№ |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Зміст навчання |
Цілі навчання дитини з ООП |
1. |
- Ставить та відповідає на запитання про себе,свою родину. - Розповідає про шкільне життя, щоденні справи - Розповідає про свої домашні справи та побут. - Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники. - Пише пост про себе – свій вільний час, про свої обов’язки, свої хобі використовуючи лексику уроку
|
Я, моя родина мої друзі Обов'язки в сім'ї Домашні справи та побут Родинні традиції та свята
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - з допомогою роздаткового матеріалу на слух розрізнити домашні обов'язки; - намагатись назвати 1-2 власних обов'язків; - намагатись назвати родинні свята ( 1-2 свята). |
2. |
- Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо їжі, харчування Робить логічні висновки та встановлює відповідності -Говорить про свої вподобання в їжі, звички щодо харчування -Визначає та оцінює звички щодо харчування - Відповідає на запитання про себе та свої звички щодо харчування -Розповідає про свій досвід у відвідуванні закладів харчування -Розуміє взаємозв’язок між іменниками та займенниками, їхньою взаємозаміною у тексті (письмовому) та усному -Розповідає про приготування страв: рецепт, його складові та послідовність дій -Розповідає про заклади харчування, плани щодо їх відвідування
|
Харчування Приготування їжі Сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - назвати кухонні прилади ( 4-5 слів); -назвати кухонну посуд ( 5 слів) - намагатись запам'ятати способи обробки продуктів харчування; - намагатись запам'ятати everybody; - на слух намагатись запам'ятати лексику сервірування столу; - та за допомогою роздаткового матеріалу на слух вміти знайти манери гарного поводження за столом; - намагатись зрозуміти lot of/little -намагатись написати(зобразити) рецепт страви (омлет, бутерброд, простий салат). |
3. |
- Розповідає ситуації надання першої домедичної допомоги, був/була свідком нещасного випадку -Вміє описувати місцевість, прокладати шлях, критично мислити -Використовує граматику та лексику, вивчену на уроках для спілкування -Розповідає про свій режим сну -Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Розповідає про симптоми хвороби та визначає хворобу -Вживає лексику уроку, коректно використовує артикль “the” в усній та письмовій комунікації -Пише пост на форумі щодо певної проблеми, використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.
|
Охорона здоров'я Відвідування лікаря, назви медичних закладів, захворювань та їх симптомів, лікарських засобів
Past Perfect Tense (general) Preposition in time phrases (before, after, for, since)
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагатись запам'ятати види хвороб (5 слів); - на слух показувати види захворювань з допомогою роздаткового матеріалу; - знати органи людини (серце, язик, легені); - за допомогою роздаткового матеріалу на слух могти розділити слова: симптоми, хвороби, частини тіла; - зобразити людину та вказати на її хворобу. |
4. |
- Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них - Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння - Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/ проходженні відбору на конкурс - Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження - Розповідає про досвід перебування у ескейп – кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу - Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки. -Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті - Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування -Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо побаченого. -Пише рецензію на фільм.
|
Кіно і театр Відвідування театру, кінотеатру. Жанри. Елементи інтер'єру театру
Who/which/where Reflexive pronouns for emphasis So and then for results and consequences |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагатись запам'ятати типи фільмів та з допомогою карток назвати їх; - намагатись назвати myself/ yourself; - намагатись назвати питальне слово: who; - зобразити (принести фото) свого улюбленого фільма та назвати його тип, назву та сказати чому використовуючи слова so funny/interesting і т.д. |
5. |
- Ставить запитання та відповідає на запитання щодо спорту, способів залишатись у формію - Критично мислить для визначення відповідей на запитання - Використовує непряму мову для розповіді про друзів, однокласників - Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок - Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті - Розповідає про переваги та недоліки командних видів спорту, пише есе про командні види спорту
|
Спорт Види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, спортивні клуби, секції
Question tag |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - на слух вказати на названі види спорту; - назвати види спорту (5-6 слів); - назвати улюблений вид спорту: My favourite sport is…; - намагатись назвати символи олімпійських ігор; -намагатись показати question tag; - зобразити свій улюблений вид спорту та назвати його (можна декілька видів). |
6. |
- Ставить та відповідає на питання про Україну. Утворення складених прикметників, їх використання у реченні . - Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку - Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. - Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку
|
Україна Основні пам'ятки історії та культури Києва
Adverb just. Ever for time
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - знайти на карті Україну та Київ та назвати їх; - показувати та називати видатні місця Києва (1-5 слів); - зуміти на слух знайти видатні мости світу. |
7. |
- Ставить та відповідає на питання про Велику Британію. - Розповідає про культуру Лондона. - Розповідає про визначні місця, історичні пам’ятки, перебування там, вживає лексику уроку - Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. -Самостійно демонструє розповідь про одне з міст Великої Британії.
|
Велика Британія Основні пам'ятки історії та культури Лондона
|
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - знайти на карті Великобританію та назвати її; - зуміти знайти видатні місця країни (роздатковий матеріал); - намагатись назвати видатні місця ( 1-5 слів); - зуміти через картки знайти фото театру В. Шекспіра «Глобус» та видатне місце «London Eye» та назвати їх; |
8. |
- Розповідає про шкільне життя, щоденні справи - Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі - Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації - Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку
|
Шкільне життя Позакласні заходи, шкільні свята та традиції
Modality must/mustn't, need/needn't for absenseof) obligation should/shouldn't for advice or suggestions Determiner enough and too for sufficiency and insufficiency |
З допомогою вчителя та асистента вчителя учень: - намагається назвати шкільні предмети (3-4 слова); - розрізняти модальні дієслова: must/mustn't; - та з допомогою наочного матеріалу може вибрати правила для учнів; - на слух може вказати на позашкільну діяльність (роздатковий матеріал); - намагається назвати too/enough та підібрати до наочного матеріалу; - може висловити згоду/незгоду з малюнком, використовуючи фрази: Yes, that's right. No, that's not right - може намалювати та показати свою позакласну діяльність (можливо принести показати)
|