Мовні перлинки для кожної дитинки.

Про матеріал
Мовні перлинки для кожної дитинки. Добрий день, шановні гості! Сьогодні перед вами будуть виступати учні, які старанно працюють на логопедичних заняттях і вчаться (а хто вже і навчився) говорити правильно, чітко й виразно.
Перегляд файлу

Мовні перлинки для кожної дитинки.

Добрий день, шановні гості! Сьогодні перед вами будуть виступати учні, які старанно працюють на логопедичних заняттях і вчаться (а хто вже і навчився) говорити правильно, чітко й виразно.

Перш, ніж розпочати наше свято, послухаємо казочку не просту, а чарівну. Ми будемо не тільки розповідати, але й показувати. Нам допоможуть ваші пальчики.

Жив собі їжачок Соня (вправа «Їжачок»). Розмовляв він так: фир-фир-фир. Кожного ранку він вставав з ліжка, мив свої лапки (вправа «Мию руки»), чистив зубки (вправа «Чистимо зубки»), пив чай із варенням (вправа «Смачне варення»).

Одного ранку Їжачок Соня хотів погратися з друзями, але на вулиці пішов дощик. Спочатку тихий (діти тихо вимовляють кап-кап-кап), а потім – сильніший (голосно вимовляють кап-кап-кап). Своїх друзів він запросив до себе додому (пальчикова гімнастика «Будиночок»).  До нього прийшла Жабка (пальчикова гімнастика «Жабки»), Зайчик (пальчикова гімнастика «Зайчик»), Собачка (вправа «Собачка»), Котик (вправа «Котик») та Козеня (пальчикова гімнастика «Коза»). В будиночку у Їжачка Соні їм було дуже весело.

Закінчився на вулиці дощик. Друзі вийшли на вулицю і вирішили покататися на машині. Спочатку необхідно накачати шини: ш-ш-ш, потім залити бензин: с-с-с, завести мотор: р-р-р.

 

Друзі все це зробили. Сіли в машину і приїхали в веселе місто

А ви любите казки? А загадки відгадаєте?  Почнемо з першого класу…

Загадування дітям загадок про казки та казкових героїв.

Маленьке, сіреньке біди наробило: щось біле кругленьке хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся, дідусь витирає сльозу. А курочка квокче: «Я вам золоте принесу!» («Курочка Ряба»)

Від діда, від баби утік я із хати. У лісі зустрівся з ведмедем, зайчатком. Котився весь день по зеленій травиці, аж поки на зуби потрапив лисиці. («Колобок»)

 

На городі виростала, восени велика стала.

Дід почав усіх гукати, час красуню витягати. («Ріпка»)

Що за хатка, що в ній тісно Мишці, Зайчику, Вовку?

Нумо, діти, казку швидко відгадайте ви таку. («Рукавичка»)

Підробив він голосок. Як мама став співати.

Та ні з чим побіг в лісок. Здогадалися малята.

(«Вовк і семеро козенят»)

Він усіх звірят лікує, від усіх недуг рятує.

І зайчат, і мавпенят, бегемотів, тигренят.

Вилікує він за мить все, що в звірів так болить.

 («Лікар Айболить»)

Сидить він на печі та їсть калачі.

Тут лисичка прибігає і мерщій його хапає.

Біжить котик рятувати, у лисиці забирати. («Котик та Півник»)

Знайшов півник колосок, змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі пиріжки та калачі.

Кого він не пригощав, бо жоден з них не працював?

 («Про двох мишенят»)

Старенька бабуся край лісу жила, гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто відповів? («Червона шапочка»)

Що за казка, друже мій? Незнайомка живе в ній.

Ти впізнаєш вмить її: одяг весь у попелі.

Мачуха все свариться, сестри посміхаються.

(«Попелюшка»)

Чоловічок цей маленький ключ шукає золотий.

Гострий, довгий, деревяний всюди ніс встромляє свій.

Поміркуйте, поспішіть. Як же звуть його, скажіть?

 («Буратіно»)

Вється річка невеличка й хлопчик у човні сидить.

З берега матуся кличе, щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя справа зовсім нескладна.

Казка ця усім відома. Друзі, про кого вона? («Івасик-Телесик»)

Вигнав дід козу із хати – та й пішла вона блукати:

В зайця хату відібрала. Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув, зайцю хатку повернув.

 («Коза-дереза»)

 Сьогодні я отримала цікавого листа від їжачка. В ньому він написав про свої враження від прогулянки. Але в листі є деякі помилки, які ми з вами повинні виправити. Коли почуєте помилку – піднімайте руку вгору.

Лист від Їжачка.

Я ішов лісом. В лісі було гарно і тихо. Тишу порушували тільки ворони, що кукурікали біля своїх гнізд. Чути було як десь далеко кує дятел.

На великих соснах росли банани, на березах - яблука та груші. А я все далі й далі заходив до лісу.

 Раптом я побачив білочку. Яка ж вона гарна! Вся біленька, пухнаста. У неї був гарний маленький хвостик. Білочка щось тримала в лапках – це була маленька срібляста рибка. Але коли білочка побачила мене, вона перелякалась і втекла у свою барлогу.

 Невдовзі я повернувся додому та написав вам листа, щоб поділитися своїми враженнями від побаченого.

 

Завдання на слухову увагу «Знайди помилку»

Послухайте уважно Камілу і скажіть, що вона розповідає не так.

1.Бабуся посадила ріпку.

2.Червона Шапочка зїла Сірого Вовка.

3.Сидить Мишка в рукавичці, бачить – біжить Півник.

4.Мишенята Круть і Верть знайшли золотий ключик.

5.Біжить лісом Півник і несе Лисичку, а Лисичка кричить: «Котику-братику, рятуй мене!»

6.Колобок зїв Лисичку.

7.Хлопчика, який знайшов золотий ключик, звали Івасик-Телесик.

8.Буратіно ніс бабусі пиріжки.

Гра «Так чи ні»

Скажіть, співає сом пісні? Не гайтесь з відповіддю! (Ні)

Чи може плавати гусак? Ну, що на це сказати? (Так)

Чи може стати у вогні вода холодним льодом? (Ні)

Скажіть мені, червоний мак в холодну пору квітне? (Ні)

А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні)

Чи може вище гір літак у вишину злетіти? (Так)

Візерунки пишні на вікні мороз малює взимку? (Так)

Чи правда, друже мій, що рак коли повзе, то задки? (Так)

Якщо не їстиме три дні верблюд, ходити зможе? (Так)

До забіяк та розбишак чи є в людей повага? (Ні)

Чи достигають навесні пшениця й жито в полі? (Ні)

Коли розсердиться їжак, слона він переможе? (Ні)

Росте у морі пастернак? Відповідай скоріше? (Ні)

Пливе по річці пташка шпак. Таке буває, друзі? (Ні)


 

Діти, ви сьогодні були активними, розумними.

Памятайте, що говорити треба так, щоб вас розуміли. Чим краще і виразніше ви будете говорити, тим більше слухатимуть вас люди. Успіх людини багато залежить від краси і багатства її мови.

У мене є прохання до вас усіх – шануйте, любіть рідну мову.

Любіть книжку – безцінний дар, що вчить лише добра.

Більше читайте, щоб збагачувався ваш словниковий запас;

Будьте спостережливими;

Намагайтеся висловлюватись зрозуміло.

Я бажаю вам хорошого настрою і тепла у ваших серцях.

doc
Додано
5 червня 2020
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку