МОДУЛЬ ЧИСЛА. §36, 6-й клас.

Про матеріал

Презентація до уроку в 6-му класі. "Модуль числа", §36. За підручником: Істер О.С.

Містить ГІПЕРПОСИЛАННЯ!!!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

23 січня Класна робота 6-В клас ПІБ

Номер слайду 2

Мета: Сформувати поняття модуля; домогтися засвоєння властивостей модуля числа; сформувати вміння обчислювати значення виразів, що містять модуль числа; розвивати творчі здібності, виховувати активність.

Номер слайду 3

Граємо в Quizizz за посиланням в чаті. Перевірка домашнього завдання.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань Фронтальна робота 1. Скільком одиничним відрізкам координатної прямої дорівнює відстань від початку відліку до точки: 2. Точка N розташована на відстані 5 одиничних відрізків від початку відліку. Скільки розв’язків має задача? а) А(-6); б) В(6); в) С(3,5); г) D(-3,5). 3. Яким числом – додатним чи від’ємним – є число: а) протилежне від’ємному; б) протилежне нулю?

Номер слайду 5

Слово вчителя Про яке поняття йдеться? Означення цього поняття пов’язане з координатною прямою. Це слово у перекладі з латини означає «міра», «величина». Це математичне поняття ввів англійський математик Роджер Котес, друг і учень знаменитого Ісаака Ньютона. А знак для позначення цієї величини 1841 року запропонував німецьки математик Карл Вейєрштрасс. Сьогодні це поняття використовують в алгебрі, геометрії, вищій математиці, програмуванні. Ви вже зрозуміли, що мова йде про якесь важливе математичне поняття, але напевно не зрозуміли, про яке саме. Так, це нове для вас поняття, яке має назву «модуль числа». Сьогодні на уроці ми дізнаємось, що називають модулем числа, які властивості має модуль числа.

Номер слайду 6

Фронтальна бесіда 1) Що називають модулем числа? 2) Чому дорівнює відстань від початку відліку до точок В(2), А(-3), О(0)? Отже, модуль числа 2 дорівнює 2, модуль числа -3 дорівнює 3, модуль числа 0 дорівнює 0. Пишуть: |2|=2; |-3|=3; |0|=0. 3) Чи може відстань бути від’ємним числом?

Номер слайду 7

4) Які властивості має модуль числа? Усне розв’язування вправ. Запам’ятай! |a|=a |-a|=a |0|=0 |a|=a |-a|=a |0|=0

Номер слайду 8

Розв’язування вправ (письмово). |2,7|+|-1,8|= 2,7+ 1,8= 4,5 |-3,9|-|-0,9|= 3,9- 0,9= 3 |-2,5|•|4,2|= 2,5• 4,2= 10,5 Пригадай! |a|=a |-a|=a |0|=0 =8 |8| =8 |-8| Отже, х=8 або х=-8 2) Модуль – лише додатне число, отже рівняння коренів (х) не має. |х| = ‒7

Номер слайду 9

2|a| ‒ |b|= 2•|-1,8| ‒ |-1,2|= 2•1,8 ‒ 1,2= 3,6 ‒ 1,2= 2,4 2|a| ‒ |b|= 2•|1 | ‒ |- |= 3 8 7 8 =2•1 - 3 8 7 8 =2• 11 8 7 8 - = 22 8 - 7 8 = 15 8 =1 7 8

Номер слайду 10

|x|‒2=3 x‒2=3 x=3+2 x=5 2|x|‒3=4 2x‒3=4 2x=4+3 2x=7 x=7:2 x=3,5 5‒|x|=5 5‒x=5 x=5‒5 x=0

Номер слайду 11

Підбиття підсумків уроку. 1) Назвіть від’ємне число, модуль якого дорівнює 27; 3,4; 6; 0,8; 35,3. 2) Назвіть додатне число, модуль якого дорівнює 32; 5,8; 1,3; 47. 3) Назвіть усі числа, які мають модуль 3,8; 17; 0; 41; 0,9.

Номер слайду 12

Домашня робота §36, ПРАВИЛА №923, 931.

Номер слайду 13

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 січня 2023
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку