Лебединський дошкільний навчальний
заклад (ясла-садок )« Калинка»
Лебединськоі міської ради Сумськоі області
«Чарівна квітка»
конспект тематичного
музичного заняття
для дітей старшого дошкільного віку
Музичний керівник:Кравченко І.М.
Мета
Вчитися впізнавати на слух звучання музичних інструментів .
Вчити грати на шумових інструментах під музичний супровід .
Вчити співати читко вимовляючи слова пісні, слідкувати за напрямком мелодії, Закріплювати чисте інтонування, використовуючи спів ланцюжком. Розвивати вміння діяти в товаристві, сприяти розвитку творчості, емоційності.
Розвивати вміння виконувати музично-ритмічні рухи.
Виховувати інтерес та любов до музики, бажання творити добро та гарний настрій собі та оточуючим.
ХІД ЗАНЯТТЯ:
(Під музику діти заходять у зал, вітаються розспівкою «Добрий день»)
Муз. керівник: -Діти! З яким настроєм ви сюди прийшли? Доки вас не було, я отримала дивного листа і посилку. Ось, послухайте, що було у листі:
«У казковій країні трапилась біда: чаклун зачаклував квітку гарного настрою! Допоможіть будь ласка! Якщо зможете скласти віночок з весняних квітів і виконати усі завдання – вона оживе і всім подарує гарний настрій.
Мешканці Казкової країни.»
А в посилці було ось це,- (показує кошик з квітами).
Ви згодні допомогти? Тоді витягуємо першу квіточку і читаємо завдання: «Здійснити подорож до казкового лісу по музичній доріжці.»
І можемо покласти першу квіточку у наш віночок.
( Вихователь кладе квіточку на магнітну дошку)
(Під музику виконують музично-ритмічні рухи)
- Ось ми і у лісі! Як тут гарно! А скільки пташечок ! Чуєте як гарно вони співають? ( звучить музика природи )
А скільки дерев! Ось клен , ось дубок, а ось і берізка .
(виходять 3 дитини. Вихователь одягає маски-шапочки дітям)
А всі інші діти - пташки. Пташки з сірими шапочками стають біля клена. Пташки з білими шапочками – біля берізки , а з коричневими – біля дубочка. Летіть та запам’ятайте своє дерево! Граємо у гру «Знайди своє дерево»
- Тепер пташечки полетіли і на стільчики сіли. Вже можна другу квітку покласти у віночок.
- Давайте подивимось наступне завдання.
(Під музику з’являється лялька).
Муз.керівник:Хто ти?
Лялька: - Лялька я музична, добре співаю і музику поважаю.
Я до вас прийшла і дарунки принесла (дістає музичні інструменти).
Треба голос інструмента впізнати – і весело на них зіграти! (звучать уривки з музичних творів, діти вгадують інструменти та знаходять їх на столику)
Давайте заграємо для нашої ляльки запальний таночок !
Гра на інструментах «Ой лопнув обруч» (лялька танцює)
Лялечко, тобі сподобалось?
- Так! За такий подарунок я дарую вам квіточку і хочу всіх пригостити смачним чаєм (дихальна вправа «чай» під спокійну музику)
- Ось і третю квіточку заплетемо у наш чарівний віночок.
Дивимось наступне завдання:
Заспівати веселу пісню і подякувати нею за «чай».
Це ми зробимо, але спочатку розбудимо наш язичок! (Поспівка
«Сходинки» з логоритмічними вправами).
Виконаемо тепер для лялечки всі разом пісню «Всі ми діти ,Україно,твої».
А тепер – «Караоке на Майдані». Ось і мікрофон є. Всі співаємо по 2 рядочка пісні (ланцюжком).
- Ось і звеселіла наша лялька і подарувала нам аж 2 квіточки! Порахуємо, скільки їх у нашому віночку?
(Лялька щось каже на вушко) Лялечка хоче ще пограти у музичні ігри:
«Голосно чи тихо?»
«Мажор чи мінор?»
«Швидка чи повільна?»
«Який регістр?»
За ці завдання отримаемо теж квіточку і заплетемо її у вінок.
(Вихователь кладе квітку .З»являється метелик)
Метелик: -Добрий день! Дякую, що допомагаєте мешканцям нашого казкового лісу, вам залишилося виконати останнє завдання і наша квітка оживе! Потрібно затанцювати веселий таночок.
Муз.керівник: - Ми для тебе, каченятко,затанцюємо танок«Запрошення».
Метелик: - За це – останній листочок у ваш віночок.
Муз.керівник : - Скільки там листочків? (7) Молодці, діти! Ви всі завдання виконали і тепер можемо розчаклувати нашу квітку гарного настрою!
Всі скажемо: Один, Два, Три, - Квіточко, оживи!
(З’являється квіточка)
Муз. Керівник: - Ой, яка вона гарна ! В мене зразу поліпшився настрій, а в вас теж? Якого кольору її пелюстки? А знаєте про що говорять ці кольори ?
Синя – мрійність,
Жовта – радість,
Червона – щастя,
Зелена – спокій,
Сіра – сум,
Коричнева – натхнення
- Давайте цю квітку передамо один одному і подумки побажаємо всім чудового настрою!
(Підсумок заняття)
1