Модифікована програма з інформатики

Про матеріал
Модифікована програма з інформатики 3 клас для учнів з ООП. Метою інформатичної освітньої галузі є формування у здобувача освіти інформаційно-комунікаційної та інших ключових компетентностей, здатності до розв’язання завдань з використанням цифрових пристроїв та інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку критичного, аналітичного, синтетичного, логічного мислення, реалізації творчого потенціалу, формування активної, відповідальної, безпечної та етичної діяльності в інформаційному суспільстві.
Перегляд файлу


Схвалено        Затверджую

Педагогічною радою ліцею      Директор

29 серпня 2022 року       ______________________

Протокол №1        

Голова ПР________

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма (модифікована)

 з інформатики

на 2022 -2023 н.р.

здобувача освіти 3-А класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Зміст навчального матеріалу

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання

Інформація. Дії з інформацією

Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програма браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень за допомогою вчителя:

  • перетворює одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);
  • створює папку та документи в ній;
  • має уявлення поняття «комп’ютерна мережа»;
  • розуміє призначення програми-браузера;
  • вміє використовувати гіперпосилання;
  • використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;
  • висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел;
  • виявляє повагу до авторства інших осіб

* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу.

 * Під контролем учителя відкриває браузери та орієнтується на веб-сторінках.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень :

  • має уявлення про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією (з опорою на малюнки);

Учень за допомогою вчителя:

  • називає носії інформації;
  • розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;
  • наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;
  • намагається висловлювати припущення про достовірність інформації;
  • намагається пояснювати наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв

 * За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації;

 * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень має уявлення:

  • про текстові і графічні об’єкти;
  • частково порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками;

Учень за допомогою вчителя:

  • вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів;
  • досліджує об’єкти за допомогою створених моделей

* За вказівкою учителя визначає властивості об’єкта, визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям;

* Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи;

* За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень за допомогою вчителя:

  • розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією;
  • уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);
  • використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах;
  • орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними;
  • створює зображення освітніх об’єктів

 * за допомогою вчителя обирає відповідні пристрої для роботи з інформацією

 * під контролем вчителя вмикає та вимикає комп’ютер, запускає та закриває програми;

 * за допомогою вчителя орієнтується в середовищах програм.

 * за вказівкою вчителя створює зображення та доповнює тексти відповідними зображеннями.

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі..

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень за допомогою вчителя:

  • створює прості інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності;
  • створює та змінює прості зображення;
  • вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу);

* учень має уявлення про доповнення тексту відповідними зображеннями та додавапння підпис до зображення;

 

Лінійні алгоритми

Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень має уявлення:

  • про алгоритмічні структури;
  • намагається діяти за інструкцією впорядковує об’єкти за певними ознаками;
  • намагається пояснити наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх;
  • розрізняє істинні та хибні висловлювання

* за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму;

 * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми;

 * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму.

 * за вказівкою вчителя створює зображення за власним алгоритмом.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
19 червня 2023
Переглядів
1878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку