ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора зНВР
__________ Інна КОВАЛЬКО
Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів
Протокол № ______ від _____________
Календарно-тематичне планування
з математики
(модифікована програма учнів з ООП)
Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради
№ |
Пропонований зміст |
Дата |
Примітка |
1 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Нумерація чисел в межах 20. Натуральні числа. Прості та складені задачі. Вимірювання величин. |
|
|
2 |
Визначення числа десятків, числа одиниць і загальної кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядною таблицею. Порівняння чисел. Довжина. одиниці вимірювання довжини: мм, см, дм. |
|
|
3 |
Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 20. Арифметичні дії додавання і віднімання. |
|
|
4 |
Істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів. Порівняння чисел. Прийоми виконання арифметичних дій додавання і віднімання. Розв’язання задач. |
|
|
5 |
Лічба у межах 100 (десятками). Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Назви компонентів та результатів дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
6 |
Лічба десятками у межах 100. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі. Розв’язування задач. |
|
|
7 |
Порівняння чисел. Розв’язування задач. |
|
|
8 |
Числові послідовності. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач. |
|
|
9 |
Лічба в прямому і зворотному напрямку. Арифметична дія множення. Розв’язування задач. |
|
|
10 |
Лічба в межах числового проміжку. Розв’язування задач. |
|
|
11 |
Лічба в межах числового проміжку. Таблиця множення. Місткість (об’єм). Одиниця вимірювання місткості: л. Розв’язування задач. |
|
|
12 |
Арифметична дія ділення. Ознака парності чисел. Лічба в межах числового проміжку. Елементи кола та круга. Розв’язування задач. |
|
|
13 |
Істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів. Назви компонентів та результатів дій множення і ділення. Істотні ознаки геометричних фігур. |
|
|
14 |
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Розв’язування задач. |
|
|
15 |
Істотні ознаки геометричних фігур. Розв’язування задач. |
|
|
16 |
Збільшення і зменшення числа. Маса. Одиниці. вимірювання маси: г, кг. Розв’язування задач. |
|
|
17 |
Числові вирази. Правила порядку виконання дій у виразах. Розв’язування задач. |
|
|
18 |
Різні способи читання виразів. Класифікація та порівняння геометричних фігур. Розв’язування задач. |
|
|
19 |
ТДР (тематична діагностична робота). |
|
|
20 |
Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
21 |
Лічба. Прийоми виконання арифметичних дій. Розв’язування задач. |
|
|
22 |
Переставний та сполучний закони додавання. Час. Створення різних конструкцій із геометричних фігур. |
|
|
23 |
Час. Основні одиниці вимірювання часу: с, хв, год, доба. Розв’язування задач. |
|
|
24 |
Переставний закон (додавання, множення). Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
25 |
Вирази зі змінною. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
26 |
Побудова площинних фігур. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
27 |
Знаходження невідомих компонентів (доданка). Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
28 |
Прості рівняння. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
29 |
Прості рівняння. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
30 |
Нерівність зі змінною. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
31 |
Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
32 |
Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
33 |
Довжина, як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
34 |
Порівняння іменованих чисел. Пряма, промінь, відрізок. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
35 |
Прямі і криві. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
36 |
Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної. |
|
|
37 |
Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
38 |
Характерні ознаки прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
39 |
Периметр прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
40 |
Периметр прямокутника та квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника та квадрата. |
|
|
41 |
Периметр прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
42 |
Задачі на знаходження периметра прямокутника та квадрата. |
|
|
43 |
Коло і круг. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
44 |
Побудова кола за допомогою шаблону. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
45 |
Різниця між колом і кругом. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
46 |
Повторення та узагальнення. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
47 |
ТДР (тематична діагностична робота). |
|
|
48 |
Лічба десятками. Порівняння десятків. Арифметичні дії над десятками. |
|
|
49 |
Лічба в межах 100. Двоцифрові числа. Розрядний склад числа. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
50 |
Визначення загальної кількості одиниць і десятків у двоцифровому числі. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
51 |
Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
52 |
Збільшення та зменшення числа. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
53 |
Місце числа в натуральному ряді. Правила порівняння чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
54 |
Порівняння чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
55 |
Закріплення вмінь порівнювати двоцифрові числа. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
56 |
Удосконалення умінь порівнювати числа. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
57 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
58 |
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Збільшення та зменшення двоцифрового числа. |
|
|
59 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
60 |
Дія множення. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
61 |
Множення і ділення. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
62 |
Ділення чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
63 |
ТДР (тематична діагностична робота). |
|
|
64 |
Ділення круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
65 |
Множення круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
66 |
Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
67 |
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Розв’язування проблемних ситуацій. |
|
|
68 |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків. Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань. |
|
|