Схвалено Затверджую
Педагогічною радою ліцею Директор
29 серпня 2022 року ______________________
Протокол №1
Голова ПР________
Індивідуальна навчальна програма (модифікована)
з інформатики
на 2022 -2023 н.р.
здобувача освіти 3-А класу
Зміст навчального матеріалу |
Види навчальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
Інформація. Дії з інформацією |
||
Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програма браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень за допомогою вчителя:
* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу. * Під контролем учителя відкриває браузери та орієнтується на веб-сторінках. |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень :
Учень за допомогою вчителя:
* За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації; * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
||
Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень має уявлення:
Учень за допомогою вчителя:
* За вказівкою учителя визначає властивості об’єкта, визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; * Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи; * За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
||
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень за допомогою вчителя:
* за допомогою вчителя обирає відповідні пристрої для роботи з інформацією * під контролем вчителя вмикає та вимикає комп’ютер, запускає та закриває програми; * за допомогою вчителя орієнтується в середовищах програм. * за вказівкою вчителя створює зображення та доповнює тексти відповідними зображеннями. |
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
||
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.. |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень за допомогою вчителя:
* учень має уявлення про доповнення тексту відповідними зображеннями та додавапння підпис до зображення;
|
Лінійні алгоритми |
||
Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень має уявлення:
* за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму; * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми; * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму. * за вказівкою вчителя створює зображення за власним алгоритмом. |