Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень уениці 3 класу з ООП

Про матеріал
Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень постійно потрібно складати вчителям в інклюзивних класах. Надаю подібний зразок
Перегляд файлу

 Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень за 2021-2022н.р

учениці 3 класу Фраймарк Марини

Сфери

розвитку/

навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Емоційно-

вольова

 

 

Здатність контролювати свою поведінку проявляє частково, знання власних психологічних особливостей, усвідомлення свого емоційного стану знаходиться у стані формування.

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя.

 

 

Самостійність у роботі , здатність при будь-яких обставнах до адекватної поведінки проявляється частково.

Проявляє здатність контролювати свою поведінку, знання власних психологічних особливостей, усвідомлення свого емоційного стану знаходиться у стані формування.

 

Фізична

 

 

 

Швидко виснажується, низький рівень працездатності. Спостерігається підвищена рухливість. Дрібна моторика пальців рук розвинена на достатньому рівні, тонус м`язів знижений.

 

 

Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом певного часу.

 

Поступове підвищення ефективності навчання, розвиток загальної та дрібної моторики. Спостерігається виражений інтерес на початку завдання, який пропадає через низьку працездатність та надмірну відволікальність уваги.

Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри.

Під час пізнавальної діяльності спостерігається миготливий характер працездатності.

 

Когнітивна

 

 

 

Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 10 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне. Самостійність у виконанні завдань спостерігається часткова

 

 

 

 

Здатність концентрувати увагу поступово збільшується до 10  хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес.

При раціональному використанні стимульного матеріалу здатен працювати продуктивно протягом 7-10 хв.

 

 

Поступовий розвиток мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння), логічного мислення. Помилки під час виконання завдань учнем не помічаються, для правильного виконання всього, або частини завдання учню потрібна організуюча допомога.

Повторює найпростіші оціночні судження, намагається елементарно пояснити їх. Логічні зв’язки між поняттями усвідомлює частково.

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

Контакту доступний. Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений частково. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення. Активності та зацікавленості в підтриманні розмови не виявляє.

 

Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма, розширення словникового запасу, формування навичок звукового аналізу та синтезу. Спостерігається недостатня виразність мовлення, тихий невпевнений голос, низька мовна активність.

Розширення уявлень про навколишній світ, розвиток образного та словесно-логічного мислення. На запитання по змісту прослуханого чи прочитаного відповідає однозначно, не може скласти поширену відповідь. Після прослуховування тексту відповіді дає не повні, не точні.

 

Учениця на середньому рівні орієнтується у змісті предмету мовлення., не розуміє причинно-наслідкових зв`язків. Відповіді на питання до змісту тексту дає непоширеними реченнями., частково

Сприймає допомогу вчителя у вигляді навідних запитань та підказок

Соціальна

 

 

 

Інколи виникають труднощі на етапі формування соціальних зв’язків у групі однолітків. Мають місце безпідставні ситуативні прояви вербальної агресії, адресованої однокласникам.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях

Поступово набуває здатності вирішувати конфлікти мирним шляхом, знаходити успішні шляхи вирішення проблем.

 

 

 

 

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку дотримується

 

Математика

 

 

 

Має навчальні досягнення початкового  рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички. Ставлення до навчання недостатньо позитивне, потребує постійної допомоги з боку вчителя

Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу, пояснити спосіб розв`язку, виділити суттєве та другорядне не може.

 

 

За зразком, словесною інструкцією, з опорою на наочно-ілюстративний матеріал і допомогою вчителя розв`язує найпростіші приклади і задачі, виконує геометричні завдання.

 

Має навчальні досягнення середнього  рівня. З допомогою вчителя розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел.. Самостійно розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 1000. Орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів

Читання

 

 

 

По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.

Читає швидко без зупинок, не звертає увагу на розділові знаки. Під час читання спостерігаються заміни окремих букв, повтори складів, слів.

Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби. З допомогою вчителя намагається правильно відповідати на питання до змісту прочитаного.

Розуміє фактичний зміст коротких прочитаних текстів. Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. Вибірково переказує , відтворює частину віршованого твору.

 

 

Інтонування речень, наголосів, логічних пауз під час читання дотримується частково, виявляє вибірковий інтерес до читання, потребує стимулу до діяльності.

 

 

Українська мова

 

 

Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Непогано пише під диктовку, при цьому вголос коментує правопис. Слухає і розуміє короткі висловлювання

 

За умови належної мотивації й контролю з боку вчителя виконує письмові роботи на середньому рівні

 

 

____________________________
(завідувач філії )

_______________
(підпис)

_____________________
(Вдовиченко О.М)

 

25. 05 2022 р.”.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. коломієць тарас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галіцька Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Рибак Інна
    Прекрасний моніторинг, дуже лаконічний, конкретний і повний. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
29 липня 2022
Переглядів
54595
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку