Моніторинг з математики для 6 класу

Про матеріал
Моніторинг якості знань з математики для 6 класу за 1 семестр . Один варіант подано . Останнє завдання підвищеного рівня.
Перегляд файлу

  6 клас математика

Моніторинг знань

Завдання 1-9мають по три варіанти відповіді, з яких тільки одна вірна. Виберіть вірну відповідь. Вірна відповідь кожного завдання оцінюється одним балом.

 

  1. Значення виразу 60–30:15+8 дорівнює:

                А) 50.                   Б) 66.        В)14.              Г)1,2

 

  1. Яке натуральне число найближче до 2.7?

А)2; Б)3; В)4; Г)27.

  1. На скільки 2,07 більше від 1,08?

А)1,01; Б)1,99; В)0,99; Г) 0,9.

  1. Виконайте дію0,3:0,01

А)30; Б) 3; В)0,003; Г) 0,03.

5.  У ящику лежить певна кількість яблук. Виявилося, що їх можна розкласти у 5 однакових рядів, або у 8 однакових рядів, або у 12 однакових рядів. Яка найменша кількість яблук може бути вящику?

А. 480 яблук;

Б. 240 яблук;

В. 120 яблук;

Г. 60 яблук.

https://lh5.googleusercontent.com/zSd67WWLChZ4HlAMQm6or9elhWQwLveRE5ZlSRdvE428rY_WT-t8FzW9P4aH2Q7wdeBMvNyENF0K-JE1vn9eYTbdlA8sPnIscSfWiDdyQzaozO5jBvcG3SYGUuNiDSRAOkcmPbl38cLs7rWcNQ 

           6.  Знайдіть невідомийчлен пропорції .

А. 16;

Б. 8;

В. 21;

Г. 24.

https://lh3.googleusercontent.com/9GkYcF_CRF2_RO9ArT36ZAgIKZvT5Yg3pvicDKVeywBDQvZpgdKuAMwtRiHVP0IMV-keYe5HTwyCGWO7tct_RJLe-3sqUqsV36KHfpmzKOfxsCIIY_12TCOWzH_yDuCTefwnONSREmnv44jNWw 

https://lh6.googleusercontent.com/-1mPfvh3gmf4Zb0VxjcocMZYQrTKb5rtMjkzaMSrpWeNmG2UfBJBQru2gfq9cOenUvw9v_aNDmWYaqYYgoe6UQOZfY7x85Rntpy_wfUWNLmrtBpqSNTjqUgWJl4gg7X8JD7j1bwFMdARlNB9Tghttps://lh4.googleusercontent.com/XhDfKOkd8XSMJNX9vAFOzj7dYE5GVP3xOWjZEamjEwg_dS6ewA9Rh-aMIRaMHzG4aGs8WUNAtXeIN5l8-vVlcn-fP8fTGaFA53pS99Tqo8nYKztaWCHur1XBB-co9dpRPy0nkbUFSy8xGMtebg            7. Обчисліть .

 

А. ;

Б. 50;

В. 14;

Г. 56.

      

https://lh3.googleusercontent.com/bLF7U1JlYOqu-gnwdEkfsJQRmgaoI0pt_ua3YstgwntUJNG2qXqQyZJvaOlfmoJT6BnLuuJWMhPTH13XTVyt7_MgfS84ewPuzDYDCl_BJ5oWjCP68aKoWhofHzPz3JIUJGE8lkVcLXAvogZK6ghttps://lh5.googleusercontent.com/Vz_NBX7ciFgZRY1JQZZTbeQlQQW_e1ztKy_5c1uRyoEz71x2eB_SSMD-aGuFS8dIHyZBXdzaSigrStdOEBsVURxG9LJJrBf1Xy5SDH3JAwEp2JovAZpyhf4h9kEYXDYSROYRw0qZQ1VyeBO6Kwhttps://lh6.googleusercontent.com/2I6O2LICvMQ9i2aAql2A_WZUzXLFNwO-iSATUWDirO8nP4zIIXHxWgEkpiin0gIzSkPPpBIZGR-q8fKobhvNIlpSXB6zLO3nEG2ekQ32ko-YIu-OjbZxfUPSabCOoPIGOYgXDYiLZYwtvSXD5whttps://lh3.googleusercontent.com/fNIIG9-n5zLEB6d-ZMvYi0cNTvB2cbgAAq6LXhgM5LRSyWKyAIDldtFw0doN5vWZ4zeHZ5gauzEaz8huPoYc69S2CRaD7cJq7oMwiKtyy0fwl1tYYuwlV9VFjl-SAVnBQuK-MqojfNTEhbAfZg     8.Знайдітьсуму .

 

А. ;

 

Б. ;

 

В. ;

 

Г. .

 

https://lh3.googleusercontent.com/NlHjM5-4BfSv2UHfKWp1-0No-CdPLDANNYxYh2hwvU0nTPUkTEZUu90fYBFgoaMebeoiXZAppBTDshUQ7UO1gM5QlJpr7QtobyuIIpil3XhM1P1-ibFjl5iA9lGGKY5vZJyddPDOk4gOYvLdbA   9. Знайдітьчисло, якого дорівнює40.

А. 25;

Б. 1;

В. 1600;

Г. 64.

 

 

 

10. (1,5бала) На одній полиці було в 3 рази більше книг, ніж на другій. Коли з першої полиці зняли 30 книг, а на другу поставили 10 книг, то на обох полицях книжок стало порівну. Скільки книг було на кожній полиціспочатку?

11.(1,5бала) Розв’язати рівняння: 1,5 – (9 – 4х) = 0,5(8х +1)

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
2860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку