30 жовтня о 18:00Вебінар: Способи вирішення проблем взаємодії з дитиною засобами казкотворчості

Музичне заняття "Чарівна квітка"

Про матеріал
Конспект тематичного музичного заняття для дітей старшого дошкільного віку "Чарівна квітка"
Перегляд файлу

 

 

 

Лебединський дошкільний навчальний

заклад  (ясла-садок )« Калинка»

Лебединськоі  міської ради Сумськоі області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Чарівна квітка»

конспект тематичного

музичного заняття

для дітей старшого дошкільного віку

 

 

 

 

Музичний керівник:Кравченко І.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



                                                                            Мета

Вчитися впізнавати на слух звучання музичних інструментів .

Вчити грати на шумових інструментах під музичний супровід .
Вчити співати читко вимовляючи слова пісні, слідкувати за напрямком мелодії, Закріплювати чисте інтонування, використовуючи спів ланцюжком. Розвивати вміння діяти в товаристві, сприяти розвитку творчості, емоційності.
Розвивати вміння виконувати музично-ритмічні рухи.
Виховувати інтерес та любов до музики, бажання творити добро та гарний настрій собі та оточуючим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      ХІД ЗАНЯТТЯ:
(Під музику діти заходять у зал,  вітаються розспівкою «Добрий день»)
Муз. керівник: -Діти! З яким настроєм ви сюди прийшли? Доки вас не було, я отримала дивного листа і посилку. Ось, послухайте, що було у листі:
«У казковій країні трапилась біда: чаклун зачаклував квітку гарного настрою! Допоможіть будь ласка! Якщо зможете скласти віночок з весняних квітів і виконати усі завдання – вона оживе і всім подарує гарний настрій.
Мешканці Казкової країни.»
А в посилці було ось це,- (показує кошик з квітами).
Ви згодні допомогти? Тоді витягуємо першу квіточку і читаємо завдання: «Здійснити подорож до казкового лісу по музичній доріжці.»
І можемо покласти першу квіточку у наш віночок.
( Вихователь кладе квіточку на магнітну дошку)
(Під музику виконують музично-ритмічні рухи)
- Ось ми і у лісі! Як тут гарно! А скільки пташечок ! Чуєте як гарно вони співають? ( звучить музика природи )

А скільки дерев! Ось клен , ось дубок, а ось і берізка .
(виходять 3 дитини. Вихователь одягає маски-шапочки дітям)
А всі інші діти - пташки. Пташки з сірими шапочками стають біля клена. Пташки з білими шапочками – біля берізки , а з коричневими – біля дубочка. Летіть та запам’ятайте своє дерево! Граємо у гру «Знайди своє дерево»
- Тепер пташечки полетіли і на стільчики сіли. Вже можна другу квітку покласти у віночок.
- Давайте подивимось наступне завдання.
(Під музику з’являється лялька).
Муз.керівник:Хто ти?
Лялька: - Лялька я музична, добре співаю і музику поважаю.
Я до вас прийшла і дарунки принесла (дістає музичні інструменти).
Треба голос інструмента впізнати – і весело на них зіграти! (звучать уривки з музичних творів, діти вгадують інструменти та знаходять їх на столику)
Давайте заграємо для нашої ляльки запальний таночок !

Гра на інструментах «Ой лопнув обруч» (лялька танцює)
Лялечко, тобі сподобалось?
- Так! За такий подарунок я дарую вам квіточку і хочу всіх пригостити смачним чаєм (дихальна вправа «чай» під спокійну музику)
- Ось і третю квіточку заплетемо у наш чарівний віночок.
Дивимось наступне завдання:
Заспівати веселу пісню і подякувати нею за «чай».
Це ми зробимо, але спочатку розбудимо наш язичок! (Поспівка
«Сходинки» з логоритмічними вправами).
Виконаемо тепер для лялечки всі разом пісню «Всі ми діти ,Україно,твої».
А тепер – «Караоке на Майдані». Ось і мікрофон є. Всі співаємо по 2 рядочка пісні (ланцюжком).
- Ось і звеселіла наша лялька і подарувала нам аж 2 квіточки! Порахуємо, скільки їх у нашому віночку?
(Лялька щось каже на вушко) Лялечка хоче ще пограти у музичні ігри:
«Голосно чи тихо?»
«Мажор чи мінор?»
«Швидка чи повільна?»
«Який регістр?»
За ці завдання отримаемо теж квіточку і заплетемо її у вінок.
(Вихователь кладе квітку .З»являється метелик)
Метелик: -Добрий день! Дякую, що допомагаєте мешканцям нашого казкового лісу, вам залишилося виконати останнє завдання і наша квітка оживе! Потрібно затанцювати веселий таночок.
Муз.керівник: - Ми для тебе, каченятко,затанцюємо танок«Запрошення».
Метелик: - За це – останній листочок у ваш віночок.

Муз.керівник : - Скільки там листочків? (7)  Молодці, діти! Ви всі завдання виконали і тепер можемо розчаклувати нашу квітку гарного настрою!
Всі скажемо: Один, Два, Три, - Квіточко, оживи!
(З’являється квіточка)
Муз. Керівник: - Ой, яка вона гарна ! В мене зразу поліпшився настрій, а в вас теж? Якого кольору її пелюстки? А знаєте про що говорять ці кольори ?
Синя – мрійність,
Жовта – радість,
Червона – щастя,
Зелена – спокій,
Сіра – сум,
Коричнева – натхнення
- Давайте цю квітку передамо один одному і подумки побажаємо всім чудового настрою!
(Підсумок заняття)

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гриненко Вита
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевчук Маша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 жовтня 2019
Переглядів
516
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку