Модифікована програма з математики 3 клас І семестр

Про матеріал
Модифікована програма складена відповідно для учня з ООП 4 рівня. Основні завдання модифікації – спрощення, виключення чи ущільнення змісту навчальної програми з урахуванням особливостей учня з ООП. Також вона спрямована на забезпечення активності дитини в навчальній соціалізації (активній участі в навчанні класу) та організацію індивідуальних умов навчання за допомогою додаткових методів і засобів.
Перегляд файлу

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                           Директорка Володимирівського ліцею

                                                                                  _________ Олена МИТРОФАНОВА

                                                                                 «_____» «____________» 2023р.

 

 

 

                   Модифікована  програма  з математики 3клас

          для учня з ООП   - __Гридасова  Андрія Анатолійовича

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника О.Гісь,              І. Філяк)

                                                        І семестр

             

Зміст навчання

Очікувані  результати

Примітка

 

Розділ 1 Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

1

Нумерація чисел.  Характеристика числа.

Учень із допомогою асистента вчителя:

лічить предмети,відтворює послідовність чисел у межах 10; записує числа в межах 10;

зі значною допомогою записує числа  з опорою на наочність;

відтворює в різних видах діяльності результати лічби об’єктів що їх оточують     ( малює, викладає ЛЕГО, пише на моніторі,обводить за допомогою шаблонів).

 

4.09

5.09

6.09

8.09

11.09

 

2

Порівняння чисел.

За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети , та числа в межах 10.

12.09

13.09

15.09

3

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Учень рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень; прописує знаки «+» і «-  ; виконує дії з предметами, дидактичними картками.

 

18.09

19.09

20.09

22.09

 

4

Прийоми усного додавання. Схематичний малюнок  як допоміжна модель задачі.

Показує числа на картках, набірному полотні, моніторі;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

зафарбовує числа за допомогою олівців, фломастера, крейди. За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання.

25.09

26.09

5

Прийоми усного віднімання. Схематичний малюнок  як допоміжна модель задачі.

Сприймає нову інформацію. Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети;

малює крейдою, ліпить із пластиліну;

За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання

27.09

6

Взаємозв'язок між додаванням та відніманням.

Складає числа на пазлах, за допомогою асистента ставить певний знак дії, відтворює за допомогою  предметів.

29.09

7

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання.

Складає,  записує і показує  вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів;

на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона,  використовуючи дії додавання і віднімання.

 

02.10

8

Дослідження задачі.

Працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети. героїв про що, або про кого буде данна задача.

03.10

9

Ознака парності чисел.

Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве

04.10

 

10

Складання задачі за малюнком.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова ;

 

06.10

11

Діагностична робота № 1

Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає  прості вирази  на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання

09.10

 

 Розділ  Математичні вирази. Рівності. Нерівності

 

 

12

Числові вирази.

Складає та записує вирази на моніторі, в зошиті, застосовує роздатковий матеріал.

10.10

11.10

13

Складання виразу до задачі.

За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає  постий вираз до задачі за малюнком і записує.

 

13.10

16.10

17.10

14

Переставний та сполучний закони додавання.

Сприймає нову інформацію, сполучає предмети, переставляє місцями, цим самим знайомиться з законами додавання, застосовує на практиціфышки, картки, малюнки ыз зображенням.

18.10

20.10

15

Властивості арифметичних дій.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «додати» предмет; прописує запропановані вирази

23.10

24.10

15

Властивості арифметичних дій.

За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «віднімання» ; прописує запропановані вирази

25.10

27.10

16

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова; розуміє поняття збільшити на і зменшити на; застосовує на практиці через гру, працює з роздатковим матеріалом.

06.11

07.11

08.11

 

Величини

 

 

17

Довжина як властивість навколишнього світу.

Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.)

10.11

13.11

18

Одиниці вимірювання довжини.

Вимірює  довжину предметів; порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі

14.11

19

Діагностична  робота № 2

Демонструє вміння  креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами

15.11

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

 

 

20

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Ламана. Довжина ламаної.

Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою  лінійки  із допомогою ассистента.

17.11

20.11

21

Кути.

Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із  підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.)

21.11

22

Многокутник та його елементи.

Сприймає  інформацію про многокутник через казку; вибирає  та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює

22.11

23

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата.

 Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності.

24.11

27.11

28.11

 

24

Коло і круг. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону.

Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за допомогою шаблону, зафарбовує, обирає серед інших.

29.11

01.12

25

Діагностична робота № 3

Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір

04.12

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

26

Лічба сотнями.

Сприймає на слух, зорово; знайомиться з кількістю цифр у числі; показує жестами мови.

05.12

06.12

08.12

11.12

27

Закріплення знань, умінь і навичок.

Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить.

12.12

13.12

15.12.

18.12

19.12

20.12

28

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел.

Показує числа, знаходить зайве, обирає серед інших; порівнює числа за допомогою предметів, роздаткового матеріалу.

22.12

29

Закріплення вмінь порівнювати числа.

Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти

25.12

26.12

30

Діагностична робота № 4

Обирає серед інших цифр, виділяє кольором, порівнює жестами

27.12

31

Повторення вивченого за І семестр.

Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює, пише, виділяє, обирає серед іншого, креслить, зафарбовує.

29.12

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
4138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку