"Моє місто Кам'янське"

Про матеріал
Конспект занять для дітей дошкільного закладу про власне місто,місто Кам'янське.Заняття з використанням звукових єфектів та дидактичних ігор.
Перегляд файлу

Тема: «Моє рідне Кам'янське »

Мета: закріплювати знання дітей про Україну, народні символи. Формувати уявлення про своє місто, знайомити з визначними його місцями, закріпити види транспорту,викликати бажання збагачувати свій світогляд, формувати патріотичні почуття. Розвивати спостережливість, допитливість, звуковий слух, логічне мислення, пізнавальний інтерес, пам'ять та бажання більше дізнатися про своє рідне місто Кам'янське. Виховувати у малят любов до України, гордість за рідний край та місто, де народилися й живуть діти.

Попередня робота: бесіди про Україну, символіку та символи України, екскурсія до визначних місць, які згадуватимуться  на занятті, створення колажу з фото дітей.

Хід заняття

1. Організаційний момент

Діти заходять у групу і знаходять карту. Розглядаючи її, приходять до висновку, що це карта України.(На карту вихователь ставить предмети, опрацьовані з дітьми на попередніх заняттях. Ці предмети допомагають малюкам дізнатися про належність карти(для молодших дошкільнят). Наприклад, прапор України, вишиванку, тощо…)

2. Основна частина

Вихователь: -У якій країні живемо ми з вами?(Україна. Відео фрагмент про Україну)

-Україна у світі одна, а скажіть скільки у ній є різних міст, де живуть люди?(багато)

- А у якому місті живемо ми з вами? Давайте спробуємо знайти наше місто на карті.

- Як ви дізналися, що м. Кам’янське знаходиться саме тут?

Діти: за прапором, бо у кожного міста є свій прапор.

 

 

Вихователь: « Давайте розглянемо його.

-         Якого кольору прапор?

-         Який він за формою?

-         Що на ньому зображено?

-         Де у місті можна побачити такий прапор?

Ми з вами народилися й живемо у м. Кам’янському, тому дуже важливо знати історію нашого міста. Ой, а що за звук чути?

(лунає звук трамваю)

Це їде трамвай і він запрошує вас до екскурсії по місту. Тож вирушаємо!»

Фізхвилинка

Діти стають парами і рухаються під мелодію пісні про трамвай по групі

Вихователь: Наша перша зупинка. Де ж висадив нас трамвайчик?

Завдання

На скляному столі лежать картки, дітям потрібно скласти пазли (на 3-4,5-6 частин, в залежності від пізнавального розвитку дітей) і відгадати елемент пам’ятного чи історичного місця.

- Молодці, ми з вами склали картинку. Давайте подивимося, що вона вам нагадує? Чи хтось бачив таку побудову у місті? Де вона знаходиться? Якщо дітям важко відповісти, пропоную діткам розміститися під столом і розглянути колаж парку з фото дітей, який робили напередодні .

- Тож ми з вами потрапили …до парку. Відео фрагмент про парк, як зону відпочинку у місті, з участю самих дітей та їх батьків.

Мовленнєва вправа «Що можна робити у парку?» (за картками діти називають  дієслова: у парку можна гуляти; -збирати листочки; -фотографуватися…)

-         Ой, знову чути якийсь шум.(звук автомобіля)

Що це? Так, вірно це автомобіль ,але не звичайний.

-         Як називається ?(таксі)

-         Як ви дізналися, що це таксі?

-         Який це транспорт?(легковий)

-         Яке призначення  такого транспорту?

Тож далі ми відправляємося на таксі.

-         Куди нас привіз таксист?

-         Як називається цей пам’ятник?(Прометей)

-         Що зробив Прометей для людей?

-         Навіщо він подарував вогонь людям?

Логіко-математична вправа «Позбирай вогники»

На килимі лежать багато маленьких вогників, їх потрібно спів-віднести з відповідною цифрою.

-         Ой малята погляньте, як люди радіють подарованому вогню. Поки ми розглядаємо картинку де Прометей дарує вогонь, хтось знаходить картинку де люди плачуть, бо горить усе. Діти роблять висновки, що вогонь буває добрим, а буває злим.

Дидактична гра «Вогонь друг, вогонь ворог»

Мета: узагальнити знання дітей про вогонь та його призначення, про небезпеку від нього; розширити знання про можливості вогню.

Вихователь показує картки або відео картинки з вогнем, а діти визначають вогонь-друг, чи ворог.

У групу заїжджає іграшковий потяг. (звук потягу)

Вихователь:-Діти, що це? Так у наше місто можна приїхати на цьому видові транспорту. Тож далі рушаємо на…..потягу.

Математична гра «Вліво-вправо»

Перед дітьми лежить чистий аркуш подальшої подорожі. Діти подорожують за допомогою цеглинок Лего. Вихователь говорить орієнтир: вниз, вгору, вліво, вправо….Діти за вказівкою викладають доріжку з цеглинок (у кінці подорожі закрита картинка, діти відкривають її, а там намальована коробка)

-         Подивіться у нас з’явилася ця коробка, що будемо робити? Так, подивимося.( Діти по черзі витягують з коробки карнавальні атрибути, одягають їх і відгадують звідки вони.)З театру. Діти дивляться відео фрагмент власних фото у театрі з батьками.

-         А що показують у театрі?(казки…)

-         А хто працює в театрі?(актори)

Дидактична гра «З якої казки» ( за відео фрагментами діти відгадують назву казки)

3. Підсумок

-         Отже, де  ми з вами побували?

-         На якому транспорті подорожували?

-         Як ви відноситеся до свого міста?

-         А давайте запитаємо гостей, чи люблять вони наше місто?

Дидактична гра з гостями «Яким є наше місто?»

Мета: вчити за асоціаціями, добирати  прикметники, які характеризують рідне місто; розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, образне мислення; прищеплювати любов до рідного міста.

 

Матеріал:        

Картки у вигляді сердець з малюнками: квіти(квітуче),серце(любиме),дерево(зелене),чарівник(чарівне),фейєрверк (святкове)…

(Діти показують картки, а дорослі відповідають)

docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку