Музична розвага з ОБЖД «Живіть у безпеці, діти»

Про матеріал
Розвага сприяє виховуванню у дошкільників відповідного ставлення до особистої безпеки, формуванню у них досвіду безпечної поведінки за допомогою музично-театралізованої діяльності. Мета: розвивати предметні компетентності дітей з ОБЖД, прищеплювати навички здорового способу життя, формувати правильну поведінку в екстремальних ситуаціях. Закріпити практичні уміння та навички щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя.
Перегляд файлу

                                                               

                                                              Музична розвага з ОБЖД

«Живіть у безпеці, діти»

(для дітей середнього дошкільного віку)

 

Програмовий зміст: виховувати  у дошкільників відповідальне ставлення до особистої безпеки, формувати у них досвід безпечної поведінки за допомогою музично-театралізованої діяльності. Розвивати предметні компетентності дітей з ОБЖД, прищеплювати навички здорового способу життя, формувати правильну поведінку в екстремальних ситуаціях. Закріпити практичні  уміння та навички щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя.

Хід заняття

(Заходить ведуча)

Ведуча 1. По садочку бігла мишка і несла в торбинці книжку

Об пеньок зачепилась і торбинка загубилась.

Ту торбинку я знайшла, вам, малята, принесла.

А в ній книжка для малят, для дівчаток і хлоп’ят.

Від біди оберігає,  всіх вона попереджає.

Правила і ти вивчай, пам’ятай, не забувай!

Книга відкривається перша історія починається.

(Звучить казкова мелодія)

Ведуча 2. Правила руху в нашій країні

Для пішоходів всюди єдині.

Тож світлофора накази

Игровая программа «Баба-яга и Светофор Светофорыч» 2019 ...
Чітко виконуй відразу.

 

 

(На сцені макет світлофора, який не працює)

Стривайте, чому ж світлофор наш не горить?

 (У залі зявляються Ґава і Горобець.)

Птахи. Ура! Світлофор зіпсувався!

Ведуча 1. Хто ви такі? Чого зраділи?

Ґава. Я – Ґава, трішки роззява.

Горобець. А я – горобець-стрибунець.

По бруку стрибаю, про світлофор не дбаю.

Птахи. Ми і без світлофора обійдемося!

(Вилітають із залу)

Ведуча 1. Виконуйте правила руху завжди,

Спиніться, спиніться – це шлях до біди.

(Лунають звуки гальмування машин. Заходить Лікар, веде забинтованих Ґаву і Горобця. У Ґави крило, у Горобця – ніжка.)

Презентация " Подвижные игры по ПДД в средней группе"

Лікар.  Просто диво, що пощастило врятувати їх. Уявіть собі, ці бешкетники раптово з’явилися на проїжджій частині вулиці перед автомашиною, зачепилися і впали. Добре, що водій встиг загальмувати! Що, болить крило? Не знаю чи зростеться. Можливо і літати не зможеш.

Птахи. Машина мчала із-за рогу,

Крило скалічила і ногу!(Плачуть.)

Лікар. Хіба ж то автомашина винна? Це ви порушили правила руху, вибігли раптово на проїжджу частину вулиці і тепер будете лікуватися, ходити до мене на перевязки. А могло статися ще гірше.

Птахи. Правила й знаки дорожнього руху будемо разом уважно вивчати.

Лікар. Я радий за вас! До побачення! Мене чекають хворі.

Птахи. Спасибі, лікарю, за допомогу!

 

 

 

 

 

 

(Виходять із залу)

Светофор: картинки для детей
Ведуча 1. Що ж робити? Як світлофор засвітити? Діти, а давайте згадаємо про що нам говорять три сигнали світлофора.

  1. Три сигнали світлофора

Що накажуть всім – закон:

Коли червоний загориться,

Ти повинен…

Діти. Зупиниться.

  1. Жовте світло…

Діти. Почекай.

  1. А зелене світло сяє…

Діти. Рухатися дозволяє.

 

Пісня «Світлофор»

(Музика А. Філіпенка, слова Т. Волгіної)

Ведуча 1. А тепер пограємо у гру «Веселий світлофор».

 

Гра «Веселий світлофор»

 

(Якщо в колі зелене світло – танцюють. Якщо в колі жовте – плескають в долоні. А коли червоне світло – сваряться пальчиком)

Ведуча 1. Гарно діти грали, були дуже уважні. А тепер подивіться що сталося! Бачите, діти, ми відремонтували світлофор.                                                                                               

 

 

 

(Світлофор засвічується)

Ведуча 1. Будь завжди уважний дуже, знай всі правила, мій друже!

Де іти, де постояти, де потрібно почекати.

Це не жарти і не сміх, бо життя – одне в усіх!

(Ведуча перевертає наступну сторінку книги)

Ведуча 2. Сторінка перевертається – друга історія розпочинається.

(Звучить казкова мелодія)

Зачем нужен светофор? (Для чтения детям, в том числе - для детских ...Ведуча 2. Якщо діти будуть правильно себе поводити, нічого жахливого з ними не трапиться. Діти, запам’ятайте! Не слід вірити незнайомим людям і йти з ними. Бо вони можуть заподіяти вам лихо. Давайте подивимось що трапилося з маленькими каченятами і як добре, що вони згадали те, чому їх вчила матусенька.

Танок веселих каченят

(французька народна пісня)

 

являється Лисичка)

Лисичка. Гей, каченята, зупиняйтесь,

Плакат вырубной. Лиса из сказки "Колобок" – купить по цене: 41 руб ...І до мене повертайтесь.

Хочете смачне придбати

Чи зі мною погуляти?

Каченя 1. Не підемо ми нікуди.

Каченя 2. Що ти, адже півник це!

Каченя 1. Невідомий нам цей звір.

Буде лихо, ти повір.

Нам наказувала мати

Ні з ким не розмовляти,

З незнайомцями не грати.

Лисичка.  В гості до мене підемо

Там смачненьке щось знайдемо.

(Шепоче.)Хочу ключика знайти

Та у дім до них потрапить.

Пообідаю смачненько

І вкраду що є гарненьке.

Каченя 1. Треба бігти до людей:

До дорослих і дітей –

Нас вони завжди врятують

І смачненьким нагодують.

(Каченята тікають від Лисички)

 

 

Ведуча 2. Як побігли каченята,

Що Лисиці не здогнати.

Лисичка. Не робіть цього, не слід!

Загубився мій обід.

Ведуча 2. А ось історія про маленьких мишенят, які залишилися самі вдома.

       ( Мишенята ховаються в будинку. Виходить Лисичка і дзвонить у двері)

Мишенята. Що вам треба? Нам скажіть.

Лисичка. Любі, двері відчиніть.

Ой, погано, відчиняйте та води попити дайте.

Мишка 1. Нам наказувала мати

Незнайомих не впускати.

Мишка 2. Не жалій комусь води –

Интересный сценарий на Новый 2020 год Мыши для детей начальной школыТак недовго до біди.

Мышь Рисунок Пнг Clipart (#970249) - PinClipartМишка 1. Нам наказувала мати

Нікому не відчиняти.

Лисичка. Вас зустріла на біду.

Ой, рятуйте, пропаду!

Хто спасе мене, не знаю,

Ой, рятуйте, помираю!

Мишка 1. Геть ідіть від нас ви тихо,

А не то – вам буде лихо!

Мишка 2. Такий випадок бува,

Дзвоню в міліцію – 102.

Мишка 1. Ось і матінка іде

Друзів всіх своїх веде.

Лисичка. Я б її… Та неохота

Спішна в мене є робота.

(Лиска тікає)

Мишенята. Ми Лисичку не впустили,

Їй, злодійці не відкрили!

Ведуча 2. Мишки раді, вони грають –

Танець гарний починають!

Танок Мишенят

(Музика та рухи на вибір музичного керівника.)

Ведуча 1. Сторінка перевертається –третя історія розпочинається.

 

 

 

 

(Звучить казкова мелодія)

Ведуча 1. Діти, відгадайте загадку:

Лежать в порядку деревяні малятка, білі, здорові, чорноголові.

Діти. Сірники.

Ведуча 1. Саме через розваги із сірниками виникає багато пожеж. От подивіться якої біди наробили двоє хлоп’яток, які бавилися із сірниками.

(Виходять два хлопчики)

Ось малята в ліс прийшли. Дровенят сухих знайшли.

Підпалили сірничок – зявивсь червоний язичок.

Поступово запалало, по травичці застрибало.

(Вибігають дівчатка- вогники)

Это важно! - 6 Июня 2017 - Официальный сайт МБУ СШ "Олимп" г ...Ведуча 1. Полумя все розгоралось і до неба підіймалось,

На дерева накидалось.

Рятуйте смереку! Дивіться! Дивіться!

Всім видно здалеку!

Ведуча 1. Діти кинулись тікати, щоб сховатися до хати.

Полякались, заховались, а пожежа наближалась.

                           ( Діти тікають і ховаються у будиночку)

Картинки по запросу сорока белобока | Сорока, Плакат, Детские рисункиСорока.  Пожежний! Пожежний! Біжи! Ліс врятувати допоможи!

     ( Приїхала машина і пожежні загасили вогонь)

Пожежний. Всім малятам, всім малятам дуже добре треба знати:

Сірники не для забави, з ними страшно дітям грати!

Ведуча 1. Тепер давайте уявимо себе пожежними і загасимо пожежу.

Фізкультхвилинка

Игра-занятие для детей старшего дошкольного возраста "Юные ...1 - 2 – на пожежу ми спішили,

3 - 4 – на пожежу ми побігли,

5 - 6 – ми пожежу всі гасили,

7 - 8 – швидко все ми загасили,

9 - 10 – і тихенько відпочили.

Ведуча 1. А тепер перевіримо, наскільки ви готові бути пожежними.

 

 

 

 

Карикатуры Евгения Крана

Гра «Хто швидше»

( Дві команди передають відерця один одному. Остання дитина гасить

 «полум’я». Хто швидше загасить вогонь)

 

Гра «Врятуй вірних друзів»

(В один великий обруч кладуть іграшки. Грають дві дитини. Потрібно перенести всі іграшки у свої обручі  під музичний супровід. Хто швидше і найбільше за час звучання музики назбирає іграшок, той і переміг)

Ведуча 1. Вивчіть правила пожежні, будьте завжди обережні.

Знає хай дитина кожна – жартувать з вогнем не можна!

Ведуча 2. Сторінка перевертається – четверта історія розпочинається.

(Звучить казкова мелодія)

Ведуча 2. Жило-було собі дівчатко: брудне, неначе поросятко.

Мов сажа – руки, вакса – ніс, волосся – як соломи віз.

Ні разу не помиється, у люстерко не дивиться.

До неї сором підійти, не терпить вона чистоти.

(Заходить Бруднуля)

Книга "Девочка чумазая"Бруднуля.  Я веселая  Бруднуля, у грязюці вся фігура.

Я сто літ вже не вмивалась, за зубну щітку не бралась.

(Виходять Мікроби.)

Мікроби. Ми мікроби, ми – злодії, любимо, коли смердить.

Ви пилиночки тернулись, а мікроб вже там сидить.

Нас багато, нас багато, ми в дорозі кожну мить,

План-конспект занятия (младшая, средняя, старшая, подготовительная ...Якщо ви бридкі бруднулі, тоді нам допоможіть.

 

 

Мікроб 1.  Бруднуля, ось, поглянь, стіл який скоріш сідай!

Мікроб 2. Он морозиво, ватрушки, ось цукерки і пампушки.

 

 

 

 

 

(Шепоче.) Ласуй смачненько дівча дурненьке.

(Дівчинка ласує солодощі, а мікроби навколо неї танцюють)

Бруднуля.  Гей, мікроби! Де ви, друзі? Що зі мною?

Голова болить, живіт…Швидше, лікар! Ай! Болить!

Айболить. Геть!

Доктор Айболит" | Доктор, Веселые картинки, Смайлики (Мікроби тікають)

Я відомий Айболить. Хвора, що у вас болить?

А, живіт. Передбачаю. Що ж від цього ліки маю.

Бруднуля. Я чекаю допомоги, все болить ледь стоять ноги.

Айболить. Ось рецепт тобі мікстури,

Круглі та гіркі пігулки.

Та найперше лікування: щоденне умивання.

Бруд хвороби нам приносить.

Ведуча 2. А тепер пограємо у гру і подивимось, які ви знаєте предмети гігієни.

 

Гра «На вудочку вибрати предмети гігієни»

Предметы личной гигиены в картинках (с изображениями) | Картинки ... (В обручі викладають картки на магнітиках із зображенням предметів гігієни та іграшок. Потрібно правильно вибрати всі предмети гігієни. Грають дві дитини. Хто швидше виконає завдання, той і переміг)

 

 

 

ПРЕЗЕНТАЦИЯ ДЛЯ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ВОЗРАСТА "ПРАВИЛА ЛИЧНОЙ ГИГИЕНЫ"

Бруднуля. Буду я щоденно митись, зуби чистить, не лінитись.

Ведуча 2. Нехай бруднулям це уроком буде.

І як засвоїте його, залежати здоровя ваше буде,

Не забувайте, друзі, ви того.

Історія скінчилася, книжечка закрилася.

Щоб здоров’я дітям мати і уникнути біди,

Правила всі треба знати, пам’ятати їх завжди!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
6100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку