Музичне заняття "Подорож до феї Звуковинки"

Про матеріал
Музичне заняття з гурткової роботи (гурток музичних інструментів «Грайлик») «Подорож до феї Звуковинки»
Перегляд файлу

Музичне заняття з гурткової роботи

(гурток музичних інструментів «Грайлик»)

«Подорож до феї Звуковинки»

         Мета заняття.

  • Розширювати знання дітей щодо різноманітності музичних звуків.
  • Ввести в активний словник дітей поняття «оркестр», поглибити та розширити  знання про різновиди оркестів
  • Навчати виконувати ритмічні вправи за ритмічними  схемами.
  • Закріплювати вміння ритмічно рухатися під музику, виконуючи танок з атрибутами.
  • Розвивати темброво-ритмічний та інтонаційний слух
  • Виховувати естетичне сприймання навколишнього.
  • Розвивати музично-слухові уявлення, чуття ритму, пам'ять, увагу.
  • Виховувати позитивне ставлення до музики, бажання слухати її, навчитися грати на дитячих музичних інструментах.

Обладнання: лист від феї Звуковинки, відео з ритмічними схемами, відео із загадками про різні інструменти, презентація про різновиди  оркестрів, музичні інструменти (діатонічні дзвіночки, діатонічні труби, металофони, трикутники, дерев’яні ложки, клавеси,бубонці, бубни, стаканчики), саморобні музичні тучки і літрофон.

 

Хід заняття

      ( Вхід дітей музику)

Муз.керівник : Доброго дня, мила дітвора,

                          Щоб звуки музики для нас пролунали

                          Привітатись вже прийшла  пора.

                          Вітання наше буде незвичне, а креативне і музичне

Комунікативна гра  «Чао, бум»

Музичний керівник: Малята, я сьогодні була здивована. На мою пошту надійшов лист.  Я чекала вас, щоб разом довідатися, від кого він. Давайте відкриємо його й прочитаємо.

(читає текст: «Любі діти! Запрошую Вас у гості !

У моєму музичному дивному краї
Казкові пригоди на Вас всіх чекають!
Фея Звуковинка»)
Муз.керівник : Усі готові, дітки до подорожі?
Дорога далека  на на всіх чекає.

Пропоную  їхати на кониках. (музичний керівник роздає клавеси)

Але спочатку нехай наші коники познайомляться і  привітаються з сусідом справа, потім з сусідом зліва

Ритмічна гра «Дві  конячки» ( В першій половині пісні діти відстукують ритм в свої клавеси, потім  «вітаються» з клавесами сусіда справа, у другій частині- «вітаються» з сусідом зліва)

Муз.керівник : Коники познайомились і відправились у  надзвичайну  далеку подорож.

Ритмічна гра, комунікативний танок «Прогулянка»

 (мелодія пісні «Джингл бенц»)

Сніг вже розтає (клавесами показуємо «сніжинку»)

Весна до нас йде!(по підлозі клавеси стукають(«передають кроки»))

Будемо співать (співають)

І Весноньку вітать!(наклон)

Стумочки дзвенять, (клавесами вдають ,що «дзвіночки дзвенять» угорі)

Серце веселять!(показують на серце)

На прогулянку веселу швидко коні мчать!

 (клавеси по черзі ритмічно відсткують, удаючи  цокот  коней)

Приспів:

Передзвін(до правого вушка «прислухаються»)весняний

Чути у полях! ( до лівого вушка «прислухаються»)

 Гей!(вдаряють вгорі клавеса об клавесу)

Ой, як весело разом мчати на конях!(удають , що їдуть)

 Гей! (вдаряють вгорі клавеса об клавесу)

Передзвін(до правого вушка «прислухаються»)весняний

Чути у лісах! ( до лівого вушка «прислухаються»)

Гей!(вдаряють вгорі клавеса об клавесу)

Ой, як весело разом мчати на конях! (удають , що їдуть)

 Гей! вдаряють вгорі клавеса об клавесу)

Муз.керівник :Ось ми приїхали! Яка навколо краса!

Відео 1

З’являється Фея Звуковинка.

Фея Звуковинка: Доброго дня, малята!

Я -весела Звуковинка, диво-музики краплинка!
Я для вас влаштую свято, ми полинем у світи
Мандруватимем завзято, любі діти, я  та ви!
Ось перед нами країна Барвистої Музики!
Щоб потрапити сюди потрібно відкрити  замочок!Для цього потрібно правильно проплескати ритмічний малюнок.

Муз.керівник :Ми швидко впораємось із цим завданням! Нагадую, малята, що короткі звуки –це маленькими зображення, а довгі- великі!

Ритмічне відео. (Діти проплескують ритмічний малюнок)

Муз.керівник :Малята , ви молодці! Чудово впорались і завданням! І здається ми відкрили чарівний замочок .Чи не так, шановна Фея?

Відео 2

Фея Звуковинка: Так!

Я рада Вас вітати у моїй музичній країні! В ній мешкають різні  звуки :  довгі і короткі, шумові і музичні, низьки і високі! Якими знаками на письмі записують звуки? (нотами) Молодці!

Муз.керівник :Шановна фея, ми зараз доведем, що знаємо ноти!

Діти грають на діатонічних трубах і на металофонах мелодію пісні ,співаючи її.

Пісня «До, ре, мі, фа, соль, ля, сі »

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі, котик викликав таксі,

На таксі удаль помчав, котик ноти заспівав.

Для кота співуча мода: ре, мі, фа, соль, ля, сі, до, до.

Музкерівник: Лагідний вітерець підхопив наші чарівні звуки і переніс їх до долини Пісень.

І ми з вами теж зараз  опинились у цій долині.

Тож заспіваймо чудову пісеньку про дощик і зайчика.

Пісня Алли Мігай «Дощик»

Діти співають її, граючи на слова «кап-кап-кап» на саморобних тучках (на них прикріплені металеві ложки), «водафоні» (скляні пляшечки , наповнені водою)  металофонах і діатонічних дзвониках.

Музкерівник: А в цій чарівній долині  звірята рогаті та ще й бородаті,

Ходять пастись в лози. Хто це , діти?(Кози)

Ритмічна гра зі стаканчиками «Кози»

Скакали дикі кози через вербові лози,

То в гору, то в долину, то в червону калину.

Сакали, поскакали, ніженьки позбивали,

Треба фартухи брати , ніженьки пов’язати!

Відео 3

Фея Звуковинка: Як з Вами весело подорожувати!

 Малята, а ще в моєму королевстві мешкають різні музичні інструменти.

Відгадайте їх за звучанням !

Відеозагадки із звуками різних музичних інструментів, діти відгадують ці інструменти!

Музкерівник: Діти, а тепер відгадайте мою загадку.

Під гучні аплодисменти музиканти стануть грати

Та на різних інструментах будуть нам концерт давати. Що це? (Окестр)

Хто керує оркестром? (диригент)

Сьогодні я хочу познайомити вас з різновидами оркестрів.

Влаштвуйтесь зручніше!Увага на екран!

Презентація «Знайомство з різними видами оркестрів»

( симфонічний, струнний, духовий, джазовий, естрадний, оркестр народних інструментів, військовий)  

Музкерівник: Я пропоную пограти в гру «Оркестр» і запросити  наших гостей також. (Гостям роздають інструменти)

Відео-гра «Окестр» (грають діти і гості)

(Відео їз зображенням  різних шумових музичних інструментів, що грають певний ритмічний малюнок і в певній послідовності.)

Музкерівник: У нас вийшов справжній шедевр! Молодці! Давайте поаплодуємо один одному!Покладіть на свої місця інструменти.

Відео пісні «Музика звучить» муз.Л.Горової (фон)

Діти наша зустріч з вами підійшла до кінця
Я бажаю вам щоб ви пам’ятали і любили Країну Барвистої Музики
Тому що вона загадкова,чарівна, добра та надзвичайно цікава!

На згадку Фея Звуковинка  залишила  усім вам  смачні і яскраві нотки (чупа чупс із зображенням веселих нот), що будуть нагадувати Вам про цю цікаву  подорож.
До побачення!

 

 

 

doc
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку