знайти на карті Україну та Київ та назвати їх;

-  показувати та називати  видатні місця Києва (1-5 слів);

- зуміти на слух знайти видатні мости світу.

7.

- Ставить та відповідає на питання про Велику Британію.

- Розповідає про культуру Лондона.

- Розповідає про визначні місця, історичні пам’ятки, перебування там, вживає лексику уроку

- Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору.

-Самостійно демонструє розповідь про одне з міст Великої Британії.

 

Велика Британія

Основні пам'ятки історії та культури Лондона

 

 

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- знайти на карті Великобританію та назвати її;

- зуміти знайти  видатні місця країни (роздатковий матеріал);

- намагатись назвати видатні місця ( 1-5 слів);

- зуміти через картки знайти фото театру В. Шекспіра «Глобус»  та видатне місце «London Eye»  та назвати їх;

8.

- Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

- Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі

- Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації

- Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники

Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку

 

Шкільне життя

Позакласні заходи, шкільні  свята та традиції

 

Modality must/mustn't, need/needn't for absenseof) obligation should/shouldn't for advice or suggestions

Determiner enough and too for sufficiency and insufficiency

З допомогою вчителя та асистента вчителя учень:

- намагається назвати шкільні предмети  (3-4 слова);

- розрізняти модальні дієслова: must/mustn't;

- та з допомогою наочного матеріалу  може вибрати правила для учнів;

- на слух може вказати на позашкільну діяльність (роздатковий матеріал);

- намагається назвати too/enough та підібрати до наочного матеріалу;

-  може висловити згоду/незгоду з малюнком, використовуючи фрази: Yes, that's right. No, that's not right

- може намалювати та показати свою позакласну діяльність (можливо принести показати)

 

 

docx
Пов’язані теми
Інші іноземні мови, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 жовтня
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку