Модифікована програма з математики для учня 3 класу
(категорія: порушення інтелектуального розвитку, 5 рівень)
Навчальні досягнення учня (програма для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018) |
Зміст навчального матеріалу (згідно з програмою Савченко О.Я. для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)
|
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Числа, дії з числами. Величини |
|
|
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел;
володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; обчислює усно зручним для себе способом; володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; прогнозує результат додавання та віднімання, перевіряє правильність обчислень;
розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; володіє навичкою табличного множення і ділення;
володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; виконує ділення з остачею; розуміє, що остача має бути меншою за дільник; перевіряє правильність ділення з остачею; застосовує прийоми раціональних обчислень; прогнозує результат множення і ділення, перевіряє правильність обчислень;
розуміє сутність кратного порівняння чисел; обчислює результат кратного порівняння чисел; знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;
розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини
знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; обирає доцільну мірку для вимірювання величини; користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами;
визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими; користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, прогнозує очікуваний результат; зіставляє одержаний результат із прогнозованим;
розуміє сутність периметра многокутника; користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях
|
Нумерація чисел у межах тисячі.
Додавання і віднімання чисел у межах 1000.
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Особливі випадки множення і ділення.
Позатабличне множення і ділення.
Відношення кратного порівняння. Збільшення або зменшення числа у кілька разів.
Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.
Частини величини. Дріб з чисельником 1. Порівняння дробів з чисельником 1. Знаходження частини від числа. Знаходження числа за величиною його частини.
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами.
Групи взаємопов’язаних величин. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; роботу. Залежність величин. Периметр многокутника. Периметр прямокутника (квадрата). |
Розрізняє числа в межах 10, показує з допомогою дорослого
Користується лінійкою за допомогою дорослого, проводить лінії, відрізки; З допомогою дорослого працює за макетом годинника
З допомогою дорослого користується зразком паперових та монетних грошей
З допомогою дорослого показує геометричні фігури: круг, квадрат, прямокутник, трикутник. |
Вирази, рівності, нерівності, рівняння |
|
|
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;
розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами;
розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом
|
Математичні вирази: числові і буквені. Числові рівності і нерівності. Правила порядку дій у числових виразах.
Рівняння. Розв’язок рівняння.
Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. |
Працює з допомогою дорослого з лічильним матеріалом, спостерігає за виконанням завдання на одну дію |
Геометричні фігури |
|
|
співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; будує прямокутник/квадрат; розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); будує за допомогою циркуля коло
|
Геометричні фігури на площині і у просторі. |
Будує коло, лінію. З допомогою дорослого будує прямокутник, квадрат |
Математичні задачі і дослідження |
|
|
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; складає вираз до задачі з буквеними даними; розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;
створює допоміжну модель задачі різними способами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; планує розв’язування /розв’язання задачі; створює математичну модель задачі; перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; складає сюжетні задачі;
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя
|
Прості та складені сюжетні задачі. Типові задачі. Задачі геометричного змісту. Компетентнісно зорієнтовані задачі. Задачі з буквеними даними. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Обернені задачі.
Процес розв’язування задачі.
Навчальні дослідження. |
Працює з допомогою дорослого з лічильним матеріалом, спостерігає за виконанням задачі на одну дію |
Робота з даними |
|
|
читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; вносить дані до таблиць; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач |
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
Уважно слухає пояснення вчителя щодо умови завдання |
Додаткові теми: Раціональні способи позатабличного множення і ділення. Ознаки подільності на 2 та 5. Ознака подільності на 10. Розв’язування рівнянь, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом. Розв’язування рівнянь, в яких один з компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування нерівностей зі змінною. Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Складені задачі з буквеними даними. Розв’язування складених сюжетних задач алгебраїчним методом. Нестандартні задачі. «Магічні фігури». Добудовує лінійні діаграми.
|
Працює з картками, геометричним та лічильним матеріалом, пазлами |
Модифікована програма з предмету «Технології і дизайн»
для учня 3 класу
(категорія: порушення інтелектуального розвитку, 5 рівень)
3 клас
Навчальні досягнення учня (програма для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018) |
Зміст навчального матеріалу (згідно з програмою Савченко О.Я. для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)
|
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Інформаційно-комунікаційне середовище |
|
|
розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі; вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побуту для виготовлення макету; створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями, зразком, описом або власним задумом;
пояснює культурне розмаїття українського суспільства, місцеві традиції; визначає кольорову гамму та особливості побудови й розташування орнаментів на взірцях декоративно-прикладного мистецтва; впорядковує орнаменти за кольоровою гамою та видами (геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні); аналізує інформацію з різних джерел (підручник, фотографії, каталоги, посібники, комп’ютерні програми, Інтернет-ресурси, музеї, фільми тощо); розробляє або добудовує орнамент з самостійно вибраних матеріалів;
досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально; розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення; виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних (лялька-мотанка, іграшки з фетру тощо);
розрізняє та використовує креслярські інструменти та лінії; вимірює розміри предметів за допомогою лінійки; виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; експериментує, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням; розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі |
Предмети побуту в інтер’єрі. Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт, дріт, пластилін, фольга тощо). Макетування предметів побуту.
Приклади орнаментів декоративно-прикладного мистецтва за регіонами України. Зустрічі з майстрами. Обговорення вражень. Створення орнаменту з різних матеріалів (картон, папір, пластилін, глина, крупи, насіння, тканина, нитки, блискітки, бісер тощо).
Ткані і неткані матеріали натурального походження (тканина, нитки, повсть, фетр, трикотаж тощо). Ляльки-мотанки в українській культурі.
Креслярські інструменти та лінії. Конструктори, навчальні набори з різних матеріалів (деревинних, металевих, синтетичних тощо), зокрема виготовлені власноруч. Макетування об’ємних фігур |
Розрізняє предмети побуту
Створює макет предмета з допомогою дорослого
Показує і обирає кольори для виготовлення виробу
Отримує інформацію з різних джерел (підручник, картинки, інтернет-ресурси, відеофільми)
досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально
З допомогою дорослого виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів (лялька-мотанка, іграшки з фетру тощо) З допомогою дорослого розрізняє та вимірює розміри предметів за допомогою лінійки
|
Середовище проектування |
|
|
досліджує проблеми та потреби у створенні виробів; вибирає об’єкт проектування із низки запропонованих або власних ідей; розробляє план реалізації задуму в матеріалі та критерії оцінювання майбутнього виробу;
аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) для продукування нових ідей; розрізняє і використовує формат композиції (горизонтальний, вертикальний), симетричні й асиметричні форми, рівновага, спектр кольорів, теплі і холодні кольори та відтінки; виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв; застосовує творчі методи проектування –переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки); описує модель спроектованого виробу; добирає матеріал для виготовлення спроектованого виробу; розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу;
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення змодельованого виробу (пласкої та об’ємної форми) |
Обґрунтування виявленої проблеми та вибору об’єкта проектування. Комунікативна взаємодія.
Дизайнерське проектування – моделювання та конструювання. Експериментування з використанням різних матеріалів, симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів. Добір матеріалів. Розрахунок витрат.
Технологічна послідовність виготовлення виробу |
Працює над виробом під опосередкованим керівництвом учителя
За допомогою дорослого виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує |
Середовище техніки і технологій |
|
|
розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань; працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх; обробляє деталі виробу за потреби; застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби; виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг та ін.);
раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні; аналізує свої помилки, по-можливості виправляє їх |
Безпечна робота з ручними та механічними (дирокол, степлер, струбцина, лещата тощо) інструментами й пристосуваннями.
Виготовлення виробу за інструкційними картками з описом або графічними зображеннями. Рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання. Технологічні операції обробки різних матеріалів (деревинні, пластик, пластмаса, текстильні, вторинні тощо)
Раціональне використання часу та матеріалів, зокрема вторинної переробки |
Під керівництвом дорослого працює із інструментами, дотримуючись норм безпеки і санітарії
Уважно стежить та працює разом з учителем, виконує поетапні інструкції
Під керівництвом учителя обводить деталі за трафаретом Вчиться працювати з ножицями
Працює з мозаїкою, пластиліном |
Середовище соціалізації |
|
|
обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв; презентує результати власної або спільної проектно-технологічної діяльності; виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб; оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі;
долучається спільно з рідними та друзями до доброчинної діяльності в групах із власноруч створеними виробами; дотримується правил спільної роботи в групі; обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища; виявляє толерантність, милосердя, повагу до інших;
розрізняє професії за сферами життєдіяльності;
пояснює правила догляду за взуттям; уміє правильно складати одяг, розвішувати його на плічках; лагодить нескладні пошкодження іграшок за потреби; вирощує кімнатні рослини для класного приміщення або інших потреб; аналізує послідовність приготування різних видів бутербродів та їх користь для здоров’я; складає серветки для святкового столу різними способами |
Соціальна цінність виконаного індивідуального або колективного проекту. Презентація досягнень з використанням різних форм.
Діяльність в групах та середовищі. Доброчинна діяльність для задоволення потреб оточуючих та навколишнього середовища.
Світ професій.
Побутове самообслуговування. Догляд за власним одягом та взуттям, домашніми тваринами, рослинами. Види бутербродів. Складання серветок різними способами |
Вчиться презентувати свою роботу
Вчиться охайно виготовляти виріб, дотримуватись інструкцій його виготовлення
Продовжує вчитися прибирати своє робоче місце
Вчиться під керівництвом учителя сервірувати стіл
|
Модифікована програма з предмету «Музичне мистецтво»
для учня 3 класу
(категорія: порушення інтелектуального розвитку, 5 рівень)
Навчальні досягнення учня (програма для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018) |
Зміст навчального матеріалу (згідно з програмою Савченко О.Я. для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)
|
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Художньо-творча діяльність |
|
|
орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4);
поєднує засоби різних видів мистецтва для втілення художнього задуму. імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести); пластично інтонує музичні образи;
рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом); створює сценічні інтерпретації пісенних образів;
|
Спів (співацька постава, дихання, інтонація, фразування, дикція). Оперування засобами виразності та способами створення вокального і вокально-ансамблевого / хорового художнього образу.
Гра на музичних інструментах: створення варіантів ритмічного супроводу до пісні, гра в ансамблі зі створенням ритмічного супроводу до пісні тощо. Правила гігієни у користуванні музичними інструментами.
Оволодіння музичною грамотою (за необхідністю для художньо-творчої діяльності).
Знайомство з елементарною нотною грамотою, необхідною для виконання творів. Відтворення найпростіших ритмічних послідовностей.
Створення синтетичного художнього образу. Інсценізація, найпростіші театральні етюди (створення театралізованих образів, зокрема, під час рольового виконання пісні). Відтворення нескладних танцювальних елементів.
Елементарне вправляння у сценічній поведінці.
Експериментування зі звуками, тембрами, ритмами, рухами, лініями, кольорами, формами, матеріалами.
|
Слухає дитячі пісні, жестикулює, аплодує в такт
Вчиться володіти музичними інструментами (барабаном, бубном, тріскавками, маракасом), розрізняти їх звучання
Вчиться розрізняти звуки музики (тихо, голосно, швидко-повільно)
імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести)
виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»)
Перевтілюється у відомих персонажів, імітує їх рухи, ходу.
Рухається під музику, узгоджує свої рухи з музичним супроводом |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
|
|
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб;
вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу, зокрема із сюжетною (літературною) програмою (мелодія, темп, динаміка, гучність, ритм, тембр (голос та деякі музичні інструменти), лад (мажор, мінор); розпізнає прості музичні форми (двочастинна, тричастинна, куплетна); цілісно охоплює увагою художній твір; зосереджується на характерних деталях; порівнює музичні та візуальні, хореографічні образи; зіставляє твори мистецтва та явища довкілля (за допомогою вчителя).
визначає власні емоції від сприймання мистецьких творів; добирає слова для характеристики вражень із власного запасу; пояснює, що подобається або не подобається у творі; обирає твори відповідно до свого настрою; пояснює, від чого дістає насолоду; добирає твори для поліпшення свого настрою; відтворює емоційні враження від твору мистецтва улюбленими художніми засобами;
|
Сприймання творів різних видів мистецтва.
Виразні засоби (елементи мови) різних видів мистецтва (музичне, образотворче, театр, хореографія, кіно тощо).
Участь в обговоренні мистецького твору з використанням знайомих мистецьких термінів.
Використання декору для створення образу.
Сприймання синтетичних образів. Зіставлення виразних засобів різних видів мистецтва.
Мистецька пропедевтика. Знайомство з різновидами музичного (вокальна, інструментальна), образотворчого (живопис, графіка, скульптура);театрального (драматичний, ляльковий, музичний) мистецтва, хореографії (народна, класична, сучасна), кіно (кінофільм, мультфільм); жанрами музичного мистецтва (пісня, танець, опера, балет.
Спостереження за довкіллям та його втіленням у художніх образах.
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Використання у сприйманні творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану.
|
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у невербальний спосіб
вирізняє елементи музичної мови (ритм, темп, гучність)
З допомогою вчителя вчиться зіставляти твори мистецтва та явища довкілля
Знайомиться з різновидами музичного мистецтва
Вчиться визначати власні емоції від сприймання музичних творів та обирати їх відносно власного настрою |
Комунікація через мистецтво |
|
|
характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; пояснює, що вдалося чи не вдалося; визначає за допомогою вчителя/ вчительки труднощі; обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення;
презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками; пояснює задум; визначає досягнення однолітків у художньо-творчій діяльності, виявляючи доброзичливість у висловлюваннях; обговорює з іншими враження від сприймання творів різних видів мистецтва та творчої діяльності, поважаючи уподобання інших;
бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, виставках, фестивалях, інсценізаціях народних обрядів, арт-мобах, тижнях мистецтва тощо), у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів улюбленого виду мистецтва і художньо-творчої діяльності; виконує різні дії / ролі в колективному творчому процесі, виявляючи повагу до інших. |
Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами.
Оцінювання творчих здобутків однолітків за спільно визначеними орієнтирами. . Виховні ситуації на основі творів мистецтва (обговорення сюжетів, характерів, вчинків, дій персонажів, створюваних мистецькими засобами).
Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості. Проведення шкільних мистецьких заходів.
Дотримання правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації.
|
Споглядання шкільних музично-мистецьких заходів |
Модифікована програма з предмету «Англійська мова»
для учня 3 класу
(категорія: порушення інтелектуального розвитку, 5 рівень)
Зміст навчального матеріалу (згідно з програмою Савченко О.Я. для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)
|
Навчальні досягнення учня (програма для загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Державного стандарту НУШ, постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018) |
Навчальні досягнення учня (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання) |
Я, моя родина і друзі
|
привітатися попрощатися вибачитися подякувати представити себе/когось; називати/описувати когось/щось ставити запитання і відповідатина них розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди вітати зі святом виражати настрій висловлювати уподобання розуміти інформаційні вказівники члени родини
числа до 100, вік старших членів родини місце проживання щоденні обов’язки
|
Слухати і показувати членів родини з допомогою вчителя
Слухати і з допомогою вчителя показувати числа в межах 10 |
Відпочинок і дозвілля |
захоплення розваги |
Слухати і показувати з допомогою вчителя |
Людина |
зовнішність людини, професії |
Слухати і показувати з допомогою вчителя |
Помешкання |
дім квартира моя кімната умеблювання |
Слухати і показувати з допомогою вчителя |
Харчування |
посуд назви продуктів |
Слухати і показувати з допомогою вчителя назви продуктів, створити демонстрацію улюблених продуктів |
Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови |
погода та вибір одягу, природні місяці |
Слухати і показувати, одягати ляльку, показувати свій одяг з допомогою вчителя, |
Свята та традиції України та країн виучуваної мови |
місце, дата, час проведення свята, події
|
Слухати і показувати з допомогою вчителя, слухати короткі святкові пісеньки |
Школа |
навчальні предмети розклад улюблений предмет |
Слухати і показувати з допомогою вчителя навчальні предмети |