Вправа на розвиток швидкості читання(читання деформованого тексту) І васо снузала, робчик. Го не мівспо її ругевд дибути, віс бісо на біду та й чапов датиж чіно. дав. Ж , давж, аж муйо набридло. ли. Ко це лотас нітитем, кинупролась васо та як дезаве: “Уг-у-у! Уг-у-у!” чикроб. Го аж терпоп з охустра: тіхов уже кавтіти, та якось сяутримав. лаліз. Ви васо з пладу, лагляну, на чикаробго, а чіо в неї тятьсвіся! Страх та й діго!
Творча лабораторія. У житті не байдикуй,А багато ти …Розумом ти не хвались,А знаннями …Вкрасти – значить нагрішити,Люди! Так не можна …Хліб, до хліба заробиІ не матимеш …Не хвалися ти пихатістю,А ділися з іншими …Усім, хто просить, - допомагай,І носа вверх не …Не будь ніколи ти байдужим,А краще стань сміливим й …Якщо попросять – помагай,І правил цих …
Домашнє завдання. Середній рівень – виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них. Достатній рівень – проілюструвати план казки у формі діафільму, стисло переказувати. Високий рівень – написати невеликий твір-міркування на тему: “Чого навчила мене казка”.