Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами

Про матеріал
Узагальнюючий урок підготовка до контрольної роботи з теми: "Розв'язування вправ на всі дії з дробами!.
Перегляд файлу

Урок                                                                   

Тема. Розв'язування вправ на всі дії  зі звичайними дробами

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи;
  • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці;
  • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Тип уроку: комбінований.

Методи навчання: робота в парах, групах, експрес-опитування, тест, рефлексія.

Обладнання: плакати та листівки з висловлюваннями про математику; картки із завданнями; кубик з запитаннями; сигнальні картки; малюнки для рефлексії.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогодні у нас незвичний урок. До нас завітали гості; ми закінчили вивчати тему «Звичайні дроби».

II. Перевірка домашнього завдання

▪ Перевірка письмових завдань.(Учні міняються зошитами, виконують   

  перевірку, за готовим зразком)

IІI. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні слід узагальнити й систематизувати отримані знання з пройденої теми, продемонструвати, чого навчилися за цей час. Активно працюючи на уроці, ви зможете усунути прогалини в знаннях, краще підготуватися до контрольної роботи.

 

ІV. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування за технологією "Мікрофон".

1. Що називають скороченням дробу?

2. Як звести дріб до нового знаменника? ; .

3. Як додати два дроби з різними знаменниками? 

4. Як відняти два дроби з різними знаменниками? 

5. Сформулюйте правило множення дробів. * ;    

6. Як знайти дріб від числа? Знайти від 5.

7.Як знайти відсоток від числа? Знайти 30% від 2.

10. Які числа називаються взаємно оберненими?

11. Сформулюйте правило ділення дробів. : .

12. Як знайти число за значенням його дробу?

13. Як знайти число за його відсотками?

 

14. Як перетворити звичайний дріб у десятковий?

 

V. Формування вмінь і навичок.

Задача 1.

На покупку олівців і зошитів Миколка витратив 12 грн. Це становить всіх грошей. Скільки грошей було у Миколки?

(грн)

Задача 2.

Щоб зв'язати светр потрібно меланжевої пряжі, голубої, а решта 140 г білої. Скільки пряжі потрібно, щоб зв'язати светр.

 

Фізкультхвилинка.

3. Розв'яжіть рівняння:

а)

4. Знайдіть значення виразу:

1)          2)

3)

 

VI. Домашнє завдання

№ 460(6), 447(1,2), 515

Повторити п.10-17

VІІ. Підбиття підсумків.

1. Бліцтест


1)   (М)

5) (Д)            


2)   (О)

6)   (Е)


3)   (Л)

7)   (Ц)


4)   (О)

8)   (Ь)


1

25

А

Ф

М

Ь

Н

Л

О

Д

Т

Е

Х

Ц

 

 

2. Рефлексія.

 

– Чи отримав я на сьогоднішньому уроці те, чого очікував?

 

Як би ти оцінив свої здобутки на уроці?

 

          Я все зрозумів, я все роблю правильно

 

 

          Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді 

         припускаюсь помилок

      

 

          Я майже нічого не розумію, це все для мене дуже складне

 

 

Давайте попрощаємось з нашими гостями, скажемо їм:

– На все добре! До побачення!

 

 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
1902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку