Моніторинг має завдання різних рівнів складності, що допомагає вчителю об'єктивно оцінити знання учнів з теми "Хімічний склад клітини". Також, крім теорії є ще задачі, які допоможуть зрозуміти, чи вивчили учні правила та закони.
Моніторинг для учнів 9-их класів
І-В
а) молекулярний в) клітинний
б) біосферний г) організмевий
а) порівняльно-описовий в) моделювання
б) експериментальний г) моніторинг
а) вода в) кислоти
в) білки г) мінеральні солі
а) первинна в) вторинна
б) третинна г) четвертинна
а) 5% в) 50%
б) 25% г) 75%
а) АГТ-АЦЦ-ГАТ-АЦТ-ЦГА в) ТЦА-ТГГ-ЦТА-ТГА-ГЦТ
б) АГЦ-ТЦА-ТАГ-ЦЦА-ТГА г) ТЦА-ТАА-ЦТА-ТГА-ГЦТ
Моніторинг для учнів 9-их класів
ІІ-В
а) молекулярний в) клітинний
б) біосферний г) організмевий
а) порівняльно-описовий в) моделювання
б) експериментальний г) моніторинг
а) білки в) нуклеїнові кислоти
б) вода г) ліпіди
а) первинна в) вторинна
б) третинна г) четвертинна
а) 20% в) 60%
б) 30% г) 40%
а) ТТТ-АЦГ-ГГЦ-ГТЦ-АТТ в) ТТТ-ЦГТ-ГГЦ-ГТЦ-АГТ
в) ТТТ-ЦГТ-ГГЦ-ГТЦ-АГГ г) АГТ-ГТЦ-ГГЦ-ЦГТ-ТТТ
І-В
1 |
Березовий гай |
А |
Молекулярний рівень |
2 |
Нуклеїнова кислота |
Б |
Клітинний рівень |
3 |
Бактерія |
В |
Органно-тканинний рівень |
4 |
Жива речовина планети Земля |
Г |
Організмевий рівень |
5 |
Стебло рослини |
Д |
Екосистемний рівень |
6 |
Кіт |
Е |
Біосферний рівень |
а) тріоза в) тетроза
б) пентоза г) гексоза
ГАГ-ТГГ-АЦЦ-ЦЦГ-ГГА-ТАТ-ГЦГ-ААТ. Визначте порядок чергування нуклеотидів іРНК, яка синтезувалась на цьому фрагменті і обчисліть довжину фрагмента ДНК.
ІІ-В
1 |
Альгологія |
А |
Риб |
2 |
Бріологія |
Б |
Рослини |
3 |
Іхтіологія |
В |
Комах |
4 |
Палеонтологія |
Г |
Мохи |
5 |
Ентомологія |
Д |
Водорості |
6 |
Ботаніка |
Е |
Вимерлі тварини і рослини |
а) тріоза в) тетроза
б) пентоза г) гексоза
ААГ-ЦГГ-ГГТ-ТТА-АГА-ЦГА-ААА-ТГА. Визначте порядок чергування нуклеотидів іРНК, яка синтезувалась на цьому фрагменті і обчисліть молекулярну масу фрагмента ДНК.