Музичні розваги з Опудалом (За методикою Карла Орфа)

Про матеріал
За допомогою елементарних звукових та шумових різних музичних інструментів удосконалювати навички володіння темпом, ритмом; спонукати дітей фантазувати, імпровізувати, створювати нові образи; розвивати творчість; вчити дітей взаємодіяти між собою.
Перегляд файлу

Музичні розваги з Опудалом

(За методикою Карла Орфа)

 

Підготувала

музичний керівник Павчук О. В.

ДНЗ №19 Центр розвитку дитини «Барвінок»

 

Програмовий зміст:  за допомогою елементарних звукових та шумових різних музичних інструментів удосконалювати навички володіння темпом, ритмом; спонукати дітей фантазувати, імпровізувати, створювати нові образи; розвивати творчість; вчити дітей взаємодіяти між собою.

 

Обладнання:  шумові інструменти: половинки шкарлупи горішків на шпажках, барабани саморобні з відеречок від йогуртів, та великі барабани з бочечок від напоїв, коробочки від йогуртів із резинкою, саморобні бубни з коробок від оселедцю та пробок від солодкої води, ключодзвін (ключі на вішалці), сріблофон (металеві трубки пластинки на картоні у вигляді металофону), кульки надувні всередині із гайкою, коробочки від кіндерів з шумовим наповнювачем у вигляді жучків, кольоровий папір, свищики, шейкери з пляшечок від соку з наповненням рису, мара каси, кастань’єти  з пробок та картону, веселофон (скляні пляшечки з різною кількістю води кольорової), шуршики з пляшок пластмасових, шум дощу, «дощовиця», з палочок від фольги з рисом, тріскачки, кокоси, паперові стакани, камінці у відерках, трубки кольрові бум беккер, пляшки з водою, соломинки, тарілки з картону,  шуршик з фісташок на кришечці від йогурту, тарілки із кришок для консервування, або від старих каструль, палки від фольги для великих барабанів, ударна установка з різних за діаметром банок,  грибочки з пляшок від йогурту з різним наповненням, румбофон, дискостук, гітари, кокоси, барабани льодяники; дерев’яні інструменти: клавеси, колотушки, круглий ксилофон, кастань’єти, жабки «Гуїро», ложки дерев’яні, тріскачки, тон блок, тон блок ребристий «Гуїро», сопілки; металеві інструменти: металофони, трикутники, румби на руку, дзвоники різні, тамбурини, сопілки – свистульки, флейти, дзвоники маленькі і ін..

Іграшка – Опудало музичний.

H:\Робота\СЦЕНАРІЇ\ДО АТЕСТАЦІЇ\атестація 2019 р. моя\відео вирізане з оркестр та таночки\конкурси\IMG_20181120_145520.jpgМузичний керівник пропонує дітям відгадати загадку, для того, щоб дізнатися, з ким будемо гратися.

 

Музичний керівник:

Діти, а ви любите відгадувати загадки?

 

Відповідь дітей: Так.

 

Музичний керівник:

Отож слухайте уважно.

 

Загадка:

Без ніг, а стоїть, город охороняє,

Руками махає – та з вітром гуляє,

Птахів розганяє, на город не пускає.

На голові капелюха має, різні звуки виграває.

Відповіді дітей: Опудало городнє.

 

Музичний керівник: правильно, це Опудало.

 

Музичний керівник:

Всі ми знаєм, що восени є збір урожаю.

А щоб урожай був  гарний  та захищений,

Нам допомагає наш вірний Наглядач

Опудало Музичний.

 

Україну полюбляє він за щедрі урожаї

Тому то й нам допомагає, на городі все охороняє.

(Підходять ближче до Опудала, біля якого є різні музичні інструменти, розглядають його.)

(Діти знають, що на городі може стояти Опудало, тому, що в нашому садочку, кожна група має свій невеличкий город, і бесіда про охоронця теж завжди проводиться, а на деяких групах і робили таких опудал).

 

Музичний керівник:

Біля нашого садка,  на веселій садибі,

Живе Опудало музичний,

Він не спить і не зіває,

А на інструментах грає,

Шумовими інструментами,

Шкідників лякає.

 

Ось вже час прийшов

оркестру грати і гостей розвеселяти,

Гей музики поспішайте,

гарну музику заграйте.

(Діти беруть інструменти).

 

Шкідників ми відганяєм,

Різні ритми виграваєм.

(Гра   ритми. Інструменти: горішки, барабани палки дер. -«Клавеси», великі барабани- ударна установка, барабани  у формі льодяника, кольорові барабани палки бумбеккери, тарілки картонові).

 

Музичний керівник:

Якщо втома нас здолає,

На масаж всі присідаєм.

(муз. Лео Деліб - Полька Пиццикато).

Сідаємо на підлогу і  руками по тілу робимо масаж під музику ритмічно)

 

Музичний керівник:

Довго щоб не сумувати,

Треба в руки інструменти взяти,

І весело на них, знову нам пограти.

(Муз.Лео Деліб - Полька Пиццикато. Діти беруть інші інструменти: коробочки з резинкою, бубни, ключодзвін, металофони, сріблофони, румби на руку, трикутники, веселофон, кольорові стрічки ).

Музичний керівник:

А коли шкідники злітаються,

Шум і гам розпочинається.

Щоби їх повідганяти,

Треба у веселу гру пограти..

(Гра «Жуки і комарі» -муз.:О. Києнко. Саморобні інструменти: Надувні кульки всередині з гайками металевими, та жучки від кіндерів з шумовим наповненням, маски на голову).

 

Музичний керівник:

В шарудінні звук знайдеш,

Шарудіти ти почнеш,

Шурхотунчики берем,

Нові ритми виграєм.

(Музика The Clap Clap Song. Саморобні інструменти: газети жовті, кульки целофанові, пляшечки пластмасові розрізані знизу.).

 

Музичний керівник:

А ось хмаринка налетіла,

Дощик - вже збирається.

Нові ритми дощові

Швидко в нас з’являються,

Шум дощу та дощовиця,

Починають веселитися.

(Гра зла хмаринка. Музика -Винувата хмаринка, озвуч. Ксюша. Інструменти: горішки, шейкери , бубни, ключозвін, пляшки шейкери, шейкер фісташковий на кришечці, шум дощу,дощовиця, бутилки з водою, тон блок, круглий ксилофон).

 

Музичний керівник:

Після дощику грибочки,

Швидко виросли які,

Раді з нами теж зіграти,

тільки щоб не сумувати..

(Музика - Танець-оркестр Грибочків ,обробка Н. Винник, озвучила О. Авдєєва. Інструменти грибочки саморобні ).

 

Музичний керівник:

Бубни ритми вибивають,

Теж в оркестрі виступають..

(Музика La Raspa , Інструменти бубни).

 

Музичний керівник:

Також палички музичні маєм,

Клавесами їх називаєм,

ними ритми вибиваєм.,

шейкером допомагаєм.

(Музика: detskie pesni the clapping  song. Інструменти: Клавеси, пляшки  шейкери, кастанєти, колотушки, гуїро, коко ріко, тріскачки. )

 

Музичний керівник:

Наш Опудало музичний,

І веселий й симпатичний,

Веселиться не сумує,

Інструментам диригує.

В часі цьому веселому,

Гарно усі грають,

Та Осінь на гостину,

Дружно всі чекають.

 

Звучить музика, заходить Осінь з кошиком  музичних інструментів.

 

Музичний керівник:

А ось і  Осінь вже  прийшла, усім казку принесла….

 

Осіння казка шумівка.

 

Мовна гра з використанням музичних інструментів

Діти вибирають музичні інструменти,

Вступають в гру у відповідності до тексту.

 

 (Інструменти :барабани, мара каси, дзвоники, круглий ксилофон, клавеси, кубики, трикутники, малий маракас, бубон, жабка гуїро, шурхотунчики, тон блок.)

 

Музичний керівник:

 

У нас осінь на гостині               Тихо б’ють по барабану.

В кольоровій одежині.

 

Де листочком шарудить,               Маракаси.

А де дощиком дзвенить.                Дзвіночки.

 

Голосний почувся стук:                 Дерев’яні палички, кубики, тон блок.

Дятел дзьобом – тук та тук!

 

Робить білочці  дупло,                     Ксилофони, гуїро.

Взимку щоб було тепло.

 

Раптом вітер прилетів,                  «Шурхотунчики».

І по листю зашумів

 

Потім став він завивати,                 Тремоло бубнів.

В кучу хмароньки збирати.

 

Дощик – дон, дощик – дін!          Дзвіночки, трикутники..

Чути крапель передзвін.

Стука все, дзвенить, співає -                 Усі інструменти.

Це нас осінь так вітає!

 

Музичний керівник:

Чи сподобалась вам казочка? Які шумові інструменти ви використовували? Які звукові інструменти були задіяні?

 

Відповідь дітей:….

 

Музичний керівник:

Дякуємо тобі люба Осінь,

Що завітала ти до нас.

Ми всі разом із вами,

Чудово провели  тут час.

 

А тим часом, на нашій садибі,

Овочі усі дозріли,

Пару швидко відшукали,

Та на танець швидко стали.

 

Танець овочів.

 

Музичний керівник:

Урожай хороший в нас,

Та завершувати час,

 

Опудало, ти нас не забувай,

Та садибу доглядай.

 

Ми на гостину завітаєм,

І в оркестрі ще пограєм.

 

Висновок:

Граючи на різних музичних інструментах,  нетрадиційних інструментах,

діти спілкуються, фантазують та самореалізуються;

переживають музику, як радість і задоволення.

 

G:\ФОТО різні наші\3 робота садочок РОБОТА САДОК\12. Гурток ОРКЕСТР Концерти\5.фото гурток робота\опудало\IMG_20181217_134253.jpgНавчання дітей гри на музичних інструментах: сприяє вихованню відповідальності, адже формує вміння грати в ансамблі, співпрацювати одне з одним допомагає долати невпевненість і нерішучість, розширює музичний кругозір сприяє розвитку природних здібностей та психічних процесів — відчуття ритму, музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви тощо.

G:\ФОТО різні наші\3 робота садочок РОБОТА САДОК\12. Гурток ОРКЕСТР Концерти\муз інструменти\IMG_20190115_152057.jpgG:\ФОТО різні наші\3 робота садочок РОБОТА САДОК\12. Гурток ОРКЕСТР Концерти\5.фото гурток робота\опудало\IMG_20181122_164515.jpg

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
2640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку