Моніторинг дітей в ЗДО на інклюзивному навчанні

Про матеріал
Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збору, зберігання, оброблення та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ДНЗ, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.
Перегляд файлу

Критерії оцінювання компетентності дошкільника мають бути не формальними - не кількісними (виконав, запам'ятав, зробив, повторив, відобразив тощо), а якісними (як саме виконав - самостійно, раціонально, старанно, творчо, точно чи за допомогою інших, шляхом простих маніпуляцій, похапцем тощо).

Ключові компетенції дітей дошкільного віку

Мовленєва компетенція охоплює знання необхідних мов, оволодіння способами передачі інформації, уміннями слухати й розуміти іншого. На думку більшості вчених, мовленнєву компетенцію слід розглядати як критерій готовності дитини до шкільного навчання.

Інформаційна компетенція спрямована на формування умінь самостійно шукати, аналізувати й добирати необхідну інформацію: організовувати,перетворювати, зберігати і передавати її.

Соціальна компетенція містить способи взаємодії з оточенням, співпрацю під час групового спілкування, навички роботи в групі, брати на   себе відповідальність, регулювати конфлікти.

Конгітивна компетенція містить навички самостійної роботи з ііінформацією; застосування отриманих знань для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань: уміння самостійно ставити мету, планувати: навички аналізування, рефлексії, само оцінювання пізнавальної діяльності.У межах цієї компетенції дитина опановує навички розв’язання проблеми самостійного конструювання знань.

Загальнокультурна компетенція позначає обізнаність дитини з особливостями національної та загальнолюдської культури – духовно моральними основами життя людини, культурологічними основами сімейних, соціальних і суспільних явищ і традицій.

Компетенція особистісного самовдосконалення спрямована на самореалізацію дитини в діяльності та оволодіння способами саморегуляції, саморозвитку. Само підтримки. Турбота про власне здоровя та безпеку життєдіяльності, внутрішня екологічна культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результатів з допомогою вихователя

Потребує уваги і допомоги

Мовленнєва компетенція

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційна компетенція

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна компетенція

 

 

 

 

 

 

 

Конгітивна компетенція

 

 

 

 

 

 

 

Загальнокультурна компетенція

 

 

 

 

 

 

 

Компетенція особистісного самовдосконалення

 

 

 

 

 

 

 

 

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/99a35b5f12f94054ce90cba0097809da.jpg

docx
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку