Презентація "Самопідготовка на ГПД"

Про матеріал
В даній презентації я зібрала і представила інформацію про важливість самопідготовки на групі подовженого дня,її завдання ,функції і роль у навчальному процесі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікава самопідготовка на ГПДПідготувала :вихователь ГПД Алла Сметаніна

Номер слайду 2

Самопідготовка — одна з основних форм організації навчальної діяльності в групі подовженого дня. Це обов'язкові заняття школярів , під час яких вони самостійно виконують домашні завдання в чітко визначений час.

Номер слайду 3

прищепити учням навички самостійної роботи , які вони зможуть використовувати у повсякденному житті. Зокрема враховують вік школярів , їх самоосвітні можливості , здатність сприйняття , ефективність закріплення знань , отриманих на уроках. Мета самопідготовки:

Номер слайду 4

Завдання самопідготовки1. Розширення меж навчальної роботи;2. Закріплення й повторення вивченого матеріалу на уроках;3. Надання доступних умов для самостійної роботи,самоосвіти і навичкам аналізу;4. Розвиток інтересу і зацікавленості в навчанні;5. Набуття учнями навичок самостійної роботи;6. Розвиток критичного мислення;7. Формування всебічного розвитку особистості.

Номер слайду 5

Основні функції самопідготовки1. Навчальна функція;2. Виховна функція ;3. Дидактична функція.

Номер слайду 6

Етапи проведення самопідготовкиІ етап — організаційний. Під час нього створюються санітарно-гігієнічні умови для виконання домашніх завдань; учні готують необхідне навчальне приладдя; відбувається організація учнів ; психологічне та емоційне налаштування на роботу; визначається час на виконання завдань.    ІІ етап — підготовчий. Він передбачає: установлення зв’язку між темою уроку та домашнього завдання; роз’яснення змісту домашнього завдання; інструктаж; повторення правил; виконання аналогічних вправ, прикладів. Це можна проводити як у традиційних формах вправ та завдань, так і в нестандартній формі дидактичної гри, подорожі, брейн-рингу тощо.    ІІІ етап — самостійна робота учнів. Завданням вихователя на цьому етапі самопідготовки є здійснення диференційованого підходу до учнів залежно від рівня їх самостійності та проведення індивідуальної роботи з трьома умовними групами учнів.    ІV етап — це контроль за виконанням домашніх завдань. Він містить самоперевірку (самоконтроль — учні самостійно контролюють виконання кожного домашнього завдання) та взаємоперевірку (в парах); перевірку домашніх завдань учнями-консультантами та заключний контроль вихователя (фронтальний, індивідуально-колективний, вибірковий).    V етап — підбиття підсумків самопідготовки, під час якого варто проаналізувати якість роботи кожного учня, групи учнів, відмітити старанних у роботі, кращі роботи учнів відібрати на виставку.

Номер слайду 7

Тривалість самопідготовки визначена в часі залежно від віку учнів:·                     2-й клас — 45 хв;·                     3-й клас — 1 год 10 хв;·                     4-й клас — 1 год 30 хв.

Номер слайду 8

Під час самопідготовки в ГПД вихователь повинен дотримуватися таких вимог:1.   У підготовчий етап самопідготовки включати різноманітні цікаві завдання, задачі на логічне мислення, усне обчислення, щоб налаштувати дітей на подальшу роботу.2.   Забезпечити самостійну навчальну роботу учнів та їх дисципліну.3.   Притримуватися бюджету часу на виконання домашніх завдань.4.   Не перетворювати самопідготовку в урок.5.   Формувати в учнів навички самоконтролю.6.   Здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до учнів з урахуванням рівня їх самостійності.7.   Допомагати учням, коли їм це необхідно.8.   Використовувати наочність, дидактичні ігри.9.   Дотримуватися встановлених структурних етапів самопідготовки.

Номер слайду 9

Нетрадиційні форми проведеннясамопідготовки    Самопідготовку можна проводити і в нетрадиційних формах: сюжетно-рольової гри, проектна діяльність. Такі форми є ефективним засобом розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів, викликають емоційну реакцію на новизну ситуації, що загалом перетворює виконання завдань на цікаву діяльність. На основі цікавості виникають допитливість, прагнення розширити свої знання і вміння.   Можна розробити проект на будь-який час: на конкретну самопідготовку або на кілька днів. Якщо у учнів виникли прогалини в знаннях із певного предмета або теми, то можна разом скласти проект подолання відставання.    Вихователь самостійно ставить дидактичну мету проекту, формулює завдання, спрямовує діяльність учнів на закріплення знань і вироблення певних навичок, допомагає в пошуках потрібної інформації

Номер слайду 10

Використані джерела:https://vseosvita.ua/library/embed/0100bcqv-0d5e.docx.htmlhttps://vseosvita.ua/library/rezim-roboti-grupi-prodovzenogo-dna-393356.html. Методична майстерняhttps://dzen.school.org.ua/news/10-21-17-13-05-2021/Журнал «Методичні орієнтири»velyka-pysarivka.school.org.ua/news/16-18-10-05-11-2019/

pptx
Додав(-ла)
Сметаніна Алла
Додано
8 січня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку