Модифіковане календарне планування 3 клас І семестр з математики для діток з ООП

Про матеріал
Модифіковане календарне планування з математики для діток з ООП 3 клас (4 години на тиждень) І семестр
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора зНВР

 

__________ Інна КОВАЛЬКО

 

Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів

Протокол № ______ від _____________

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики

(модифікована програма учнів з ООП)

Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради

 

 

Пропонований зміст

Дата

Примітка

1

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Нумерація чисел в межах 20. Натуральні числа. Прості та складені задачі. Вимірювання величин.

 

 

2

Визначення числа десятків, числа одиниць і загальної кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядною таблицею. Порівняння чисел. Довжина. одиниці вимірювання довжини: мм, см, дм.

 

 

3

Лічба в прямому та зворотному порядку в межах 20. Арифметичні дії додавання і віднімання. 

 

 

4

Істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів. Порівняння чисел. Прийоми виконання арифметичних дій додавання і віднімання. Розв’язання задач.

 

 

5

Лічба у межах 100 (десятками). Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Назви компонентів та результатів дій додавання і віднімання. Розв’язування задач.

 

 

6

Лічба десятками у межах 100. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі. Розв’язування задач.

 

 

7

Порівняння чисел. Розв’язування задач.

 

 

8

Числові послідовності. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач.

 

 

9

Лічба в прямому і зворотному напрямку. Арифметична дія множення. Розв’язування задач.

 

 

10

Лічба в межах числового проміжку. Розв’язування задач.

 

 

11

Лічба в межах числового проміжку. Таблиця множення. Місткість (об’єм). Одиниця вимірювання місткості: л. Розв’язування задач.

 

 

12

Арифметична дія ділення. Ознака парності чисел. Лічба в межах числового проміжку. Елементи кола та круга. Розв’язування задач.

 

 

13

Істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів. Назви компонентів та результатів дій множення і ділення. Істотні ознаки геометричних фігур.

 

 

14

Взаємозв’язок між множенням і діленням. Розв’язування задач.

 

 

15

Істотні ознаки геометричних фігур. Розв’язування задач.

 

 

16

Збільшення і зменшення числа. Маса. Одиниці. вимірювання маси: г, кг. Розв’язування задач.

 

 

17

Числові вирази. Правила порядку виконання дій у виразах. Розв’язування задач.

 

 

18

Різні способи читання виразів. Класифікація та порівняння геометричних фігур. Розв’язування задач.

 

 

19

ТДР (тематична діагностична робота).

 

 

20

Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

21

Лічба. Прийоми виконання арифметичних дій. Розв’язування задач.

 

 

22

Переставний та сполучний закони додавання. Час. Створення різних конструкцій із геометричних фігур.

 

 

23

Час. Основні одиниці вимірювання часу: с, хв, год, доба. Розв’язування задач.

 

 

24

Переставний закон (додавання, множення). Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

25

Вирази зі змінною. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

26

Побудова площинних фігур.  Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

27

Знаходження невідомих компонентів (доданка). Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

28

Прості рівняння. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

29

Прості рівняння. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

30

Нерівність зі змінною. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

31

Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

32

Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

33

Довжина, як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

34

Порівняння іменованих чисел. Пряма, промінь, відрізок. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

35

Прямі і криві. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

36

Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

 

 

37

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

38

Характерні ознаки прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

39

Периметр прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

40

Периметр прямокутника та квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника та квадрата.

 

 

41

Периметр прямокутника та квадрата. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

42

Задачі на знаходження периметра прямокутника та квадрата.

 

 

43

Коло і круг. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

44

Побудова кола за допомогою шаблону. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

45

Різниця між колом і кругом. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

46

Повторення та узагальнення. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

47

ТДР (тематична діагностична робота).

 

 

48

Лічба десятками. Порівняння десятків. Арифметичні дії над десятками.

 

 

49

Лічба в межах 100. Двоцифрові числа. Розрядний склад числа. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

50

Визначення загальної кількості одиниць і десятків у двоцифровому числі. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

51

Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

52

Збільшення та зменшення числа. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

53

Місце числа в натуральному ряді. Правила порівняння чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

54

Порівняння чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

55

Закріплення вмінь порівнювати двоцифрові числа. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

56

Удосконалення умінь порівнювати числа. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

57

Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

58

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Збільшення та зменшення двоцифрового числа.

 

 

59

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

60

Дія множення. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

61

Множення і ділення. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

62

Ділення чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

63

ТДР (тематична діагностична робота).

 

 

64

Ділення круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

65

Множення круглих чисел. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

66

Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

67

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Розв’язування проблемних ситуацій.

 

 

68

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків. Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горничар Ярослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
31 березня 2023
Переглядів
4248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку