Моніторинг освітніх втрат з математики за 6 клас

Про матеріал
Даний матеріал - це тестові завдання , які можна використовувати як діагностувальні з математики, щоб швидко промоніторити знання учнів за 6 клас
Перегляд файлу

Моніторинг  освітніх втрат з математики за

6 клас

  1. Вкажіть дільники числа 8:

А)2;4;         Б)2;4;8;        В)4;8;         Г)1;2;4;8.

  1. Вкажіть найменше просте число:

А)1;             Б)2;              В)3;             Г)5.

  1. Запишіть у вигляді пропорції твердження: 12 поділене на 6, дорівнює 18, поділене на 9.

               А) 12:6 = 9:18;       Б) 6:12 = 9:18;             В) 12:6 = 18:9                  Г)  6:12 = 18:9.

  1. Обчисліть       

А);                         Б);                                  В);                                   Г).

  1. Обчисліть     1-

А)                     Б);                                 В);                                   Г)1.

  1. Периметр трикутника дорівнює      м. Одна з сторін дорівнює   м, а друга дорівнює м. Знайдіть третю сторону трикутника.

А);                      Б);                               В);                                 Г).

  1. Скоротіть дріб    :

А);                        Б);                                  В);                                   Г) .

  1. Обчисліть  =

А)3;                     Б);                              В)                                Г)

  1. Перетворіть звичайний дріб   у десятковий:

А)0,5;                     Б) 0,2;                             В)0,1;                               Г) 0,25.

  1.   Запишіть відсотки у вигляді звичайного дробу 3%.

А)                       Б);                             В)                        Г).

  1. Значення однієї з двох прямо пропорційних величин збільшилося в 3 рази. Як зміниться значення другої величини?

 А)Зменшиться в 3 рази    Б) Зменшиться на 3;    В)Збільшиться в 3 рази;    Г Збільшиться на 3.

  1. Знайдіть число, якщо 25% його дорівнює 100

А) 200;                      Б) 400;                           В)4;                             Г) 40.

  1. Знайдіть число, якщо 10% його дорівнює 1

А)1000;                      Б) 10;                              В) 0,1;                         Г)100.

  1. Запишіть у вигляді відсотків  0,25

А) 25%;                       Б)2,5%;                           В)250%;                      Г)0,25%.

  1. З молока отримують 17% масла. Скільки масла можна отримати з 100 кг молока?

А) 0,17 кг;                    Б)170 кг;                         В) 17 кг;                      Г)1,7 кг.

  1. Радіус кола дорівнює 4,5 см. Знайдіть діаметр.

А) 2,25 см;                 Б)9 см;                              В) 3 см;                      Г)1,5 см.

  1. При перенесенні доданку з однієї частини рівняння в іншу знак доданку …

А) не зміниться;               Б) доданок перетвориться на 0;      Г) зміниться на протилежний.

  1. Обчисліть       –6 + (–7,3)

А) –1,3;                Б) –7,9;             В) 13,3;                  Г) –13,3.

  1. Який знак буде мати частка двох чисел з однаковими знаками?

А) +;                         Б) –;                           

  1. Обчисліть     –11 : (-2)

А) –5,5;           Б) 5,5;              В) 1,1;        Г) –5,7

  1. Обчисліть      –7,78 ∙ (–10):

А) –77,8;                   Б) 77,8;                     В) –778;                      Г)778.

  1. Обчисліть      –12 : 0

А) не має розв'язку;           Б) 0;          В)–12;                       Г) 1.

  1. Знайдіть значення виразу –125 : 5a, якщо a= –5

А) –125;                Б)125;                            В) 5;                       Г) –5.

  1. Зведіть подібні доданки     18a + 7a

А) 25a;                   Б)25 – a;                         В)25;                      Г)25 + a.

  1. Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки   3 ∙ (18a – 7a) + 5b

А) 33a;                     Б) 33a + 5b;                 В) 33a – 5b;         Г) 38ab.

  1. Відмітьте точки які мають додатні координати:

 

А) A;   Б) D;      В) E;       Г) B;          Д) F;          Е) C.

  1. Знайдіть довжину відрізка DC, якщо довжина одиничного відрізка 1 см.

А) 3,5 см;           Б)4,5 см;             В) 4 см;                 Г)5,5 см.

  1. Як називається точка О в системі координат?

А) Початок координат;       Б) Вісь ординат;         В) Вісь абсцис.

  1. Чи є число –5 коренем рівняння 3x – 15 = 0?

А) Ні;         Б) Так.

  1. Розв’яжіть рівняння     7x – 15 = 13

А) 4;           Б) –4;           В)-;         Г)

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку