Музично – логопедична розвага по казці МИКОЛИ ТРУБЛАЇНІ " ПРО ДІВЧИНКУ НАТАЛОЧКУ ТА СРІБЛЯСТУ РИБКУ "

Про матеріал
Театрально-мовленнєва діяльність акцентує увагу на мовленнєвому розвитку дошкільників, адже кожен із складників цієї діяльності: сприймання літературних творів засобами театру, театралізована гра, як гра для себе, та інсценування, як підготовлений виступ дітей для глядачів, – має свої завдання. Виконуючи роль, дитина зрозуміло, чітко промовляє текст, оволодіває літературною мовою. У неї покращується діалогічне мовлення, його граматична будова.
Перегляд файлу

 

Музично – логопедична розвага

http://img-fotki.yandex.ru/get/6714/24302342.b4/0_88c27_50495056_orig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вихователь мовної групи

Щербина Ю.В.,

 

 

 

 

 

2016

 

Мета: Виховувати зацікавлене та відповідальне ставлення дітей до підготовки, проведення, виконання своїх ролей, налагодження зв’язків з партнерами. В ході театралізації використовувати відповідну міміку, інтонацію. Формувати сценічне мовлення, заохочувати бажання підтримати партнера, вступати в діалог, входити в образ, спонукати перебувати в ньому до кінця вистави. Збагачувати практичний досвід дитини, надавши їй можливість відходити від заданого шаблону, зразка, стандарту.

        

     Зала оформлена, як лісова галявина з озерцем біля якого очерет, дерева.

                                              Звучить тиха лірична музика.

 

Логопед: Зазирає сонечко в садок,

Промінцями пестить діточок…

Любе сонечко ясне, будь ласка,

Проведи нас стежкою до казки!

( світить ліхтариком)

Сонячний промінчик стежку освітив –

Нас усіх до казки радо запросив.

 

    Діти з вихователем за промінчиком заходять до зали і тихенько сідають на стільці.

 

 Логопед: Діти, погляньте де ми з вами опинились? Напевно це дійсно казка, але в якій , ви здогадаєтесь відгадавши мої загадки:

   

Ця птаха тендітна та сильна,

Пливе вона в річці повільно.

Шия довга, наче спиця,

А постава, як в цариці.

( лебідь)

Цвінь-цвірінь, цвінь-цвірінь,

Танцювати йому не лінь.

Соняшники поклювати,

Булочку посмакувати…

( горобець)

 

 

У лусці мої боки –

Вони холодні та слизькі.

Плавати можу досхочу,

Та усе життя мовчу.

( риба)

Вона живе в болоті,

Зелена, як трава.

І цілий день нам чути

З болота « ква-ква-ква ».

( жаба)

 

     - Діти, зверніть увагу на ці маски і ви напевно здогадаєтеся про яку казочку йде річ. Молодці,правильно « Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку ». А тепер я пропоную цю казочку подивитися вам та нашим гостям.

Актори прошу зайняти свої місця.

 

Вихователь :

Серед гір високих,

в зеленій долині

Притулилося озерце

чисте, синє-синє.

В нім срібляста рибка

плаває, пірнає,

Грає з хвильками

і бульбашки пускає.

 

Дихальна вправа

« Рибка »

( всі виконують з логопедом )

http://img-fotki.yandex.ru/get/9226/24302342.b4/0_88c28_ee7340c8_orig

Вихователь :

 Якось до озерця

Лебідь прилетів,

Сів на бережку і пісеньку завів.

( дитина-лебідь вимовляє звук « ш-ш-ш » )

Лебідь на водичку задивився,

Опустив голівку, зажурився.

( дитина-лебідь виконує відповідні дії )

http://img-fotki.yandex.ru/get/6716/24302342.b4/0_88c29_f6863cd8_origАж тут Рибка підпливає,

Лебедя вона питає:

Рибка:   

Лебедю біленький,

Ти чому сумненький?

Лебідь:

 Бо холодна тут водичка,

Я ж не маю черевичків.

( торкається «водички», вдає, що замерз)

Мерзнуть ніжки у воді.

Рибко, поможи в біді!

Рибка:

 Радо, я допоможу,

Черевички принесу.

(звучить лірична музика, Рибка шукає черевички)

Вихователь :

Рибка плаває, пірнає,

Черевички скрізь шукає.

Опустилась аж до дна –

Черевичків й там нема.

В очереті теж шукала.

Не знайшла засумувала.

Раптом бачить – жабенятко,

Вирішила його спитати.

Рибка: http://img-fotki.yandex.ru/get/6706/24302342.b4/0_88c2a_9f81d537_orig

Жабенятко допоможи,

Черевички Лебедю знайди!

Ніжки в нього мерзнуть у воді.

Поможімо другові в біді!

Жабка:

Цілий день на березі я граюсь,

Черевички мені тут не траплялись.

Може, варто горобця спитати?

Він має звичку скрізь літати.

Пострибаю по купинках, до куща,

Пошукаю там я горобця.

 

(вилітає «горобчик», робить довільні рухи «руками-крилами» під музику)

Вихователь :

Жабенятко горобця зустрів

І по - дружньому його попросив:

http://img-fotki.yandex.ru/get/9217/24302342.b4/0_88c2b_bb8e7591_origЖабка:

Любий горобчик допоможи,

Черевички Лебедю знайди!

Ніжки в нього мерзнуть у воді.

Поможімо другові в біді!

Горобчик:

Летімо в садок,

де Наталя гуляє,

вона черевички на ніженьках має.

Наталочка – дівчинка чуйна, хороша,

http://img-fotki.yandex.ru/get/9216/24302342.b4/0_88c2c_95051f6e_origІ Лебедю радо вона допоможе.

(«горобчик» підлітає до дівчинки)

Вихователь :

Горобчик цвірінькав щосили,

Помогти Наталочку просив –

Горобчик:

Наталочка, допоможи

Віддай Лебедю черевички.

Ніжки в нього мерзнуть у воді.

Поможімо другові в біді!

Вихователь :

І Наталочка допомогла –

Черевички радо віддала.

Наталочка:

http://nadija-z.ucoz.ua/_ld/0/81377031.jpg( дає черевички «горобчику»)

Беріть черевички гарненькі,

Несіть Жабенятку швиденько.

 

Дидактична гра

« Знайди пару »

( виконують актори з логопедом )

 

( «горобчик» дякує та «летить» до «жабки», віддає черевички )

 

 

Горобчик:

Бери черевички гарненькі

І Рибці неси їх швиденько.

( «жабка» дякує, стрибає і віддає «рибці»)

 

Рибка:

Хутчіш черевички бери

І Лебедю їх віднеси.

( «рибка» дякує, «пливе» до «лебедя»)

Рибка:

Черевички узувай,

Свої ніжки зігрівай.

Сумувати більш не треба –

Добрі друзі є у тебе!

Вихователь :

Подякував Лебідь усім, уклонився,

Узув черевички і враз звеселився.

(«лебідь» взуває черевички, вклоняється усім)

Лебідь:

Що за диво – черевички –

Просяться самі в танок.

Тож ставайте разом, друзі,

Затанцюймо гопачок!

( діти танцюють танок « Черевички»)

 

 

http://img-fotki.yandex.ru/get/9114/24302342.b4/0_88c2f_bfe61b51_orig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок: - Діти, вам сподобалася казочка? Чим?

  • Хто з героїв вам найбільш запам’ятався? Чому?
  • Чому вас навчила ця казочка?

( відповіді дітей)

 

Висновок: Ви бачите, як дружно живуть тварини. Вони допомагають один одному, і люди повинні допомагати їм, так як зробила Наталочка. Всі, напевно, добре знають: В казці дружбу поважають! Дружба – сильне і міцне почуття, що притаманне кожній людині. Якщо по-справжньому дружиш з людиною, то хочеться зробити їй щось приємне. Коли гарно другові, то гарно й тобі. Ми повинні пам’ятати, що на добро треба відповідати добром, а зло вміти прощати, щоб світ не став злим. Пам’ятати, що зло тимчасове, а добро – вічне.

Звичайно, краще в мирі жити,

І з усіма завжди дружити.

Щоб всі веселими були.

Хай завжди у нашій групі

Панують любов і мир, дружба і злагода,

Порозуміння і щастя.

А в кожному серці горить сонечко

Доброти і любові!

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку