Моя книжка. Створення сторінки книжки. «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі.

Про матеріал
Тема. Моя книжка. Створення сторінки книжки. «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі.
Перегляд файлу

 

             План- конспект уроку з української мови в 2-Б класі                      

                                               НУШ

Тема. Моя книжка. Створення  сторінки книжки. «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі.

Навчальні цілі та очікувані результати  навчання:  

                            -    підвищити інтерес до читання книги;

                            -    розширити  інформацію про цінність книг;

                            -     ознайомити із видами книг;

                            -    навчати шукати та використовувати  інформацію з книг;

                            -     має знання про книгу  та її значення у житті людини;

                            -     знає структурні елементи книг та їхнє призначення;

                            -     вміє створювати нові сторінки для своєї книжки, доповнює

                                  її цікавими фактами про себе, виправляє помилки під час

                                  письма;

                             -    читає невеликі  тексти про книгу ,вміє їх аналізувати. 

                               

                                                        Хід уроку

І. Організаційна частина.

Доброго ранку! Гарного  дня!

Бажаєм ми вам! Бажаю і я!

 

ІІ. Девіз уроку «Хто багато читає, той багато знає».

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

     1.Перегляд учнівської публікації «Книга –наш друг і порадник».

     2.Загадка

Не кущ ,а з листочками

Не сорочка, а зшита

Не людина,  навчає.

            (книга)

ІV.Мотивація навчальної діяльності учнів.

  -   Ви вже мабуть здогадалися, що на сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про книгу.

  - Які книги любите ви дітки?

V. Вивчення  нового матеріалу.

    1.Робота з виставкою книг.

- Якими різними бувають книжки. Ось товстенький том із крихітними літерами –це для дорослих і дуже розумних людей. А ось невеличка книжка з великим шрифтом. Вона для малят, щоб ті краще розрізняли літери. Згодиться ця книжка і для бабусь, аби зручніше читати онукам. Це книга-велетень, а це малятко, книга-іграшка,  книга –театр, книга-складачка, книга-панорама, книга розмальовка, книга- розкладушка.

   2.Перегляд відео про книгу .Як твориться книга - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=FlTnz6J_Tv0 .

а ) Опрацювання побаченого.

 б ) Продовження над роботою з книгами.

 Час іде нестерпно вперед.

 

 

 

  - А чи чули ви про існування електронних книг?

  - Електронну книгу можна покласти до сумки чи рюкзака. Вона працює на батарейках протягом 6 годин. Це одночасно і книга,  і бібліотека, і віртуальний книжковий магазин .ЇЇ пам`ять зберігає одночасно близько 30 книг, по 500 сторінок кожна. Досить провести по екрану пальцем ,щоб дібрати книгу чи газету, збільшити розмір букв, знайти значення незрозумілого слова у словнику. Ще більш цікаве досягнення комп`ютерних технологій –« жива книга». За допомогою комп`ютера  можна не лише читати текст і переглядати малюнки, але й чути голоси персонажів, «оживляти» ілюстрації .

      3.Робота в парах.

Опрацювання висловів про книгу.

« Книги- ріки, що поповнюють моря»   Я. Мудрий

« По-справжньому освічений той, хто вміє читати між рядками»  В.Сухомлинський

« Книги –це вікна, через які душа дивиться у світ»   Т. Вільсон

     а) Читання висловів у парах.

     б) Читання висловів про себе.

     в ) Читання висловів для друга.

     г ) Робота з словами.

         4.Запис одного із висловів у робочий зошит.

         5.Читання правил обережного поводження з книгою.  ( Учні сідають у колу, з кошичка вибирають цукерку ,на якій надруковані правила)

 - Не варто перегинати  політурку.

 -Не треба загинати кути сторінок.

 - Не можна робити позначок   у книзі чи розмальовувати її.

  -Потрібно уникати  потраплення  рідини на книгу.

 -Не варто читати книгу, під час вживання їжі.

 -Не можна брати книгу брудними руками.

 -Носити книгу треба лише у чистому портфелі чи сумці.

 -Залишати книгу лише на чистому столі або книжковій полиці.

 -Не викидати пошкоджені книги, а ремонтувати їх.

 - Вчасно повертати в бібліотеку.

 - Пропонувати прочитані книги друзям.

        6. Робота в групах. Мовленнєвий тренінг.

Пропоную висловити свою думку кожному і продовжити напис на стікерах, які прикріплені  на малюнку, де зображені книги.

                                                   Завдання

« Я бережливо ставлюся до книг, тому що……..»

« Я згоден із думкою, що книга- кращий друг, тому що…………»

        7.Робота над рекламою.

Уяви, що ти продавець у книгарні. Зроби рекламу книзі так, щоб її охоче розкупили.

 ( Учні підходять до виставки книг та охоче рекламують книги.)

        8. Фізкультхвилинка.

Пісня про книжку - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=2Q-6S3W7xF4

       9. Розсипанка.

Скласти  прислів`я з « розсипаних» слів.

Книжка, віконце, маленьке, весь, світ, а, нього, через, видно.

Книгою, наберешся, з, подружишся, розуму.

 

 

Хто, читає, знає, багато, той, багато.

        9.Складання нової сторінки для своєї книги. (с.58 підручник Г.Остапенко)

        10.Оздоблення  сторінки. Розфарбовування.

         11.Пояснення методів виправлення помилок. (легенько скреслити, замалювати коректором, заклеїти смужкою).

        12.Перевірка помилок другом.

        13. Оформлення наступної сторінки з цікавими фактами про себе.

        14. Гра «Добавлянка»

Сашко мав гарну книжку

Кинув раз її під (………),

Де лежала бідна книжка

Побігла сіра  (……..).

Стала мишка книжку ( …….)

Звідкись взявся їжачок,

Він був весь із (…….).

Він прогнав зубасту (…….),

Врятував нещасну (……..),

Слава, слава, (…..)

Сором же кому? ( ……).

15.Робота в  щоденниках вражень.

( «Мої враження від прочитаної  книжки» )

 16.  Логічне завдання.

Ти взяв у товариша книгу і випадково забруднив її. Як   ти вчинеш ?

 

 

 а) Віддаси і скажеш, що вона була забрудненою.

 б) Вибачишся перед товаришем і почистиш книгу.

 в) Почистиш книгу, віддаси товаришеві ,змовчавши ,ніби нічого не трапилося.

  V.Підсумок уроку.

 -Що зацікавило тебе на уроці?

 -Як слід ставитися до книг?

 -Що порадиш своїм молодшим сестричкам і братикам?

 -Оціни свою роботу на уроці за допомогою кольорових кружечків.

 

            Читайте, читайте, читайте!

             Хай не буде у вас жодного дня, щоб не прочитали хоча б однієї сторінки з нової книги. Людина, яка любить і вміє читати- щаслива людина!

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
7917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку