Картки самооцінки в адаптаційний період 1 клас. Прізвище, ім’я________Дата______Що мене захоплює в школі: намалюй або напиши__________________________________________________________________________________Що мене непокоїть в школі: намалюй або напиши._________________________________________________________________________________Коментар батьків:______________________________________________________________________________
Картка – роздуми самооцінювання 2 клас. Прізвище, ім’я__________ Дата________1. Що в тебе добре виходить в школі?__________________2. Що викликає труднощі?____________________________3. Як тобі краще допомогти?__________________________4. Мої цілі на ІІ семестр?______________________________5. Джерела радості у школі __________________________6. Причини занепокоєння у школі ________________ Коментар батьків або осіб, що їх заміняють________________________________
Вимірювання температури. Метод використовують для виявлення того, наскільки учні правильно виконують завдання. Для цього діяльність учнів призупиняється запитанням: «Що ми робимо?». Відповідь на поставлене запитання – демонстрація розуміння завдання або процесу його виконання. У разі роботи в парах або групах учитель просить пару або групу продемонструвати процес виконання завдання. Інші спостерігають.
Трихвилинна пауза. Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами. Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що …Я відчув/відчула…Я ставився/ставилася до …
Дві зірки й побажання(взаємооцінювання)Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання».