Мудрість батьківського навчання.

Про матеріал
З’ясувати важливість пошани до батьків, до їх повчань; усвідомити, що батьки люблять своїх людей так, як Бог любить всіх людей; розвивати спостережливість, мислення; плекати почуття вдячності батькам.
Перегляд файлу

 

Тема.    Мудрість батьківського навчання.

Мета. З’ясувати важливість пошани до батьків, до їх повчань; усвідомити, що батьки люблять своїх людей так, як Бог любить всіх людей; розвивати спостережливість, мислення; плекати почуття вдячності батькам.                                                                         

Біблійна історія. Про блудного сина (Лк. 15:11-32).

Ключовий вірш: «Мій сину! Не забувай мого навчання; нехай твоє серце береже мої накази» (Пр. 3:1).

Навчальні засоби. Кольорові олівці.                            

                                   

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Християнське вітання.

2. Молитва.

ІІ. Актуалізація життєвого, чуттєвого та читацького досвіду, опорних знань.  

Розв’язування життєвих ситуацій, пов’язаних з можливістю проявити турботу про батьків.

  • Мама прийшла з роботи стомлена.
  • Тато недобре себе почуває.
  • Тато і мама посварилися.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Оголошення теми і мети уроку.
  2. Ознайомлення з ключовим Біблійним віршем.

ІV. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

1. Розповідь учителя.

Основні тези

  • Рід людський, як і дерево, має могутній корінь. Це ті рідні, від яких походять ваші прародичі: прапрабабусі і прапрадідусі, прабабусі і прадідусі, а потім бабусі й дідусі, тоді тато й мама і, зрештою, ви.
  • Апостол Павло нагадує: «Діти, слухайтеся в Господі батьків ваших, бо це справедливо».
  • Шануй батька і матір – це заповідь з обітницею: щоб тобі добре було і щоб ти довго прожив на землі.
  1. Робота із Святим Письмом:
    •      переказ учнями опорної Біблійної історії, її дискусійне обговорення
  • Що було б із молодшим сином, якби батько не пробачив йому?
  • Що було б із нами, якби Бог не пробачив наші гріхи?
  • Що було б із молодшим сином, якби він не опам’ятався і не повернувся додому?
  • Що буде із тими, хто пішов від Бога?
  • Що отримують люди після свого покаяння і примирення з Богом?
  • зачитування вчителем Біблійного висловлювання
  • «… хто слухає слова Мого, і вірує в Того, хто послав Мене, – життя вічне той має і на суд не приходить, але перейшов він смерті в життя»
  • коментарі вчителя
  • А не віруючі з’являться на суд, тому що не повірили в жертву Христа.
  • Людині віруючій смерть не пошкодить, це тільки перехід із цього земного життя в життя вічне.
  • Поспішаймо відплачувати теплотою серця за батьківську любов.
  • Не допускаймо, щоб будь-яка образа була вчинена тобою.
  • Пам’ятаймо про батьків, як вони пам’ятають про нас.

V. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

  1. Зачитування народних прислів’їв, їх пояснення та обговорення.

  • Добрі діти – батькам вінець, а лихі – кінець.
  • Небо красить сонце, а хату – мати.
  • У всякої мами її діти найкращі.
  • За науку – цілуй батька й матір у руку.

  2. Навчальна праця з робочим зошитом Л.Кучми.

  • Читання вірша на с.20; визначення його головної думки.
  • Розучування пісні «Батьки й матері».
  • Обведення слів Заповіді кольоровими олівцями.

  3. Прослуховування та обговорення легенди «Завжди розум навчить».

  Колись старих людей, які вже нічого не могли робити, спускали на лубках у провалля,щоб дарма хліба не їли. А один чоловік дуже любив свого батька й, не виконавши жорстокого закону, заховав його в хліві та годував таємно. Через деякий час трапився недорід. Нічим людям сіяти. Батько побачив, що син чомусь зажурився, розпитав про все й порадив зняти зі стріхи снопи, ще раз обмолотити їх і засіяти. Так син і вчинив. Зійшов у нього хліб найкращий, найбільша нива була засіяна. Всі люди допитуються, як він до такого додумався. Чоловік спочатку мовчав, а тоді розповів, що батько так навчив. З того часу люди перестали старих на лубках вивозити, а шанували до самої смерті, бо вони мудрі, життям биті, завжди розуму навчать.

  • Чим батько допоміг синові?
  • Що нам треба запам’ятати про ставлення до батьків?

VІ. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

  1. Заключне слово вчителя.

Любов до ближніх розпочинається з любові до своїх батьків, бо кожен – плоть від полоті батьків своїх і немає нікого ближчого від них. Святе Письмо каже: «Шануй настанови батька твого і не відкидай поради матері твоєї, бо то найкращий вінець для голови твоєї й добра прикраса для душі твоєї»

VІІ. Інструктаж домашнього завдання.

Вивчити ключовий вірш.

VІІІ. Підсумкова частина.

1. Відзначення хорошої роботи учнів.

2. Молитва.

doc
Додав(-ла)
Мельник Оксана
Додано
11 грудня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку