Моя методична проблема

Про матеріал
Моя методична проблема «Засобами різних видів мистецтва розвивати предметні та міжпредметні компетентності учнів, збагачувати їхній музичний та загальний кругозір, слуховий досвід, вчити аналізувати твори різноманітних видів мистецтва, вивчати особливості музики різних народів, удосконалювати правосвідомість учнів, вчитися орієнтуватися в медіапросторі, виховувати дітей у національно-патріотичному дусі».
Перегляд файлу

Працюючи над своєю методичною проблемою «Засобами різних видів мистецтва розвивати предметні та міжпредметні компетентності учнів, збагачувати їхній музичний та загальний кругозір, слуховий досвід, вчити аналізувати твори різноманітних видів мистецтва, вивчати особливості музики різних народів, удосконалювати правосвідомість учнів, вчитися орієнтуватися в медіапросторі, виховувати дітей у національно-патріотичному дусі»,  я іноді стикаюся з низкою перешкод для її вирішення, та вчасно їх усуваючи, вважаю, що досягаю мети у своїй педагогічній діяльності. Незважаючи на досить ненаповнену музично-технічну базу нашого навчального закладу, стараюся максимально подати учням потрібний матеріал на уроках, залучаючи багато додаткового наочного, медіа- та відеоматеріалу. Учні регулярно відвідують різні заходи (див.9:«http://2.school-info.te.ua/shkilni-svjata?page=11: «Учні 7-А2 класу ТНВК ШПЛ 2 мали нагоду відвідати юнацьку бібліотеку з нагоди заходу "Діалог"), місцеві художні виставки, музеї, філармонію та  драмтеатр, де переглядають зразки видів мистецтва від найдавніших часів і до сучасності.  А також бувають у різних містах України і навіть закордону, де мають змогу побачити зразки архітектурних та скульптурних споруд і ознайомитись з різними культурними спадщинами.

      Ще однією з цікавих форм проведення уроків у нашій школі є родзинка – День Здоров*я, коли учні усі разом з педагогічним колективом мандрують у Кутківецький ліс. Це відбувається двічі на рік: навесні і восени. Діткам надзвичайно цікаво проведення уроків не за шкільною партою, а на свіжому повітрі.(Див. 7: «http://2.school-info.te.ua/shkilni-svjata?page=5» та Додаток 3)

      Для підготовки до уроків у всіх класах, у яких я викладаю, звертаюся до допоміжних матеріалів у вигляді друкованих видань, зразків художнього та музичного мистецтва, зокрема різних енциклопедій, мистецьких довідників, аудіо- та відеоматеріалів, презентацій. На уроках мистецтва учням надзвичайно подобається відвідувати віртуальні екскурсії, мандрувати музеями, художніми галереями світу, чи просто віртуально подорожувати різними місцями будь-якого куточку нашої планети. Це ми маємо можливість здійснювати за допомогою інтернету і телевізорів, якими наш заклад майже 100% забезпечений.

      Тому на сьогоднішній день надзвичайно важливими є у школі предмети естетичного циклу, бо завдяки їм ми зможемо виховати повноцінну особистість, яка з легкістю долатиме усі труднощі на своєму життєвому шляху. Хочеться процитувати канд. філософських наук, доктора філософії  В.С.Дудченка, що «…сьогодні немає найважливішого завдання для дорослих в системі формування в них високої правосвідомості, як допомогти підростаючому поколінню адаптуватися до нових умов, ознайомити його зі світовими художніми і культурними цінностями, розкрити багатство досягнень людського духу. Спільна участь у святкових вечорах, відвідування занять разом з дітьми, курс лекцій з виховання в сім*ї та гармонізації сімейних взаємин зміцнять родину, допоможуть дітям і батькам порозумітися.

     Отже, на нашу думку, провідним завданням у сучасному освітньому середовищі є розвиток духовно-моральних якостей дитини, як фактор у профілактиці негативних проявів поведінки, дезадаптації, зміцнення психічного і фізичного здоров*я дітей і підлітків, як майбутньої правосвідомої української нації.» (див. 2)

 

docx
Додано
10 жовтня 2020
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку