12.04.2022р. Конспект затверджую Коваленко В.Т._________
Урок №11 До заняття допускаю__________
Конспект
уроку музичного мистецтва,
проведеного в 1 класі
загальноосвітньої школи №28
студенткою групи У-32
Кременчуцького педагогічного коледжу
імені А.С.Макаренка
Палій Валерією Олександрівною
Оцінка_______
Підпис_______
Тема: Народна творчість. Виконання веснянки «Вийди, вийди, сонечко».
Мета: ознайомити учнів із веснянками, як частиною народної творчості українців; розвивати інтерес до народних пісень, вміння інтерпретувати музичний твір, вокально-хорові виконавські навички; образно мислити під час слухання музичних творів, розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; виховувати повагу до друзів, сприяти розвитку дружніх стосунків у класі.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Обладнання: презентація,
Музичний матеріал: музична п’єса В. Барвінського «Сонечко»; Українська народна пісня – веснянка «Вийди, вийди сонечко»
Хід уроку
Добрий день. Мене звати Валерія Олександрівна і сьогодні я буду проводити урок музичного мистецтва. Ввімкніть, будь ласка, свої камери та приготуйтеся до уроку.
Заплющіть очі і про себе промовте:
«Я все знаю, я все можу, я все зможу!»
Усім бажаю успішної роботи на уроці!
Давайте з вами пригадаємо кольори і звуки весни. Які емоції вони у вас викликають?
Так правильно, це народ.
А як називається творчість, яка створена народом? (народна творчість)
Молодці. Тож сьогодні ми будемо знайомитися з народною творчістю.
У давні часи люди вірили: якщо дружно покликати весну, радіти її наближенню, то вона настане швидше. Закликання весни відтворені у багатьох українських піснях, що називають веснянками.
Своїми піснями діти закликали весняне сонечко пролити своє золоте проміння на поле, подвір'я, квіти та на дітей, які з нетерпінням чекають на весну. Такі пісні називають піснями-закличками. Ось і ми з вами вивчимо таку веснянку яка називається «Вийди, вийди сонечко»
Діти, як ви гадаєте, яка це пісня? (Веснянка)
Який настрій у пісні?
Які емоції вона у вас викликає?
А тепер давайте прослухаємо веснянку «Вийди, вийди, сонечко» у сучасній обробці
(Пісню виконують дитячі голоси в супроводі скрипки, бубна і сопілки).
(Темп пісні помірний).
(В пісні співають про те, як діти закликають сонечко щоб воно вийшло, і засвітило своїми яскравими промінчиками на подвір’я, поле, квіточки, на малесеньких діток, які граються на подвір’ї та чекають на нього).
(Характер пісні веселий).
Нагадайте мені правила співу. (відповіді дітей)
Вийди, вийди, Сонечко
На дідове полечко
На бабине зіллячко
На наше подвіррячко
А тепер разом ми повільно заспіваємо цю частину пісні .
На весняні квіточки,
На маленькі діточки,
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
А тепер спробуймо разом проспівати другу частину пісні.
Вийди, вийди, Сонечко
На дідове полечко
На бабине зіллячко
На наше подвіррячко
А тепер з вами давайте об’єднаємо наші частини разом.
Який характер музики?
Що таке веснянка?
Який музичний твір ми слухали на уроці?
Яку пісню ми співали?
Скільки куплетів в пісні?
Про що співається в пісні?