Музичний театр. Рок-опера. 7кл.

Про матеріал

Урок на тему:" Музичний театр. Рок-опера.", комбінований, розвивати естетичне ставлення. інтерес , любов до музики.ю як виду мистецтв, оволодівати досягненнями світової культури, розвивати вокально-хорові навички учнів.

Перегляд файлу

Урок  з музичного мистецтва , 7клас,

за підручником  «Мистецтво, інтегрований курс»,

автори: Л.М.Масол, О.В.Гайдамака,Г.В. Кузьменко,Н.А. Лємешева.

Урок № 24

 

Тема уроку: Музичний театр. Рок-опера.

 

Мета:

 

вчити  учнів оволодівати  досягненнями світової культури; організовувати своє робоче місце, планувати свої дії;   знайомити учнів з рок-оперою як жанром театрального мистецтва;

сприйняття музичних творів та навички виконавського розвитку музики,  творчі здібності учнів, естетичний смак,

 

 

 

Обладнання: фортепіано, комп’ютер, мультимедійна презентація.

Тип уроку: комбінований урок.

 

 

                                                 ХІД УРОКУ

 

І. Організаційна частина.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

     Гра «Лібретто»

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні я всім пропоную віртуально відвідати музичний театр. Назвіть мені, будь ласка, які вистави ми зможемо побачити, якщо побуваємо в театрі?

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

І саме тема уроку: «Музичний театр».  Сьогодні ми познайомимося  рок-оперою як жанром театрального мистецтва;

 

 V. Вивчення нового навчального матеріалу.

1.  Розповідь вчителя

У кожному великому місті є театр опери і балету. А зараз я хочу познайомити вас зі всесвітньо відомими театрами.

Зверніть увагу, які вони гарні, кожен зі своєрідною архітектурою. Ла Скала в Мілані в Італії, Гранд-Опера в Парижі у Франції, Віденська державна опера в Австрії, Сіднейський театр стоїть прямо на березі океану, і в Нью-Йорку дуже цікаве сучасне приміщення Метрополітен-опери. А які українські театри вам знайомі?

 

 

 

.


 

 

Учитель: У кожному великому місті є театр опери і балету. А зараз я хочу познайомити вас зі всесвітньо відомими театрами.

Зверніть увагу, які вони гарні, кожен зі своєрідною архітектурою. Ла Скала в Мілані в Італії, Гранд-Опера в Парижі у Франції, Віденська державна опера в Австрії, Сіднейський театр стоїть прямо на березі океану, і в Нью-Йорку дуже цікаве сучасне приміщення Метрополітен-опери. А які українські театри вам знайомі?  ( Відповіді учнів.)  А тепер ми відправимося в чарівний світ музичного театру.

 У кожному великому місті є театр опери і балету. А зараз я хочу познайомити вас зі всесвітньо відомими театрами.

Зверніть увагу, які вони гарні, кожен зі своєрідною архітектурою. Ла Скала в Мілані в Італії, Гранд-Опера в Парижі у Франції, Віденська державна опера в Австрії, Сіднейський театр стоїть прямо на березі океану, і в Нью-Йорку дуже цікаве сучасне приміщення Метрополітен-опери. А які українські театри вам знайомі?

    2.  Музично-дидактична гра  «Афіша»

 

Учитель: Добре. Отже, ми згадали з вами що являє собою музичний театр і музична вистава (опера чи балет). А сьогодні я вас запрошую на незвичайну виставу. Виставу, яка дещо відрізняється від тих, що ви бачили раніше.

Інтенсивний розвиток рок-музики сприяв виникненню рок-опери. Цей музично-театральний жанр зберіг характерні для класичних оперних зразків номери —арії, дуети, тріо, хори, розмовні діалоги.

Проте він вніс особливу манеру співу — темпераментний, дещо з надривом вокал.

 

    3. Робота з підручником. Стор.190 - 191

4. Перегляд відео-фрагментів з рок-опери.

 Ллойд Уеббер. Рок-опера «Ісус Христос суперзірка».

Арія Марії «Я не знаю, як мені кохати його».

 Сцена «Ісус Христос — суперзірка».

 

 

Обговорення після перегляду

-  Які засоби рок-музики використав композитор?

- Як вони впливають на створення музичного образу?

-  Пригадайте, що таке арія в опері?

5. Мистецька скарбничка.

Рок-опера музично-сценічний твір, де в аріях, ансамблях та інших складових оперного спектаклю розкривається сюжет твору, при цьому музика написана в стилі рок, в інструментальний склад виконавців введено гітаристів та інших рок-музикантів.

 

 

6.  Вокально-хорова робота.

 Розспівування. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу.

       Розучування пісні. «Я тебе ніколи не забуду».

 

  1.         Ознайомлення з піснею.
  2.            Бесіда за її змістом.
  3.         Розучування мелодії пісні.

4. Виконання пісні під акомпанемент фортепіано.

 

VI. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумок уроку.

      Віртуальна  подорож – гра «Де ми сьогодні побували»

 

 

     VII. Домашнє завдання.

 

  • вільний час перегляньте на відео одну з рок-опер.

   VIII. Вихід з класу під музику з опери «Ісус Христос суперзірка».

 

 

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
2362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку