Мотиваційний лист. Приклад мотиваційного листа для вступу у вищий навчальний заклад

Про матеріал
Мотиваційний лист – це невеликий текст, зазвичай, у вигляді есе, мета якого – продемонструвати свою зацікавленість роботою/навчанням та сформувати позитивне перше враження. Головна мета листа для вступу у вуз – переконати членів приймальної комісії в тому, що ви є найкращим кандидатом, якому і потрібно віддати перевагу.
Перегляд файлу

 

МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

Добрий день, вклоняюсь низько.

Звати мене Алла Жижко.

В Йосипівську ходжу школу

В ній вивчаю рідну мову.

Вчу уроки я сумлінно,

Тож  навчаюсь на відмінно.

Вчителем хочу я стати,

Тому шанс прошу надати….

Я, Жижко Алла Валеріївна, випускниця 11 класу Йосипівської ЗШ, хочу вступити до Центральноукраїнського державного педагогічного університету на факультет філології та журналістики.

  Відомий грецький математик Архімед одного разу сказав: "Дайте мені важіль досить довгий і опору, на якій його можна розмістити, і я рухатиму світ". Основний принцип важеля полягає в тому, що з збільшенням довжини важеля необхідні зусилля для виконання завдання зменшуються. Цей фундаментальний закон може застосовуватися і до життя. Життєві важелі - це досвід та можливості, які поєднують мотивацію особистості до успіху. Однак важіль марний, коли його примушують до неправильно розміщеної опори. Забезпечити себе пристрастю та цінностями - це побудувати і розмістити міцну і стабільну опору. Без пристрасті до успіху ці можливості та досвід стають застарілими. Мало хто знаходить правильний баланс між цими змінними і, таким чином, не досягає повного потенціалу. Я, проте, планую бути тою, хто знайде цю рівновагу.

Прагнучи створити для себе успішний важіль, я все життя шукала ці можливості. У мене завжди була пристрасть до навчання та природний потяг до успіху.

Я визначилася з майбутньою професією ще у ранньому дитинстві. Професія моєї мрії — вчитель. Мені завжди подобалося навчати інших, наприклад, свого молодшого брата. Я розумію, що це дуже відповідальна робота — бути взірцем для дітей. Але саме це мене й приваблює.Чому саме вчителем? По-перше, я дуже люблю дітей. Цікаво спостерігати за їхнім розвитком, вдосконаленням і самовдосконаленням. Мені подобається допомагати їм розв’язувати деякі проблеми, долати труднощі, дізнаватися характер дітей. По-друге, вчитель ніколи не буде нудьгувати на роботі, якщо він прийшов до школи за власним бажанням. Так, потрібно постійно поглиблювати свої знання, удосконалювати педагогічні навички. В процесі уроку вчитель не тільки допомагає дітям отримувати певні навички, а й вчиться сам.

  Під час мого навчання в середній школі, я постійно брала участь у шкільних та районних олімпіадах і займала призові місця. Також була переможницею Всеукраїнських літературних конкурсів таких як: «Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, «Об’єднаймося ж, брати мої!»,Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія», II Всеукраїнський конкурс авторських віршів «Золоте перо - 2019».

Тому, я вважаю, що зможу себе зарекомендувати, як гарного вчителя, адже із самого дитинства я старалася бути взірцем для інших.

Певний інтерес викликає також можливість класного керівництва. Адже це спілкування з дітьми вже на іншому рівні. Хоча це й велика відповідальність, бути класним керівником — значить отримувати цінний життєвий досвід. Це досвід у спілкуванні з дітьми різного віку, а також досвід виховання. Класний керівник не тільки розв’язує організаційні питання. Він продовжує розвивати особистісні та творчі навички дітей, залучаючи їх до участі в класних і загальношкільних заходах. Я ж, у свою чергу, під час навчання була головою шкільного парламенту, а також постійно організовувала свята для учнів. Тому я бачу себе природним лідером. А так як в університеті є свій студпрофком, то моя мета бути його членом.

З урахуванням усіх можливостей, які Центральноукраїнський університет може запропонувати, якщо мені нададуть можливість його відвідувати, я впевнена, що я би скористалася кожною; ставши не лише активним членом університету, але й лідером завтрашнього дня.

 

 

З повагою,  Жижко А.В.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Скрипник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гриневич Юрій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
61973
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку