Модифікована програма з української мови 3 клас І семестр

Про матеріал
Модифікована програма з предмету спрощена для учня з ООП 4 рівня. Основні завдання модифікації – спрощення, виключення чи ущільнення змісту навчальної програми з урахуванням особливостей учня з ООП. Також вона спрямована на забезпечення активності дитини в навчальній соціалізації (активній участі в навчанні класу) та організацію індивідуальних умов навчання за допомогою додаткових методів і засобів.
Перегляд файлу

                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Директорка Володимирівського ліцею

                                                                                  _________ Олена МИТРОФАНОВА

                                                                                 «_____» «____________» 2023р.

 

 

 

 

         Модифікована програма  з української  мови та читання

                                                             3клас

          для учня з ООП   - __Гридасова  Андрія Анатолійовича

рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         І семестр

               Зміст навчання

Очікувані    результати

Дата

 

Розділ 1 «Мова і мовлення»

 

 

1

Я вивчаю українську мову.

Сприймає усні репліки ассистента вчителя, реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами.

04.09

 

 

2

Повторення. Текст. Речення. Слово.

Сприймає інформацію для досягнення цілей, реагує на малюнки, слова, картки; зображує свій малюнок використовуючи фарби, олівці, фломастери на вибір.

05.09

06.09

3

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування.

Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше  звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку; на основі почутого створює асоціативні схеми

07.09

08.09

4

Культура мовлення. Я спілкуюся.

На основі почутого створює асоціативні схеми; показує жестами, виконує певні дії на прохання вчителя; слухає медіа, спілкується через малюнок

11.09

12.09

5

Усне  мовлення.

Сприймає на слух  казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео улюбленої казки; малює героїв казок; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента.

13.09

6

Розвиток мовлення. Створюємо пам'ятку.

Із власних спостережень, свого досвіду, за власним бажанням, створює пам'ятку графічно або за допомогою малюнка

14.09

7

Писемне мовлення. Бібліотека.

Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше  звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку. Прописує вже знайомі букви: О, А, М, І, П, Н, вимовляэ склади, слова.

15.09

8

Я вибираю книгу.

Обирає книгу за власним бажанням, знайомиться зорово із зображеннями, показує вже знайомі предмети, об'єкти.

18.09

9

Розвиток мовлення.

Спостерігає за зображенням  в книзі «Незвичайні пригоди в лісовій школі», вимовляє знайомі звуки мови, показує знайомі предмети, героїв книги. Сприймає на слух уривок із книги; розфорбовує одного із героїв на вибір.

19.09

20.09

21.09

10

Діагностична робота

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування,  використовує їх для спілкування (мова жестів), передає емоційний стан, настрій.

Пише друкованими  буквами

22.09

 

Розділ 2. «Звуки і букви»

 

 

11

Звуки і букви. Усна народна творчість

Сприймає на слух  казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео  казки;розмалювує   героїв казки; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента, обирає серед інших на картках.

25.09

26.09

27.09

28.09

29.09

12

Авторська казка.

Сприймає на слух  казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео  казки;розмалювує   героїв казки; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента, обирає серед інших на картках.

02.10

13

Складання речень.

Складає речення за допомогою карток, пазлів, зображень. За допомогою вчителя будує схему речення графічно.

03.10

14

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені.

Сприймає на слух вимову твердих і м'яких  приголосних звуків: Р, Т, К, Н та слів з ними.за допомогою карток обирає разом з вчителем предмет на данну букву.

04.10

05.10

15

Дзвінкі та глухі приголосні. Вірш.

Сприймає на слух вимову дзвінкиз та глухих   приголосних звуків: Д, Б, Ш, Х та слів з ними.за допомогою карток обирає разом з вчителем предмет на данну букву.

06.10

16

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик»

Сприймає на слух  казку; показує на малюнку героїв, переглядає відео  казки;розмалювує   героїв казки для запам'ятовування.

10.10

11.10

17

Узагальнення знань  з теми «Звуки і букви»

Повторює вивчені букви і вимовляє звуки, прописує їх в зошиті, складає пазл

12.10

18

Діагностична робота.

Пише друкованими  буквами за допомогою крапок вивчені букви, вимовляє вивчені звуки.( Р, Т, К, Н Д, Б, Ш, Х), знаходить предмети на данні букви, обирає серед інших.

13.10

 

Розділ 3. Слово. Значення слова

 

 

19

Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка)

Сприймає на слух, показує на зображенні героя, малює кота за власними спостереженнями,  демонструє рухи, жести  героя, викладає знайомі букви та прописує їх,  вимовляє звуки, склади, слова .

16.10

17.10

18.10

19.10

20.10

23.10

24.10

20

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка)

Сприймає на слух  уривок з казки, нові слова; переглядає зображення героїв, показує жестами їх розмір

25.10

26.10

21

Діагностична робота.

Обирає серед зображень потрібне слово, показує на дидактичному матеріалі, показує предмети жестами.

27.10

22

Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова»

Показує знайомі предмети, обирає зображення серед інших.

06.11

07.11

08.11

09.11

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

 

 

23

Розвиток мовлення. Діалог

Сприймає частково  на слух  репліки; передає інформацію жестами, звуками. Складає графічно речення, Спілкується жестами.Викладає зображення з пазлів. Друкує букви які сприймає на слух.

10.11

13.11

15.11

16.11

17.11

20.11

 

24

Леонід Глібов  Байка«Ґава і Лисиця».

Сприймає на слух байку; показує на малюнках тварин( лисицю, гаву); обирає серед інших об'єктів; розфарбовує тварин, виявляє емоції., друкує букви, вимовляє звуки мови, склади

21.11

22.11

23.11

24.11

27.11

28.11

29.11

25

Діагностична робота.

Промовляє вивчені раніше слова; повторює нові  слова; сприймає на слух нову інформацію; грає в дидактичні ігри; шукає серед інших предметів.

30.11

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

 

 

26

Іменники. Істоти і неістоти

Сприймає на слух нову інформацію. Розкладає картки з зображеннями, поповнює зорово свій запас нових слів, предметів.

01.12

04.12

05.12

 

27

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

Знайомиться з власними назвами на слух імена членів родини, сприймає нову інформацію щодо імен. Показує на дидактичному матеріалі зображення.

06.12

07.12

08.12

 

 

 28

Розвиток мовлення. Вітання.

Показує жестами, емоціями; сприймає на слух нову інформацію; вимовляє звуки мови, склади.

11.12

12.12

13.12

 

29

Олеся Мамчич «Босо-взутий сніговик»

Сприймає на слух нову інформацію, виготовляє сніговика із підручного матеріалу, знайомиться з поняттям «сніг»

14.12

15.12

18.12

 

30

Узагальнення знань учнів з теми «Слово.Частини мови:іменник»

Повторює та закріплює все про «іменник» Складає слова, схеми слів з допомогою вчителя- асистента, обирає серед карток знайомі предмети.

19.12

20.12

21.12

31

Діагностична робота

Повторює та закріплює все вивчене з теми

22.12

32

Новий рік — на поріг

Створює малюнок за власним задумом, переглядає відео, показує свій емоційний стан з приходом Нового року

25.12

26.12

33

Оповідання про зиму

Сприймає на слух текст про зиму, малює зиму, показує, переглядає зображення, вимовляє звук «З»

27.12

28.12

34

Узагальнення та повторення вивченого.

Повторює  все  вивчене за  чверть.

29.12

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
3926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку