Мовознавчий квест "Нові пригоди Колобка"

Про матеріал
Мовознавчий квест "Нові пригоди Колобка" для учнів 2 класу. Мета квесту: повторити і закріпити знання учнів з української мови, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне й образне мислення, увагу, спостережливість, усне мовлення, кмітливість; удосконалювати вміння працювати в команді; виховувати відповідальність, лідерські якості, колективізм; плекати любов і повагу до рідної мови, прагнення вивчати її та досліджувати.
Перегляд файлу

Мовознавчий квест «Нові пригоди Колобка»

2 клас

 

Рожко Н. О., вчитель початкових класів

Врадіївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

 

Мета:  повторити і закріпити знання учнів з української мови, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне й образне мислення, увагу, спостережливість, усне мовлення, кмітливість; удосконалювати вміння працювати в команді; виховувати відповідальність, лідерські якості, колективізм; плекати любов і повагу до рідної мови, прагнення вивчати її та досліджувати.

Місце проведення: класна кімната.

Тривалість: 40-45 хв.

Сюжет: Всім вам добре знайома історія про пригоди Колобка. Сьогодні ми відправимось з ним в нову подорож. Ваше завдання допомогти Колобку повернутися додому. Але не все так просто. Для цього потрібного виконати завдання від вже знайомих вам казкових героїв, від яких він утікав. Колобок сподівається на вашу допомогу.

Завдання: Учаснику квесту повинні допомогти Колобку виконати завдання, 

                    щоб він зміг повернутися додому.

Механіка гри: Гравці об’єднуються у 3 команди й обирають капітанів, які робитимуть відмітки в маршрутному листі та відповідатимуть за організованість команди.

Кожна команда рухається за власним маршрутом і повинна відвідати п’ять зупинок. На зупинках працюють помічники учителя (старші учні), які модерують роботу на них і записують в маршрутних листах кількість отриманих балів за виконанні завдання, які потім конвертують у шоколадні монети. Одна правильна відповідь – один бал. На останній зупинці відбувається підведення підсумків та привітання переможців.

Назви зупинок у маршрутному листі зашифровані. Тому, щоб вирушити до наступної зупинки, їм потрібно спочатку розшифрувати її назву.

Маршрутні листи команд

 

Маршрут

першої команди

Маршрут

другої команди

Маршрут

третьої команди

Зупинка 1.

В гостях у зайчика.

Зупинка 1.

На гостину до лисички.

Зупинка 1.

В гостях у ведмедика.

Зупинка 2.

Завітаймо до вовчика.

Зупинка 2.

В гостях у зайчика.

Зупинка 2.

На гостину до лисички.

Зупинка 3.

В гостях у ведмедика.

Зупинка 3.

Завітаймо до вовчика.

Зупинка 3.

В гостях у зайчика.

Зупинка 4.

На гостину до лисички.

Зупинка 4.

В гостях у ведмедика.

Зупинка 4.

Завітаймо до вовчика.

Зупинка 5.

Повернення додому.

Зупинка 5.

Повернення додому.

Зупинка 5.

Повернення додому.

 

 

Маршрутні листи команд

 

зупинки

Маршрут

першої команди

Відмітка

капітана

Відмітка модератора

Зупинка 1.

В гостях у чиказай.

 

 

Зупинка 2.

Завітаймо до чикавов.

 

 

Зупинка 3.

В гостях у дикаведме.

 

 

Зупинка 4.

На гостину до чкилиси.

 

 

Зупинка 5.

Повернення домудо.

 

 

 

 

зупинки

Маршрут

другої команди

Відмітка

капітана

Відмітка модератора

Зупинка 1.

На гостину до чкилиси.

 

 

Зупинка 2.

В гостях у чиказай.

 

 

Зупинка 3.

Завітаймо до чикавов.

 

 

Зупинка 4.

В гостях у дикаведме.

 

 

Зупинка 5.

Повернення домудо.

 

 

 

 

зупинки

Маршрут

першої команди

Відмітка

капітана

Відмітка модератора

Зупинка 1.

В гостях у дикаведме.

 

 

Зупинка 2.

На гостину до чкилиси.

 

 

Зупинка 3.

В гостях у чиказай.

 

 

Зупинка 4.

Завітаймо до чикавов.

 

 

Зупинка 5.

Повернення домудо.

 

 

 

 

Завдання

Зупинка 1. В гостях у зайчика.

 

Підказка:

Зимою в білому, як сніг,

А влітку в сірому гуляє.

Вловить його ніхто не зміг,

Тому що ноги довгі має.

Великі вуха, косий зір

Як називається цей звір? (Заєць.)

 

 

Члени команди читають лист від Зайчика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

Зупинка 2.Завітаймо до вовчика.

 

Підказка:

Вдалині посеред ночі

Засвітились хижі очі.

Від його пісень у звірів

Морозець біжить по шкірі. (Вовк.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 3.В гостях у ведмедика.

 

 

Підказка:

Ще не впав на землю сніг,

Він ховається в барліг.

І до теплої весни

Поринає він у сни. (Ведмідь.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 4. На гостину до лисички.

 

 

Підказка:

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

Як зовуть її? … (Лисиця.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Незакінчене речення»

  • Іменник – це частина мови, яка називає …  (предмет)
  • До тексту можна дібрати … (заголовок)
  • В кінці окличного речення ставимо … (знак оклику)
  • Речення, у якому про щось або про когось запитують, називають … (питальними)
  • Слова-назви неістот відповідають на питання … (хто?)
  • Розмова двох осіб – це … (діалог)
  • Текст складається з зачину, … (основної частини, кінцівки)
  • З великої букви пишемо імена, … (прізвища, по батькові, назви міст, річок…, клички тварин)

 

 

 

 

 

 

Зупинка 5. Повернення додому.

 

Ця зупинка є підсумковою і спільною для всіх команд.

Всі команди збираються в коло. Проводиться підрахунок отриманих балів, які конвертуються у шоколадні монети.

По закінченню квесту можна організувати чаювання.

 

Вчитель: Ви всі добре попрацювали. Ви молодці! Ваша допомога виявилася дуже корисною. Адже нашому мандрівнику Колобку вдалося повернутися додому до бабусі з дідом. Вони всі  щиро дякують і передали вам гостинці –в’язку бубликів.

 

 

doc
Додано
3 березня 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку