"Музика і Лего. Музичні ігри з Лего"

Про матеріал
Поданий матеріал рекомендовано для дітей дошкільного віку. Використання ЛЕГО технологій сприяє поліпшенню у дітей конструкторських і технічних здібностей, а також просторовому мисленню і творчій уяві. Ігри з ЛЕГО цеглинками допомагають дітям створити атмосферу неймовірно цікавої сучасної казки та гри, проклавши місток зі своїх чарівних цеглинок до країни музичних звуків.
Перегляд файлу

C:\Users\user\Desktop\unnamed.jpg«ВЕСЕЛКА  НАСТРОЮ»

 

Мета: навчати дітей визначатинастріймузичноготвору —        
передавати його за допомогоюрізноколірнихцеглинок LEGO.

Словник: веселий, сумний, спокійний; жовтий, блакитний,  коричневий.
Вік: 5-7 років.
Обладнання: жовта, блакитна, коричневацеглинки LEGO для кожної дитини.
Хід:

Музичнийкерівник проводить з дітьмибесіду про те, якийбуваєнастрій; чиможнапередатинастрій за допомогоюцеглинок LEGO; якимкольоромможнапередати веселий, спокійний, сумнийнастрій? Діти слухаютьмузику та визначають, цеглинкоюякогокольоруможнапозначити її настрій. Наприклад, жовтацеглинкаможевідображати веселий настрій,блакитна — спокійний, коричнева — сумний.

 

 

«ЗНАЙДИ СВОЮ ПАРУ»

 


Мета: вправляти дітей у координації рухів, бігу під музичний супровід, умінні виконувати правила гри; розвивати довільну увагу, зосередженість, комунікативні навички.

Словник: однакові деталі.

Обладнання: цеглинки LEGO різногокольору та форми — по двікожної.
Вік: 4-6 років.

Хід:

C:\Users\user\Desktop\unnamed (1).jpgМузичний керівник запрошує дітей стати кружка, роздає кожній дитині по цеглинці LEGO різного кольору та форми. Пропонує дітям розбігтися з цеглинками в руках по кімнаті під музичний супровід. Коли музика перестане звучати, діти мають відшукати свою пару: дитину з такою самою цеглинкою. Пари, які «знайшлися», мають крокувати по колу. Ускладнення: роздавати дітям не лише цеглинки, а й інші деталі конструктора LEGO, діти за тим же принципом мають відшукати свою пару.

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\unnamed (2).jpg«НА ГОСТИНУ ДО КОЛОБКА»

 

Мета: виявити вміння дітей визначати та називати темп музики.
Обладнання: цеглинки LEGO різнихкольорів: жовтого, розміром 2 × 2 (колобок), коричневого, розміром 2 × 4 (ведмідь), білого, розміром 2 × 2 (зайчик),помаранчевого, розміром 2 × 4 (лисичка).

Вік: 5-6 років.

Музичний репертуар: музичні твори з різними темпами.

Хід:

Педагог розповідаєдітям, що до колобка (жовтацеглинка) маютьзавітатигості, а хто саме — колобок не знає. Потрібно послухатимузичнийтвір і визначити, хто «йде» — ведмідь, зайчик чи лисичка (повільний, швидкийчипомірний темп). Знайтицеглинкувідповідногокольору і з’єднати її з жовтою.

 

 

«РИТМІЧНИЙ МАЛЮНОК»

 

C:\Users\user\Desktop\depositphotos_106761782-stock-illustration-hands-clapping-vector-icon-applause.jpg

Мета: навчати дітей за схемою з деталей конструктора LEGO впізнавати та відтворювати ритмічний малюнок мелодії, розвивати вміння сприймати музику.

Словник: довгі звуки, короткі звуки, ритм.

Обладнання: схеми ритмічних малюнків з цеглинок LEGO.

Хід:

   Музичний керівник звертає увагу дітей, що довші цеглинки позначають довгі звуки які називаємо «та», а коротші – короткі звуки, які називаємо «ті». Показує на пластині викладену схему ритмічного малюнка, пропонує його відтворити та згадати, яку пісню нагадує цей ритмічний малюнок. Гра повторюється декілька разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

«СЛОВО НАЗИВАЙ – ЦЕГЛИНКУ ЗАБИРАЙ»

 

Мета: навчати дітей описувати характер мелодії, будувати башту. Підвести до розуміння зв'язку: що більше слів-ознак музичного твору, то більше цеглинок – то вища башта – то ліпше відчуття мелодії.

Словник: характер мелодії.

Обладнання: цеглинки LEGO.

Хід:

   Музичний керівник пропонує дітям уважно послухати музику. Після цього звертається до дітей із запитаннями.

Музичний керівник:

Зараз скажіть мені враження ваші,

З вражень почутих збудуємо башти.

Що ви в музиці почули?

Як ви музику відчули?

   Діти по черзі називають слова-ознаки, які характеризують музичний твір, і за кожну відповідь отримують по цеглинці. Одне слово – одна цеглинка. Що більше слів називає дитина, то більше цеглинок отримує. З отриманих цеглинок діти будують башти, виставляють їх від низької до самої високої. Перемагає та дитина, в якої башта найвища.

 

C:\Users\user\Desktop\lego-six-bricks.jpg

«ПЕРЕШКОДИ»

 

Мета: навчати дітей змінювати рух за орієнтирами, відтворювати в рухах характер музики, розвивати уяву, музичну пам'ять, спостережливість.

Словник: рухи під музику

Обладнання: деталі конструктора  LEGO.

Хід:

  По залі розкидані «перешкоди» - деталі конструктора LEGO. Музичний керівник розповідає дітям, як слід рухатись, оминаючи їх. Діти під музичний супровід долають «перешкоди».

Музичний керівник:

Сині цеглинки – вище колінка,

«Пеньочки» знаходимо – «змійкою» обходимо.

«Калюжі» переступаємо,

Та й на «колоди» не наступаємо.

«ПРОГУЛЯНКА»

Мета: вправляти дітей у вмінні розрізняти кольори, увагу, вміння з’єднувати цеглинки за зразком.

Матеріали та обладнання: цеглинки конструктора LEGO шести кольорів: синього, жовтого, червоного, блакитного, оранжевого, зеленого (по 1 цеглинки кожного кольору на дитину)

Хід гри:

На підлозі розкладені цеглинки шести кольорів (по 1 кожного кольору на кожну дитину) так, щоб діти могли спокійно між ними ходити. Під час гри (співу) діти «гуляють» між цеглинками, уважно слухають завдання в пісні – цеглинку якого кольору вони повинні знайти і взяти у руки. На наступний куплет вони «гуляють» із цеглинкою в руках, слухають якого кольору треба взятии наступну цеглинку, беруть її і з’єднують дві цеглинки між собою. І так до кінця пісні. Всього діти збирають 6 цеглинок різних кольорів.

Як ускладнення для старших дітей, спосіб з’єднання цеглино кможе бути різним (за зразком муз. керівника або вихователя)

 

1 варіант:

  1. Ми гуляєм, ми гуляєм, все довкола розглядаєм.

Ми під ніжки заглядаєм і цеглиночки збираєм.

Ти зелену віднайдиі у рученьки візьми.

  1.  

Ми гуляєм, ми гуляєм, все довкола розглядаєм.

Ми під ніжки заглядаєм і цеглиночки збираєм.

Ти синеньку віднайди І у рученьки візьми.

  1.  

Ми гуляєм, ми гуляєм, все довкола розглядаєм.

Ми під ніжки заглядаєм і цеглиночки збираєм.

Ти жовтеньку віднайди і у рученьки візьми.

 

C:\Users\user\Desktop\unnamed (3).jpg

docx
Додано
17 березня 2023
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку