Урок-гра. Для проведення уроку клас розбивається на 3 групи. Команди по черзі «стріляють» в кораблі суперника, називаючи комірки ігрового поля (слайд 3 натискаючи на символ * у вказаній комірці ми перевіряємо результативність ходу. Якщо одна із команд допустила промах, відбуваєтьсят перехід ходу, при попаданні всім командам пропонується завдання. Право першої відповіді у команди, яка виконала результативний хід. Якщо ця команда допускає помилку, тоді відповідають суперники. Бали зараховуються команді, яка дала правильну відповідь. Час виконання завдання обмежений. Коли мине відведений час (клик) на слайді висвічується слово «Відповідь» або «перевірка». Натисканням на це слово ми переходимо до слайду з правильною відповіддю. Із слайду з відповіддю натисканням на слово «назад» ми переходимо знову до ігрового поля (слайд 3).