"Мультимедійний супровід уроку географії" (з досвіду роботи)

Про матеріал

Поєднуючи в собі позитивне багатьох традиційних інформаційних технологій, комп`ютерні технології дозволяють істотно оптимізувати процес навчання. Він може стати більш цікавим, емоційно насиченим, динамічним і наочним; комп`ютерна технологія також здатна індивідуалізувати і диференціювати навчальний процес; реалізувати його творчий характер, організувати гнучке управління навчальною діяльністю, інтенсифікувати і активізувати навчання. Загалом, комп`ютерні технології дають можливість на якісно новому рівні вивчати різні курси географії, історії. Вони надають інформацію в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм, екранних картинок, а також для статичної оцінки географічних фактів і проведення порівняння різних об`єктів за якимось параметром.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мультимедійний супровід уроку географії. (з досвіду роботи) Терен Тетяна Василівна Вчитель географії СЗШ № 73 м.Львова

Номер слайду 2

Мета роботи: підвищити позитивну мотивацію учнів до навчання; активізувати пізнавальну діяльність; відкрити нові варіанти навчання, що пов’язані з можливостями компютера. розвинути мислення і творчі здібності учнів; Сформувати цілісне уявлення про навколишній світ; сформувати активну життєву позицію в сучасному інформаційному світі.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Форми застосування: - комп’ютерна лекція; - відеофрагменти; - мультимедійні презентації; - віртуальні екскурсії; - статистичні таблиці; - електронні атласи; - комп’ютерне тестування.

Номер слайду 5

Комп’ютерна лекція дозволяє створювати наглядові і більш інформаційно насичені уроки

Номер слайду 6

Відеофрагменти та музичний супровід, анімаційні фрагменти Показують недоступні для спостереження процеси або явища; Дають цілісне уявлення про навколишній світ; Формують інформаційну компетентність.

Номер слайду 7

Створення мультимедійних фільмів у творчій взаємодії вчителя та учнів - забезпечує задоволення від процесу навчання - згуртовує колектив - розвиває естетичні смаки

Номер слайду 8

Значення повітря:

Номер слайду 9

Андерс Цельсій-шведський астроном термометр

Номер слайду 10

- це сила, з якою повітря тисне на земну поверхню. Першим довів існування атмосферного тиску і вимірив його італійський вчений Еванджеліста Торрічеллі в середині 18 ст.

Номер слайду 11

Шаровий анемометр Робінсона Флюгери

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Амплітуда – це різниця між максимальним і мінімальним показниками температур. 6г 12 г 18 г 24 г +8◦С +15◦С +12◦С +10◦С Амплітуда +7◦С

Номер слайду 15

Річний хід температури повітря 0 +4 +8 +12 +16 +20 -4 -8 -12 -16 с л к т ч л с в ж л г б місяць температура

Номер слайду 16

Спосіб побудови рози вітрів. Накреслити основні та проміжні сторони горизонту. Прийняти умовно, що одному відзку на графіку відповідає певна кількість днів. Підрахувати, скільки днів на протязі місяця дує вітер певних напрямів. На лініях відповідного напряму відкладають від центру число днів з вітрами цього напряму і ставлять крапку. Точки, відмічені на лініях, послідовно з’єднують. 1 відрізок - 2 дні Пн Пд Зх Сх ПнЗх Пн Сх Пн Зх Пд Сх 12 4 6 2 1 0 6 4

Номер слайду 17

Задача Над узбережжям Чорного моря летить літак на висоті 6 км. Температура за бортом літака -18С. Якою є температура в цей момент на березі моря? 0м 6 км -? ?◦С h Дано: h – 6 км t - -18◦С t - ?

Номер слайду 18

Розрахуйте нормальний атмосферний тиск для Високого Замку (штучний курган з оглядовим майданчиком) висота - 413 м.

Номер слайду 19

Задача Визначте температуру повітря на вершині Говерли , якщо біля підніжжя вона - +20*С.

Номер слайду 20

Якою є відносна висота гори, якщо на її вершині атмосферний тиск дорівнює 250 мм.рт.ст., а біля підніжжя-760 мм.рт.ст.? Що це за гора ?

Номер слайду 21

Смерч “Око смерча” водяний смерч 1840 р. в Середземному морі біля берегів Алжира.

Номер слайду 22

Дякую за увагу!

ppt
Додано
28 лютого 2018
Переглядів
1416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку