Моніторинг навчальних досягнень учнів
за І семестр 2019/2020 навчального року
Доповідь присвячена висвітленню результатів моніторингу якості навчальної підготовки учнів за (1 семестр) з англійської мови у Пасинківському НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» Оскільки саме моніторингові дослідження є надійним інструментом аналізу засвоєння знань учнями.
Навчання 1 та 2 класу у нашому навчальному закладі здійснюється за програмою Нової Української школи (НУШ), відповідно до якої контроль і оцінювання навчальних досягнень здійснюється відповідно до загальних орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи, що передбачає систематичне відстеження їхнього індивідуального розвитку у процесі навчання. Контроль спрямований на пошук ефективних шляхів поступу кожного учня у навчанні а визначення особистих результатів учнів не передбачає порівняння із досягненнями інших і не підлягає статистичному обліку з боку адміністративних органів. Упродовж навчання учні 1 та 2 класів опановують способи самоконтролю і самооцінювання, саме це сприяє вихованню відповідальності, розвитку інтересу, своєчасному виявленню прогалин у навчанні, уміннях, навичках та їх корекції.
Отже, навчальні досягнення учнів 1 та 2 класів підлягають вербальному та формувальному оцінюванню. А підсумкове оцінювання передбачає зіставлення навчальних досягнень учнів з конкретними очікуваними результатами навчання, визначеними освітньою програмою.
У першому семестрі навчання у 1 класі відбувалось за такими темами: «Hello!» (Привіт!), «School» (Школа), «Family and friends» (Сім’я та друзі), «You and I» (Ти і я).
Загалом учні 1 класу активно беруть участь у навчанні, добре запам’ятовують лексичні одиниці за допомогою постійного їх повторення а також із супроводом ілюстрацій. Дещо важче їм вдається використовувати фрази та граматичні структури. Усі учні засвоїли матеріал на середньому рівні. Та 2 учнів на високому рівні.
Учні 2 класу старанно працюють і мають гарні результати у навчанні. Є учні, яким навчальний процес дається важче, через неуважність.
Навчання у 2 класі здійснювалось за такими темами: «We`re back!» (Ми повернулись!), «Party time» (Час святкування), «Home and family» (Дім та сім’я), «Friends» (Друзі). Знання учнів за цими темами можна оцінити на достатньо високий рівень.
Стосовно учнів 3-9 класів навчання відбувалось без змін у програмі. На кожному році навчання у першому семестрі є 4 теми, відповідно по яких учні здобувають знання. Майже усі учні брали активну участь у навчальному процесі. Кілька учнів з різних класів не виявили інтересу до навчання, не показали чіткого результату засвоєння матеріалу. Відповідно це відобразилось на контролях видів оцінювання на уроках з даного предмету.
Високий і достатній рівень знань з англійської мови серед учнів 3-9-х класів мають: 4 учнів 3-го класу, 5 учнів 4 класу; 4 учні 5 класу ; 4 учні 6 класу ; 2 учні 7 класу; 3 учні 9 класу
Із загальної кількості учнів 3-9-х класів 9 учнів (29,07%) мають високий рівень знань , достатній рівень знань —11 учнів (28,2%), середній — 12 учнів ( 30,77), початковий — 7 учнів (17,95).
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 3 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Волошин Ерік |
|
|
|
|
|
2.Кравчук Ельвіра |
|
|
|
|
|
3.Лопатюк Мар’яна |
|
|
|
|
|
4.Мазур Артем |
|
|
|
|
|
5.Марченко Дар’я |
|
|
|
|
|
6.Пасічник Інна |
|
|
|
|
|
7.Репей Вікторія |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 4 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Баран Роман |
|
|
|
|
|
2. Білобровко Юлія |
|
|
|
|
|
3.Мазур Діана |
|
|
|
|
|
4.Мудра Ярослава |
|
|
|
|
|
5.Ніколюк Домініка |
|
|
|
|
|
6.Пасічник Богдан |
|
|
|
|
|
7. Пасічник Вероніка |
|
|
|
|
|
8. Пасічник Ілона |
|
|
|
|
|
9.Рубан Артур |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 5 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Василишена Евеліна |
|
|
|
|
|
2.Гончар Валерія |
|
|
|
|
|
3.Дудіна Анастасія |
|
|
|
|
|
4.Новак Максим |
|
|
|
|
|
5.Пасічник Василь |
|
|
|
|
|
6.Стефурак Богдана |
|
|
|
|
|
7. Хилидизюк Василь |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 6 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Волошин Маргарита |
|
|
|
|
|
2.Григораш Зоряна |
|
|
|
|
|
3.Львов Богдан |
|
|
|
|
|
4.Новак Вадим |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 7 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Масилюк Богдан |
|
|
|
|
|
2.Рубан Дар’я |
|
|
|
|
|
3.Слівінська Аліна |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 8 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Білокінний Володимир |
|
|
|
|
|
2.Коняєв Олег |
|
|
|
|
|
3.Хилидизюк Анастасія |
|
|
|
|
|
Результати моніторингу знань з англійської мови учнів 9 класу Пасинківського НВК «СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (за 1 семестр):
П.І.Б. учня |
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
Контроль усного мовлення |
Контроль писемного мовлення |
Підсумкова оцінка |
1.Борта Анжела |
|
|
|
|
|
2.Браславський Мирослав |
|
|
|
|
|
3.Маковей Олександр |
|
|
|
|
|
4.Мединський Ярослав |
|
|
|
|
|
5.Мельник Маріанна |
|
|
|
|
|
6.Новак Анна |
|
|
|
|
|
Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, відсутня система роботи зі слабовстигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із батьками учнів, несвоєчасне повідомлення їх про рівень успішності дітей через щоденники.
Для покращення рівня знань учнів рекомендується:
1. Довести до відома батьків учнів підсумки навчальних досягнень учнів за І семестр 2019/2020 навчального року.
2. Використовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.
3. Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.
4. Під час організації освітнього процесу на кожному уроці особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.
5. Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги.
Доповідь підготувала вчителька з англійської мови Пасинківського НВК«СЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» Данильчук Аліна Валеріївна.