ЗАТВЕРДЖЕНО
Директорка Володимирівського ліцею
_________ Олена МИТРОФАНОВА
«_____» «____________» 2023р.
Модифікована програма з української мови та читання
3клас
для учня з ООП - __Гридасова Андрія Анатолійовича
рівень підтримки : IV; категорія труднощів: інтелектуальний розвиток
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
І семестр
№ |
Зміст навчання |
Очікувані результати |
Дата |
|
Розділ 1 «Мова і мовлення» |
|
|
1 |
Я вивчаю українську мову. |
Сприймає усні репліки ассистента вчителя, реагує на усну інформацію, виконує певні дії у відповідь на прохання(погоджується, або не погоджується) показує жестами. |
04.09
|
2 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. |
Сприймає інформацію для досягнення цілей, реагує на малюнки, слова, картки; зображує свій малюнок використовуючи фарби, олівці, фломастери на вибір. |
05.09 06.09 |
3 |
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування. |
Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку; на основі почутого створює асоціативні схеми |
07.09 08.09 |
4 |
Культура мовлення. Я спілкуюся. |
На основі почутого створює асоціативні схеми; показує жестами, виконує певні дії на прохання вчителя; слухає медіа, спілкується через малюнок |
11.09 12.09 |
5 |
Усне мовлення. |
Сприймає на слух казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео улюбленої казки; малює героїв казок; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента. |
13.09 |
6 |
Розвиток мовлення. Створюємо пам'ятку. |
Із власних спостережень, свого досвіду, за власним бажанням, створює пам'ятку графічно або за допомогою малюнка |
14.09 |
7 |
Писемне мовлення. Бібліотека. |
Виділяє голосом знайомі звуки мови; повторює вивчені раніше звуки мовлення; вимовляє звуки які бачить зорово на малюнку. Прописує вже знайомі букви: О, А, М, І, П, Н, вимовляэ склади, слова. |
15.09 |
8 |
Я вибираю книгу. |
Обирає книгу за власним бажанням, знайомиться зорово із зображеннями, показує вже знайомі предмети, об'єкти. |
18.09 |
9 |
Розвиток мовлення. |
Спостерігає за зображенням в книзі «Незвичайні пригоди в лісовій школі», вимовляє знайомі звуки мови, показує знайомі предмети, героїв книги. Сприймає на слух уривок із книги; розфорбовує одного із героїв на вибір. |
19.09 20.09 21.09 |
10 |
Діагностична робота |
Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, використовує їх для спілкування (мова жестів), передає емоційний стан, настрій. Пише друкованими буквами |
22.09 |
|
Розділ 2. «Звуки і букви» |
|
|
11 |
Звуки і букви. Усна народна творчість |
Сприймає на слух казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео казки;розмалювує героїв казки; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента, обирає серед інших на картках. |
25.09 26.09 27.09 28.09 29.09 |
12 |
Авторська казка. |
Сприймає на слух казку; впізнає на малюнку героїв, переглядає відео казки;розмалювує героїв казки; обирає ілюстрацію до казки за допомогою ассистента, обирає серед інших на картках. |
02.10 |
13 |
Складання речень. |
Складає речення за допомогою карток, пазлів, зображень. За допомогою вчителя будує схему речення графічно. |
03.10 |
14 |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. |
Сприймає на слух вимову твердих і м'яких приголосних звуків: Р, Т, К, Н та слів з ними.за допомогою карток обирає разом з вчителем предмет на данну букву. |
04.10 05.10 |
15 |
Дзвінкі та глухі приголосні. Вірш. |
Сприймає на слух вимову дзвінкиз та глухих приголосних звуків: Д, Б, Ш, Х та слів з ними.за допомогою карток обирає разом з вчителем предмет на данну букву. |
06.10 |
16 |
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик» |
Сприймає на слух казку; показує на малюнку героїв, переглядає відео казки;розмалювує героїв казки для запам'ятовування. |
10.10 11.10 |
17 |
Узагальнення знань з теми «Звуки і букви» |
Повторює вивчені букви і вимовляє звуки, прописує їх в зошиті, складає пазл |
12.10 |
18 |
Діагностична робота. |
Пише друкованими буквами за допомогою крапок вивчені букви, вимовляє вивчені звуки.( Р, Т, К, Н Д, Б, Ш, Х), знаходить предмети на данні букви, обирає серед інших. |
13.10 |
|
Розділ 3. Слово. Значення слова |
|
|
19 |
Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) |
Сприймає на слух, показує на зображенні героя, малює кота за власними спостереженнями, демонструє рухи, жести героя, викладає знайомі букви та прописує їх, вимовляє звуки, склади, слова . |
16.10 17.10 18.10 19.10 20.10 23.10 24.10 |
20 |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) |
Сприймає на слух уривок з казки, нові слова; переглядає зображення героїв, показує жестами їх розмір |
25.10 26.10 |
21 |
Діагностична робота. |
Обирає серед зображень потрібне слово, показує на дидактичному матеріалі, показує предмети жестами. |
27.10 |
22 |
Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова» |
Показує знайомі предмети, обирає зображення серед інших. |
06.11 07.11 08.11 09.11
|
|
Розділ 4. Слово. Будова слова |
|
|
23 |
Розвиток мовлення. Діалог |
Сприймає частково на слух репліки; передає інформацію жестами, звуками. Складає графічно речення, Спілкується жестами.Викладає зображення з пазлів. Друкує букви які сприймає на слух. |
10.11 13.11 15.11 16.11 17.11 20.11
|
24 |
Леонід Глібов Байка«Ґава і Лисиця». |
Сприймає на слух байку; показує на малюнках тварин( лисицю, гаву); обирає серед інших об'єктів; розфарбовує тварин, виявляє емоції., друкує букви, вимовляє звуки мови, склади |
21.11 22.11 23.11 24.11 27.11 28.11 29.11 |
25 |
Діагностична робота. |
Промовляє вивчені раніше слова; повторює нові слова; сприймає на слух нову інформацію; грає в дидактичні ігри; шукає серед інших предметів. |
30.11 |
|
Розділ 5. Слово. Частини мови |
|
|
26 |
Іменники. Істоти і неістоти |
Сприймає на слух нову інформацію. Розкладає картки з зображеннями, поповнює зорово свій запас нових слів, предметів. |
01.12 04.12 05.12
|
27 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. |
Знайомиться з власними назвами на слух імена членів родини, сприймає нову інформацію щодо імен. Показує на дидактичному матеріалі зображення. |
06.12 07.12 08.12
|
28 |
Розвиток мовлення. Вітання. |
Показує жестами, емоціями; сприймає на слух нову інформацію; вимовляє звуки мови, склади. |
11.12 12.12 13.12
|
29 |
Олеся Мамчич «Босо-взутий сніговик» |
Сприймає на слух нову інформацію, виготовляє сніговика із підручного матеріалу, знайомиться з поняттям «сніг» |
14.12 15.12 18.12
|
30 |
Узагальнення знань учнів з теми «Слово.Частини мови:іменник» |
Повторює та закріплює все про «іменник» Складає слова, схеми слів з допомогою вчителя- асистента, обирає серед карток знайомі предмети. |
19.12 20.12 21.12 |
31 |
Діагностична робота |
Повторює та закріплює все вивчене з теми |
22.12 |
32 |
Новий рік — на поріг |
Створює малюнок за власним задумом, переглядає відео, показує свій емоційний стан з приходом Нового року |
25.12 26.12 |
33 |
Оповідання про зиму |
Сприймає на слух текст про зиму, малює зиму, показує, переглядає зображення, вимовляє звук «З» |
27.12 28.12 |
34 |
Узагальнення та повторення вивченого. |
Повторює все вивчене за чверть. |
29.12 |