Модулі "Фітнес-йога", "Гімнастика", "Волейбол". Конспект уроку для учнів 5 класу

Про матеріал
Тема уроку: закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Фітнес-йога», «Гімнастика», «Волейбол». Мета: сприяти зміцненню здоров’я учнів; формувати потребу у систематичних заняттях фізичною культурою; розвивати морально-вольові якості засобами фізичних вправ та рухливих ігор. Завдання уроку: 1. Повторити та закріпити набуті навички та уміння: а) фітнес-йога – вправи для профілактики порушень постави; б) гімнастика – опорний стрибок через гімнастичного козла; в) волейбол – прийом м’яча двома руками знизу. 2. Сприяти розвитку фізичних якостей учнів засобами фізичних вправ. 3. Виховувати в учнів свідоме ставлення до власного здоров’я, почуття колективізму та взаємодопомоги. 4. Формувати ключові компетентності: здоров’язберігаючу, вільне володіння державною мовою, навчання впродовж життя.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку фізичної культури

для учнів 5-Б класу

 

Тема уроку: закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Фітнес-йога», «Гімнастика», «Волейбол».

 

Мета: сприяти зміцненню здоров’я учнів; формувати потребу у систематичних заняттях фізичною культурою; розвивати морально-вольові якості засобами фізичних вправ та рухливих ігор.

 

Завдання уроку:

                                                                                                                      

1. Повторити та закріпити набуті навички та уміння:

    а) фітнес-йога – вправи для профілактики порушень постави;

    б) гімнастика – опорний стрибок через гімнастичного козла;

    в) волейбол – прийом м’яча двома руками знизу.

2. Сприяти розвитку фізичних якостей учнів засобами фізичних вправ.

3. Виховувати в учнів свідоме ставлення до власного здоров’я, почуття колективізму та взаємодопомоги.

4. Формувати ключові компетентності: здоров’язберігаючу, вільне володіння державною мовою, навчання впродовж життя.

 

 

 

Місце проведення: спортивний зал

 

Дата  проведення:  02.02.2023

 

Обладнання та інвентар: секундомір, гімнастичні мати, гімнастичний козел, гімнастичний місток, фішки, волейбольні м’ячі, волейбольна сітка, ноутбук, свисток

 

Тривалість уроку: 45 хв

 

Вчитель фізичної культури:  Сав’яненко  Станіслав Петрович

Хід уроку

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

 

І  Підготовча частина

15 хв

 

1

Шикування, привітання, повідомлення теми і завдань уроку

 

1 хв

У шеренгу, простежити за охайністю спортивної форми

 

2

Правила поведінки і техніки безпеки під час уроку

 

1 хв

Виконувати вправи за командою

3

Вимірювання ЧСС

 

30 с

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

4

Організаційні вправи:

  • повороти на місці:
  • - праворуч, ліворуч, кругом                                                                                                   

1 хв

Правильність і чіткість виконання.

5

 Різновиди ходьби:

- на носках, руки на пояс;

- на п’ятках, руки за голову;

- на зовнішньому боці ступні, руки на пояс;

- на внутрішньому боці ступні, руки на пояс;

- перекатом з п’ятки на носок;

- з високим підніманням колін;

- спиною вперед;

- у напівприсіді;

- у повному присіді;

- випадами правою та лівою ногами

3 хв

У колоні по одному, в обхід по залу

 

Стежити за поставою. Плечі розправити, підборіддя підняти, тулуб тримати рівно.

Не обганяти один одного

Дотримуватись дистанції

6

Біг та його різновиди:

  • - звичайний біг;
  • - приставними кроками;
  • - спиною вперед;
  • - «протиходом»;
  • - «змійкою»;
  • - із зміною напрямку

 

3 хв

Дистанція 2-3 кроки

 

7

Вправи на відновлення дихання.

   1-2 - руки вверх, глибокий вдих.

   3-4 - руки вниз , видих

 

1 хв

 

 

 

 

Темп виконання повільний

 

8

Комплекс ЗРВ на місці:

  1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо.
  2. В. п – те ж саме. 1-2-3-4 – кругові оберти головою вліво, 1-2-3-4 – вправо.
  3.  В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-2-3-4 – кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад.
  4. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2-3-4 – кругові оберти тазом вліво, 5-6-7-8 – вправо.
  5. В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил, 4 – в. п.
  6. В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п.

 

4 хв

 

 

Стежити за чітким та правильним

виконанням вправ

 

Вправи виконуються під музичний супровід

9

 Вимірювання ЧСС

 

30 с

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

 

 

ІІ. Основна частина

25 хв

 

1

Клас ділиться на 3 групи: «Фітнес-йога», «Гімнастика», «Волейбол»

1 хв

Клас ділиться за обраними дітьми модулями

2

 

 

 

 

 

 

 

Фітнес-йога – вправи для профілактики  порушень постави:

  • «поза дитини»;
  • «собака мордою вниз»;
  • «кішка»;
  • «поза голуба»;
  • бокова і звичайна планка;
  • нахил вперед з руками за спиною;
  • розгинання спини лежачи на животі;
  • зворотній місток;
  • підйом рук і ніг лежачи на животі («супермен»);
  • нахил тулуба вперед з положення сидячи

 

Гімнастика – опорний стрибок через гімнастичного козла способом «зігнувши ноги»

 

Волейбол – прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах, з накидання партнера

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 хв

 

 

Стежити за чітким  та правильним виконанням вправ

 

Правила самоконтролю

 

Вправи виконувати обережно, відповідно до рівня фізичного розвитку

 

 

 

 

 

 

 

Гімнастичний козел в ширину, висота 80-90см

 

Стежити за правильною постановкою ніг і роботою рук

 

3

Рухлива гра «Малюкбол»

12 хв

 

Звернути увагу на дотримання учнями правил гри

 

 

ІІІ. Заключна частина

5 хв

 

1

 

Шикування

 

30 с

 

В одну шеренгу

2

 

Вправи на рівновагу та відновлення дихання

 

2 хв

Стежити за правильністю виконання

 

3

 

Підведення підсумків уроку

 

1 хв

Відзначити кращих учнів

 

4

 

Вимірювання ЧСС

30 с

Визначити ступінь відновлення

 

5

 

Домашнє завдання

30 с

 

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання

 

6

Прощання та організований вихід із залу

30 с

В колону по одному

 

 

 

docx
Додано
5 березня 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку