ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка Володимирівського ліцею
_________ Олена МИТРОФАНОВА
«_____» «____________» 2023р.
Модифікована програма з математики 3клас
для учня з ООП - __Гридасова Андрія Анатолійовича
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника О.Гісь, І. Філяк)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікувані результати |
Примітка |
|
Розділ 1 Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|
|
1 |
Нумерація чисел. Характеристика числа. |
Учень із допомогою асистента вчителя: лічить предмети,відтворює послідовність чисел у межах 10; записує числа в межах 10; зі значною допомогою записує числа з опорою на наочність; відтворює в різних видах діяльності результати лічби об’єктів що їх оточують ( малює, викладає ЛЕГО, пише на моніторі,обводить за допомогою шаблонів).
|
4.09 5.09 6.09 8.09 11.09
|
2 |
Порівняння чисел. |
За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети , та числа в межах 10. |
12.09 13.09 15.09 |
3 |
Арифметичні дії додавання і віднімання. |
Учень рахує предмети і записує результат на моніторі, папері за допомогою малюнкових зображень; прописує знаки «+» і «- ; виконує дії з предметами, дидактичними картками.
|
18.09 19.09 20.09 22.09
|
4 |
Прийоми усного додавання. Схематичний малюнок як допоміжна модель задачі. |
Показує числа на картках, набірному полотні, моніторі; малює крейдою, ліпить із пластиліну; зафарбовує числа за допомогою олівців, фломастера, крейди. За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання. |
25.09 26.09 |
5 |
Прийоми усного віднімання. Схематичний малюнок як допоміжна модель задачі. |
Сприймає нову інформацію. Показує числа на картках через гру, на набірному полотні, моніторі викладає числа, предмети; малює крейдою, ліпить із пластиліну; За допомогою ассистента створює схематично прийоми додавання |
27.09 |
6 |
Взаємозв'язок між додаванням та відніманням. |
Складає числа на пазлах, за допомогою асистента ставить певний знак дії, відтворює за допомогою предметів. |
29.09 |
7 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. |
Складає, записує і показує вивчені цифри за допомогою шаблонів, малюнків, предметів; на слух сприймає просту задачу і показує про кого вона, використовуючи дії додавання і віднімання.
|
02.10 |
8 |
Дослідження задачі. |
Працює з роздатковим та дидактичним матеріалом, створює задачу за допомогою асистента обирає предмети. героїв про що, або про кого буде данна задача. |
03.10 |
9 |
Ознака парності чисел. |
Сприймає новий матеріал через гру, знайомиться з поняттям парності предметів; обирає предмети, малюнки, виділяє зайве |
04.10
|
10 |
Складання задачі за малюнком. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова ; |
06.10 |
11 |
Діагностична робота № 1 |
Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання»; складає прості вирази на додавання і віднімання за допомогою малюнків, паличок, записує прості вирази на додавання і віднімання |
09.10 |
|
Розділ Математичні вирази. Рівності. Нерівності |
|
|
12 |
Числові вирази. |
Складає та записує вирази на моніторі, в зошиті, застосовує роздатковий матеріал. |
10.10 11.10 |
13 |
Складання виразу до задачі. |
За допомогою підручного матеріалу, роздаткового, кубиків складає постий вираз до задачі за малюнком і записує. |
13.10 16.10 17.10 |
14 |
Переставний та сполучний закони додавання. |
Сприймає нову інформацію, сполучає предмети, переставляє місцями, цим самим знайомиться з законами додавання, застосовує на практиціфышки, картки, малюнки ыз зображенням. |
18.10 20.10 |
15 |
Властивості арифметичних дій. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «додати» предмет; прописує запропановані вирази |
23.10 24.10 |
15 |
Властивості арифметичних дій. |
За допомогою предметних малюнків практично викладає картки, олівіці, палички; демонструє дію «віднімання» ; прописує запропановані вирази |
25.10 27.10 |
16 |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова; розуміє поняття збільшити на і зменшити на; застосовує на практиці через гру, працює з роздатковим матеріалом. |
06.11 07.11 08.11 |
|
Величини |
|
|
17 |
Довжина як властивість навколишнього світу. |
Порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі, малюнках, на реальних предметах (овочах, фруктах і т.д.) |
10.11 13.11 |
18 |
Одиниці вимірювання довжини. |
Вимірює довжину предметів; порівнює предмети за величиною зорово; показує жестами розмір предметів на демонстраційному матеріалі |
14.11 |
19 |
Діагностична робота № 2 |
Демонструє вміння креслити відрізок, пряму та криву лінії; моделює із підручного матеріалу геометричні тіла; порівнює предмети за величиною і показує жестами |
15.11 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|
|
20 |
Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Ламана. Довжина ламаної. |
Зображує схематично на площині об'єкт; демонструє вміння переміщувати об'єкти в різних напрямках; співвідносить відрізки за кольорами; сприймає на слух кількість відрізків; креслить відрізки за допомогою лінійки із допомогою ассистента. |
17.11 20.11 |
21 |
Кути. |
Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює кути із підручного матеріалу( паличок, олівців, шнура, пластиліну, тощо.) |
21.11 |
22 |
Многокутник та його елементи. |
Сприймає інформацію про многокутник через казку; вибирає та виділяє зображення на свій смак показуючи його; повторює і відтворює |
22.11 |
23 |
Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата. |
Виділяє серед інших геометричних фігур. Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за трафаретом обводячи; демонструє свої здібності. |
24.11 27.11 28.11
|
24 |
Коло і круг. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону. |
Знаходить схожі фігури за кольором, розміром; будує за допомогою шаблону, зафарбовує, обирає серед інших. |
29.11 01.12 |
25 |
Діагностична робота № 3 |
Виділити геометричні фігури серед інших, побудувати один на вибір |
04.12 |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|
|
26 |
Лічба сотнями. |
Сприймає на слух, зорово; знайомиться з кількістю цифр у числі; показує жестами мови. |
05.12 06.12 08.12 11.12 |
27 |
Закріплення знань, умінь і навичок. |
Показує число, пише, виділяє, показує жестами, обирає серед інших, знаходить. |
12.12 13.12 15.12. 18.12 19.12 20.12 |
28 |
Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. |
Показує числа, знаходить зайве, обирає серед інших; порівнює числа за допомогою предметів, роздаткового матеріалу. |
22.12 |
29 |
Закріплення вмінь порівнювати числа. |
Порівнює предмети та закріплює їх вміння; обирає предмети за власним бажанням та демонструє свої вміння іх скласти, порівняти |
25.12 26.12 |
30 |
Діагностична робота № 4 |
Обирає серед інших цифр, виділяє кольором, порівнює жестами |
27.12 |
31 |
Повторення вивченого за І семестр. |
Демонструє свої здібності на моніторі, в зошиті, на дошці, моделює, пише, виділяє, обирає серед іншого, креслить, зафарбовує. |
29.12 |