Музично-ритмічні вправи в русі

Про матеріал
«Музично-ритмічні вправи в русі». Розробка уроку з ритміки. Орієнтовано на дітей з особливими освітніми потребами( дітей з вадами слуху).
Перегляд файлу

ПЛАН-конспект

уроку з ритміки у 3 класі: «Зимові перешкоди»

 

 

 

Тема: «Музично-ритмічні вправи в русі»

 

 

Мета             

  навчальна:

вчити учнів слухати і чути музику і чітко відтворювати ритм;

розвивальна:

розвивати відчуття ритму, увагу,  ритмічну пам’ять;

 виховна:

виховувати культуру виразних рухів, позитивне ставлення до занять музичною ритмікою;

 корекційна:

сприяти формуванню правильного дихання в мовно-ритмічних вправах, чіткої артикуляції. Корегувати мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

І. ОРГМОМЕНТ ( Вхід учнів під марш).

-Добрий день!

-Який зараз урок? Пороплескаємо...

Розпочинаємо урок ритміки з ритмічного поклону. (Поклон)

-Яка зараз пора року?

Та ЗИМА не хоче відступати!

Кличе дітлахів в зимові ігри грати.

І тому сьогодні на уроці ми помандруємо до зимового лісу.

-Діти, а хто був взимку в лісі? Зима в лісі дуже красива ! Наприкінці нашої мандрівки ми побачимо цю красоту.

Але на шляху нам зустрінуться різні перешкоди.

Ви не боїтесь труднощів? /Ні!/

Впевнено будете їх долати? /Так!/

Сьогодні ми будемо:

-виконувати ритмічні вправи,

-грати на музичних інструментах,

-грати в ритмічні ігри.

- Що будемо робити?

Тож розпочинаємо нашу мандрівку.

Зараз будемо виконувати ритмічні вправи.

- Що зараз будемо робити?

………………………………………………………………………………………

II. РИТМІКО-ГІМНАСТИЧНІ ВПРАВИ

Ритмічна розминка «МИ ЙДЕМО». (палиці)

Розпочинаємо з ритмічної розминки «Ми йдемо».

Станьте рівно. Чітко  крокуйте!

Розпочинаємо…………   (діти крокують).

 

Ми йдемо, ми йдемо, ми шляхи долаємо!

Перешкоди ні на мить нас не зможуть зупинить!

 

………………………………………………………………………………………

 

 

 

№ 1. Вправа «ПЕРЕСТУПИ ЧЕРЕЗ ЗАМЕТИ». (бубон)

 

А ось і перша перешкода на шляху до лісу.

Снігу намело багато!

Треба переступити через снігові замети... (показати) Виконуйте вправу без музики... (виконують без музики)

Ноги піднімайте чітко, ритмічно.

Виконуйте вправу під музику (виконують)

Ми виконували вправу чітко, ритмічно.

- Як виконували вправу?

№ 2. Вправа «ЗИМА ЛЮТУЄ». (білі стрічки)

Наступна перешкода на нашому шляху.

Зима знову лютує. Заметіль. Хурделиця.

Білими стрічками покажемо, як лютує зима, кружляє сніг. (роздати стрічки)

Спочатку повторіть відомий нам рух

крок-крапка... (повторюють)

Ноги працюють чітко, тепер робимо чіткі рухи руками...

(показати, виконують)         Рух по колу.

Виконуйте чітко, ритмічно під музику... (виконують)

- Як виконували вправу?

№ 3. Вправа «СНІГОВА КУЛЯ». (м'ячі)

Заметіль стихла...

І кожен з нас захотів зліпити снігову кулю.

Ви любите ліпити снігові кулі?

Уявіть собі, що м'яч-це снігова куля. Станьте в коло.

Повторюйте рухи за мною.     Виконуйте плавно, легко. (повторюють за вчителем без музики)

Будемо виконувати вправу під музику. (виконують)

Ми виконували вправу плавно, легко.

- Як ми виконували вправу?

Ми виконували ритмічні вправи.

- Що ми робили?

 

 

III. ГРА НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ

 

Діти, декілька перешкод ми вже пройшли.

Та до лісу йти ще далеко.

Тому уявимо, що ми сідаємо в сані і кінь швидко довезе нас до зимового чарівного лісу.

Сідайте. /сідають на карімати/

Візьмемо з собою в дорогу музичні інструменти. Покладіть руки на коліна. Промовляйте разом зі мною.

Їдуть хлопці і дівчата на конячці, на санчатах

 Скік-скік-скік / двічі

Сані скриплять, (показати на муз.інструм.)

бубенці дзвенять, (дати інструм. дітям. Спробуйте)

Їдуть хлопці і дівчата на конячці, на санчатах

 Скік-скік-скік / двічі

Сніжок летить (...........)

Вітер шумить (............)

Їдуть хлопці і дівчата на конячці, на санчатах

 Скік-скік-скік / двічі

Дятел стукає-майструє (.................)

'

Лисичка крадеться, на зайчика полює... (папір)

Їдуть хлопці і дівчата на конячці, на санчатах

 Скік-скік-скік / двічі

Їхали ми їхали, нарешті доїхали!

З гірки-ух! (...............)

В ямку-бух! (..............)   І всі разом пограємо на інструментах.

Зараз повторимо спочатку.

У кожного є свій музичний інструмент. Будьте уважні.

Діти, ми грали на музичних інструментах.

- Що ми робили?

 

Діти, я вас вітаю! Ви подолали всі перешкоди!

І потрапили до чарівного зимового лісу!

                                                                (відкрити ілюстрації)

 

Подивіться, яка чарівна зима!        Вам подобається?

-Що ми говоримо, коли захоплюємось красою!

Діти: Як гарно! Яка краса! Як чарівно! Яка казкова зима! Як у казці! Зима-красуня! Зима-чарівниця! Королева Зима! Снігова Королева!

Які гарні слова!

 

……………………………………………………………………………………….

 

Нам залишається пограти в ритмічну гру.

 

IV. РИТМІЧНА ГРА «РИТМ СЛІВ»

Перед вами слова.

Перше слово будемо  проплескувати,

друге -простукувати. Наприклад:

 

ЗИМА-ЗАМЕТІЛЬ

МОРОЗ-ВІТЕР

БУРУЛЬКИ ЛЬОДЯНІ

ПУХКИЙ СНІЖОК

ЗАСИПАЄ-ХУРДЕЛИТЬ

СНІГУРІ-СИНИЧКИ

ПРОЩАВАЙ ЗИМА!      (голосно)

ПРОЩАВАЙ ЗИМА!

…………………………………………………………………………………….

 

ДЯКУЄМО ТОБІ, ЗИМА, ЩО БУЛА З НАМИ!

До побачення!

 

А на зміну ЗИМІ на землю йде кольорова ВЕСНА!

Давайте відчуємо її свіжий подих.

Зробимо глибокий вдих-видих, вдих-видих, ще раз вдих-видих.

/рухи руками/

Яке запашне повітря!

……………………………………………………………………………………….

 

         «КОЛЬОРИ ВЕСНИ»

(КРУЖЛЯННЯ  З  КОЛЬОРОВИМИ  КУЛЬКАМИ)

Діти, подивіться, що це? (показати кольорові кульки)

Кольорові кульки. Візьміть їх. Які кольори ми бачимо?

(жовтий, синій, червоний.......). Це - кольори весни (кольори квітів,

веселки...) Покружляйте з кульками під музику.

Порадіємо ВЕСНІ!   (кружляють)

 

ПІДСУМОК УРОКУ:

Сьогодні на уроці ми:

- виконували ритмічні вправи,

- грали на музичних інструментах,

- грали в ритмічну гру:

- Що ми робили?

Оцінювання роботи учнів:

Чітко, ритмічно виконували вправи.....................

Активно працювали, піднімали руку....................

Були уважні, не відволікалися...........................

Молодці, діти!

За вашу старанність я вам підготувала сюрпризи-нотки «Старанному учню».

Отримуйте, сьогодні ви заслужили.

Закінчуємо урок ритмічним поклоном.   /поклон/

До побачення. Йдіть на перерву.

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Розробки уроків
Інкл
Додано
16 березня 2023
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку