Музичний КВК у 8 класі із використанням ІКТ

Про матеріал
Узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ятьі кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.
Перегляд файлу

Використання ІКТ у навчально-виховному процесі.

 

Музичний КВК у 8 класі.

 

Мета: Узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ятьі кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.

 

Обладнання: роздаткові картки командам з прислівями про музику, музичний центр, диски, комп'ютер, презентації Microsoft PowerPoint*, портрети композиторів.

 

Література:  Д.Пог Класична музика

 

Вчитель: Добрий день, шановні вчителі, батьки та учні! Сьогодні вас усіх зібрала в цей зал ЇЇ величність Музика! Музика, яка наповнює наші серця щоденно!

Звучить пісня «Музика» сл.І.Боровик, муз. Ю.Рожкова у виконанні шкільного вокального ансамблю.

Вчитель: Музика невідразу стала такою, якою ми чуємо її зараз. Багато тисяч років пройшло, перш ніж з'явились ораторії та симфонії, кантати та сонати, сучасні пісні та рок-музика. Ви знаєте чимало музичних творів, пісень, композиторів. Тому ми сьогодні і зібрались щоб провести  захоплюючу та веселу гру. А присвячується ця гра музиці. Сьогодні буде звучати різна музика: весела і серйозна, класична і сучасна...

Отже, зустрічайте команди!

(під музику на сцену виходять 2 команди по 6 чоловік)

Вчитель: А тепер дозвольте оголосити наше справедливе жюрі.

Вчитель: Отже, для початку визначимо порядок виступу команд. Команди отримують конверти з однаковими прислів'ями про музику. Але прислів'я треба скласти з слів, що знаходяться в конвертах. Яка команда перша впорається з завданням – та перша й почне, а за першість отримує ще 1 бал.

                                  (під музику команди складають прислів'я)

Прислів'я:

  1. Бідний пісні співає, а багатий тільки слухає.
  2. Весело співається – весело й прядеться.
  3. Бесіда дорогу скорочує, а пісня  - роботу.
  4. Співай пісню той, у кого голос гарний.

 

 

  1. Конкурс: Привітання.

Кожна команда оголошує свою назву, девіз та емблему.

Команди отримують оцінки жюрі: максимум – 5 балів.

  1. Конкурс: Розминка.

Необхідно виділити ноти в словах. Наприклад: дорога, мімоза,…

За кожну правильну відповідь: 1 бал


Парасолька

Міф

Маляр

Посольство

Ремісник

Сіно

 

Доручення

Клякса

Міліція

Фасоль

Домовий

Факт

 

Рекорд

Мішень

Валянок

Вареник

Сіль

Арфа

Колядка


 

  1. Конкурс: Домашнє завдання.

Інсценізація української народної пісні.

Команди отримують оцінки жюрі: максимум – 5 балів.

 

  1. Конкурс капітанів

Капітани отримують однакові завдання, в яких повинні відгадати музичні слова. Наприклад:

А

Р

Ф

А

Е

Ф

А

М

П

О

Н

А

М

Д

О

Н

Л

Р

П

О

Г

И

А

Р

И

Я

Н

Е

Т

О

О

К

Т

А

В

А

Р

А

Т

Т

П

Е

С

Н

Я

А

С

К

Р

И

П

К

А

Н

М

Е

Л

О

Д

И

Я

Ф

О

К

О

Н

Т

Р

А

Б

А

С

В

А

Л

Ь

С

Н

Р

Е

И

Т

А

К

Т

Р

О

Я

Л

Ь

Скільки вгаданих слів – стільки й балів.

Поки капітани розгадують кросворд, вчитель проводить гру з вболівальниками.

Гра з вболівальниками.

Вчитель говорить перше слово назви групи, а вболівальники продовжують, поки не помиляться

Наприклад:

Вчитель

Руки

Ногу

Руки

Агата

Чай

Дискотека

Чунга

Учні

вверх

свело

вверх

Кристи

Вдвоем

Авария

Чанга

Чунга-чанга – не група, а назва пісні, і так далі...

 

     5. Конкурс «Хто швидше»

1. Назвіть пташку, плазуна та зернову культуру, в назвах яких є  нота “РЕ”. (Черепаха, орел, гречка)

2. Птах, в назві якого є нота мі. (Фламінго)

3. Растение, в названии которого есть нота “СОЛЬ” и еще одна нота? (Фасоль)

4. Порода домашніх собак, де є нота до. (Бульдог,)

5. рослина, де є нота до (подорожник)

За кожну відповідь – 1 бал

6. Конкурс «Музичні новини» з використанням комп'ютера, а саме -  презентація Microsoft PowerPoint*.

Вчителем готується презентація Microsoft PowerPoint*,  , в якій будуть висвітлюватись якісь події музичного життя, фото гуртів, портрети композиторів, тощо. Бажано, щоб матеріал був використаний за програмою та споглядався учнями раніше на уроках. Команди почерзі  коментують слайди презентації, як диктори новин.На підготовку командам на кожен слайд дається 10 секунд, відповідає капітан команди.

Наприклад, при демонстрації слайду, на якому зображено пам'ятник Бітлз у Донецьку, команди коментують: «У Донецьку встановлено перший в Україні пам'ятник гурту Бітлз», тощо.

Максимальна оцінка – 5 балів.

   7.Музична вікторина.

Завдання: командам необхідно назвати назву твору, композитора, виконавців.

Для вікторини вибираються твори за програмою, які учні вже прослухали на уроках.

За кожну відповідь – 1 бал

8. Біографічний поєдинок.

Вчитель зачитує біографічні відомості композиторів, не називавши їх Прізвищ, командам необхідно визначити, про кого з кмпозиторів йде мова.

…був одним із самих видатних органістів серед всіх органістів, що жили , й живуть зараз. Він володів не тільки стрімкими пальцями але й чудово грав на педалях  ногами. Люди здалеку приїзджали спеціально, щоб подивитися на найвидатнішого органіста світу.

(Бах)

Створений у Великобританії 1960 року, цей гурт проіснував майже 10 років. Цей гурт виконував власні пісні на саморобних електрогітарах, започаткував ряд нових стилів у рок-музиці.

(Бітлз)

 

Цей італійський композитор народився в селі. До консерваторії його не прийняли, тому музикою він займався  приватно. Це не стало перешкодою до створення 28 опер, таких як «Травіата», «Аїда», «Отелло»… написав оперу, в основу сюжету якої покладено драму Віктора Гюго. Щоб уникнути цензури, такого історичного персонажа як король він змінив на Герцога.

               (Джузеппе Верді, «Ріголето»)

Німецький композитор, диригент, поет, драматург. Центральне місце в його творчості посідає оперне мистецтво. Написав 13 опер. Музичний фрагмент з його опери використовується в фільмі «Апокаліпсис сьогодні» в сцені падіння вертольоту.

(Ріхард Вагнер «Політ Валькірій»)

Цей російський композитор  народився в с. Красне на Донеччині. Написав 8 опер, 7 балетів «Попелюшка», «Ромео і Джульєтта». Музичний фрагмент з його балету «Танець лицарів» використовується зараз в рекламі кави.

(Сергій Прокоф´єв , балет «Ромео і Джульєтта»)

Видатний німецький композитор. Творчість його пронизана глибоким ідейним змістом, насичена драматизмом. Головна ідея його творчості – незламність людського духу, прагнення іти через боротьбу до перемоги. Написав 32 сонати. Одного разу на концерті він сидів спиною до глядачів, і коли звучали аплодисменти, один із музикантів підійшов до нього і повернув композитора обличчям до публіки, бо він на той час вже був повністю глухим.

(Бетховен)

За кожну відповідь – 2 бали.

9. Конкурс «Музична естафета»

Команди по черзі виконують декілька рядків з пісень, в яких згадується рослина, передаючи естафету один одному словами : «...раз, два, три – заспівайте тепер ви...»

Вчитель: На цьому випробовування для команд залишились. Тепер жюрі підрахує бали й визначить переможця, а для глядачів команди разом виконають пісню Л.Квінт «Здрастуй світ!».

Команди разом виконують пісню Л.Квінт «Здрастуй світ!»

Вчитель: Слово надається жюрі.

Підведення підсумків, нагородження учасників.

 

 

doc
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку