Презентація містить розробку уроку за темою "Мова автора й персонажів у казці "Фарбований Лис". Подано запитання для перевірки змісту твору. Проблемне питання (метод "Займи позицію"), теорія літератури.
Мова автора та персонажів у казці І. Франка “ Фарбований Лис ”
Номер слайду 2
Бесіда за змістом казки. Хто такий Микита? Що ви дізнались про нього на початку твору?Куди вирішив вирушити Лис у базарний день і чому?Чи вдалося герою виконати свої горді нахваляння? Яким постає він перед нами в скрутну для нього хвилину: таким же сміливим, гордим чи іншим?Яких змін зазнала зовнішність Лиса після цього неприємного для нього випадку?Яке враження справив новий звір на лісових мешканців? Чому вони перелякалися його?Чому Лис Микита вирішив „ добре виграти на своїй подобі ”?Чи й справді ласкаві слова Лиса до звірів були щирими?Яких людей нагадував тут Микита?Чому лісові мешканці розірвали на шматки свого царя? В яких словах особливо іронічно висміюється цар?У чому повчальне значення казки?Кого уособлює головний герой казки?
Номер слайду 3
ПОРІВНЯЛКАЩо спільного та відмінного між мультфільмом та однойменною казкою Івана Франка “ Фарбований Лис ”?
Номер слайду 4
Характеристика образу Лиса Микити
Номер слайду 5
“ЗА” та “ПРОТИ”Лісові мешканці наприкінці казки розірвали Лиса Микиту. Чи справедливо звірі вчинили? Знайдіть аргументи «за» і «проти”.
Номер слайду 6
ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОКУ літературних творах розповідь ведеться від імені особи, її називають мовою автора, а репліки дійових осіб — мовою персонажів (або дійових осіб). Робота з електронним підручником (опрацювання статті на сторінці 84-85).
Номер слайду 7
Домашнє завдання. Знати поняття: мова автора та персонажів.