Мотивація навчальної діяльності на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури

Про матеріал
Мотивація навчальної діяльності на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури. Сучасного учня з його «кліповим» мисленням, нездатністю сконцентруватися та налаштуватися на роботу, несприйняттям сучасної школи, ну дуже складно зацікавити звичайним уроком, вразити новим матеріалом, захопити темою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мотивація навчальної діяльності на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Сучасного учня з його «кліповим» мисленням, нездатністю сконцентруватися та налаштуватися на роботу, несприйняттям сучасної школи, ну дуже складно зацікавити звичайним уроком, вразити новим матеріалом, захопити темою.

Номер слайду 3

Як мотивувати учня? Проблема мотивації навчальної діяльності є однією з найактуальніших в сучасній педагогіці. Адже учні поступово втрачають мотивацію вчитися, це пов’язано із багатьма чинниками: місце в колективі, ставлення до навчання, підтримка та зв'язок з учителями та батьками…

Номер слайду 4

які спонукають до діяльності Мотивація сприяє появі в учня навчальної ініціативи й любові до навчання, спонукає його діяти з максимальною енергією в різних навчальних ситуаціях

Номер слайду 5

Необхідними умовами мотивації до навчання в учня повинні бути:

Номер слайду 6

Методи та прийоми , що мотивують учнів на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури

Номер слайду 7

Створення проблемної ситуаціїВона містить постановку питання, демонстрацію якогось літературного чи мовного факту, для пояснення яких в учнів не вистачає знань. Наприклад, під час вивчення теми «Правопис прислівників» даємо два речення, в яких слово «вдень» написано по-різному: В день такий розцвітає весна на землі і земля убирається зрання (В. Сосюра). – прийменник + іменник. Вночі всі сплять, а вдень спішать робити (В. Симоненко). - прислівник

Номер слайду 8

Хмаринка слів - це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні.

Номер слайду 9

Буктрейлер -відеоролик – рецензія, анонс, відгук на/про книгу за мотивами твору. Основне завдання – повідомити про книгу, заінтригувати потенційного читача. Перші буктрейлери з’явилися 2002 року в США. На етапі мотивації – це презентація книги. Наприклад, буктрейлер до твору М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» https://www.youtube.com/watch?v=2t_x. OHp. Sa. Vc&t=9s .

Номер слайду 10

Робота з епіграфом уроку. Наприклад, під час вивчення теми «Джек Лондон «Жага до життя»». Результат боротьби з живою природою ніколи не відомий наперед Джек Лондон

pptx
Додано
20 березня
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку