Збірник "На допомогу заступнику директора з НВР з питань аналітичної діяльності". Надіюся, що стане корисним для заступників директорів з навчально - виховної роботи. Вміщена аналітична діяльність заступника у схемах і таблицях. Також є кілька схем аналізу уроку та багато чого іншого цікавого.
Зміст
Вступ………………………………………………............ 2-8
І. Організація освітнього процесу…........................... 9-14
ІІ. Аналіз роботи педагогічних працівників……… 15-21
ІІІ. Аналіз організації освітнього процесу ЗЗСО...22 - 33
ІV. Схеми аналізу уроку…………………………….. 34 – 81
V. Список використаної літератури……………………..82
Вступ
Аналітико-дослідницька діяльність - це
Основні завдання аналітичної діяльності
Вивчення й аналіз
Об'єкти педагогічного аналізу:
Цикли освітнього процесу:
Професійні знання і вміння аналітичного характеру ЗДНВР
Піднесення ефективності аналітичної роботи обумовлено рівнем оволодіння сучасними технологіями моніторингу:
Види і форми контролю:
При плануванні слід конкретизувати вид аналізу:
Принципи педагогічного аналізу
Система заходів для проведення діагностики:
Алгоритм контролю:
Підготовка до контролю:
Основні блоки контрольно-аналітичної діяльності в ЗЗСО
Результати перевірки:
Типові недоліки в процесі педагогічного аналізу:
І.Організація освітнього процесу
Мережа класів
Зарахували у: |
Кількість зарахованих здобувачів освіти за роками |
||
1-й клас |
|
|
|
5-й клас (на початку навчального року з інших навчальних закладів) |
|
|
|
10-й клас, зокрема з інших навчальних закладів (на початку н. р.) |
|
|
|
Протягом навчального року в усі класи, а саме: |
|
|
|
Із переходом на навчання до нашої школи |
|
|
|
Переїздом на проживання на території обслуговування закладу |
|
|
|
Разом |
|
|
|
Мережа класів та кількість здобувачів освіти
Навчальний рік |
1-4-ті класи |
5-9-ті класи |
10-11-ті класи |
1-11-ті класи |
||||||||
кількість |
у них здобувачів освіти |
із них територій обслуговування |
кількість |
у них здобувачів освіти |
із них територій обслуговування |
кількість |
у здобувачів освіти |
із них територій обслуговування |
кількість |
у них здобувачів освіти |
із них територій обслуговування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зарахування у: |
Кількість зарахованих здобувачів освіти за роками |
||
1-й клас |
|
|
|
5-й клас (на початку навчального року з інших навчальних закладів) |
|
|
|
10-й клас, зокрема з інших навчальних закладів(на початку н. р.) |
|
|
|
Протягом навчального року в усі класи, а саме: |
|
|
|
Із переходом на навчання до нашої школи |
|
|
|
Переїздом на проживання на території обслуговування закладу |
|
|
|
Разом |
|
|
|
Вибуття здобувачів освіти
Причина вибуття |
Кількість здобувачів освіти, які залишили школу за навчальними роками |
||
Закінчення основної школи |
|
|
|
Закінчення середньої школи |
|
|
|
Перехід на навчання до інших закладів |
|
|
|
Переїзд батьків на нове місце проживання |
|
|
|
Інша (вказати) |
|
|
|
Разом |
|
|
|
Кількість пропущених уроків
Клас |
Кількість учнів за списком |
Кількість усіх уроків у семестрі в розрахунку на одного здобувача освіти |
Кількість уроків, які мали відвідати усі здобувачі освіти у семестрі |
Кількість пропущених уроків |
|
|||||||
усього |
% до загальної кількості уроків |
із них: |
||||||||||
через хворобу |
% до загальної кількості уроків |
із поважних причин |
% до загальної кількості уроків |
без поважних причин |
% до загальної кількості уроків |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Випускники НВК
Рік випуску |
Усього випущено |
За час експертизи |
|||
навчаються у |
|||||
ВНЗ І-ІІ р.а |
ВНЗ ІІІ-ІVр.а. |
ПТУ |
|||
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
Нагородження
Навчальний рік |
Кількість здобувачів освіти на кінець навчального року |
Нагороджено |
Видано свідоцтв особливого зразка |
Разом |
|||
золотими медалями |
срібними медалями |
похвальними грамотами |
похвальними листами |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
Гурткова робота
Навчальний рік |
Учнів у ЗЗСО |
Усього охоплено внутрішкільною гуртковою роботою |
Назва гуртка |
Керівник |
Кількість годин |
Кількість учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стан здоров'я здобувачів освіти
Навчальний рік |
Кількість здобувачів освіти |
|||
Група |
||||
основна |
підготовча |
спеціальна |
||
постійна |
тимчасова |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця контролю ведення календарного планування
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові вчителя |
Дата перевірки |
Зауваження |
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця роботи вчителів – предметників
з обдарованими дітьми
№ з/п
|
Прізвище, імя по батькові
|
Предмет |
Категорія |
В яких класах |
Олімпіади |
Конкурси |
||
Кількість учасників |
Призери |
Кількість учасників
|
Призери
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевірка класних журналів
Дата перевірки |
КЛАС |
Прізвище та ініціали педагогічного працівнка |
Тематичний облік знань |
Наявність відпрацювання |
Норми домашнього завдання |
Охайність заповнення |
Дані про відвідування занять |
ПРИМІТКА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Аналіз роботи педагогічних працівників
Здобувачі освіти у професійних конкурсах
Навчальний рік |
Прізвище, ініціали педагога |
Посада |
Назва конкурсу, у якому брав участь |
Результативність конкурсу рівня |
|||||||
Міжна- родного |
Всеукраїнсь-кого |
Регіонального |
Місцево- го |
||||||||
призер |
лауреат |
призер |
лауреат |
призер |
лауреат |
призер |
лауреат |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати атестації
Рік проведення атестації |
Встановлено категорію |
Підтверджено категорію |
||||
вищу |
першу |
другу |
вищу |
першу |
другу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення досвіду роботи
Рік узагальнення |
Прізвище, ініціали педагога |
Посада |
Із якого питання узагальнено досвід |
Ким вивчено |
Де заслухано |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з молодими педагогами
Навчальний рік |
Прізвище, ініціали молодого педагога |
Посада |
Навантаження (кількість тижневих годин, частка ставки) |
Прізвище, ініціали наставника |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Публікують свої матеріали
Рік публікації |
Назва видання |
Номер |
Сторінки |
Автор, посада |
Назва публікації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Програми
Назва програми |
Для яких класів |
Автор, посада |
Ким затверджено (схвалено), дата номер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Методичні розробки
Назва розробки |
Автор, посада |
Ким і коли схвалено |
|
|
|
|
|
|
Елементи інноваційних педагогічних ідей та технологій
№ з/п |
Вид інновації, технології |
Її суть |
Прізвище, ініціали вчителя, який впроваджує; предмет викладання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ведення документації вчителями
Навчальний рік |
Ким здійснювався контроль |
Кількість перевірок документації |
Форма узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вивчалися окремі питання
Питання яке вивчалося |
Терміни вивчення |
Ким вивчалося |
Яким чином підбито підсумки вивчення |
Які головні зауваження до роботи були висловлені |
Що зроблено для їх ліквідації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Профільне та допрофільне навчання
Навчальний рік |
8-й клас |
9-й клас |
||||
Усього здобувачів освіти |
із них охоплено |
Усього здобувачів освіти |
із них охоплено |
|||
допрофільною підготовкою (назва) |
кількість |
допрофільною підготовкою (назва) |
кількість |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Профільна підготовка
Навчальний рік |
10-й клас |
11-й клас |
Разом 10-11-ті класи |
|||||
усього здобувачів освіти |
назва профілю |
у ньому здобувачів освіти |
усього здобувачів освіти |
назва профілю |
у ньому здобувачів освіти |
усього здобувачів освіти 2+5 |
із них охоплено профільним навчанням 4+5 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гурткова робота
Навчальний рік |
Кількість здобувачів освіти у ЗЗСО |
Від якої установи працює |
Назва гуртка, клубу, секції |
Кількість охоплених здобувачів освіти у ЗЗСО |
Із них учнів соціально незахищених категорій |
На базі якого ЗЗСО організовано його роботу |
Прізвище, ініціали керівника |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Системи уроків
Посада, прізвище, ініціали педагога, система роботи якого вивчалася |
Із якого питання |
Ким вивчалася |
Терміни вивчення |
У процесі вивчення |
Форма узагальнення |
Висновки |
||
відповідно уроків |
відповідно позакласних заходів |
перевірено документації |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість заходів та уроків відвідана дирекцією ЗЗСО
Кількість перевірок |
Директором |
Заступником директора з навчально – виховної роботи |
Заступником директора з виховної роботи |
||||||
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
20__/__ н.р. |
|
Відвідних уроків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відвідних та позакласних та позашкільних заходів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевірок документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Системи роботи вчителів
Посада, прізвище, ініціали педагога, система роботи якого вивчалася |
Із якого питання |
Ким вивчалася |
Терміни вивчення |
У процесі вивчення |
Форма узагальнення |
Висновки |
||
відповідно уроків |
відповідно позакласних заходів |
перевірено документації |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КАЛЕНДАР
методичної роботи __________
на 20___-20___ навчальний рік
№ з/п |
Заходи методичної роботи |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
1. |
Засідання методичної ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Психолого-педагогічний семінар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Семінар-практикум |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Тижні педагогічної майстерності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Методичні тижні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Предметні тижні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Творчі звіти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Форум педагогічних інновацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Атестація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Школа молодого вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Методичні бюлетні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Засідання МО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Аналіз організації освітнього процесу ЗЗСО
Оцінювання балами початкового рівня
Навчальний рік |
Кількість здобувачів освіти 2-11-х класів |
За підсумками навчального року були оцінені балами початкового рівня з: |
|||||
одного предмета |
двох предметів |
трьох предметів |
чотирьох предметів |
п'яти предметів |
із шести й більше предметів |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати ЗНО
Навчальний предмет |
Рік випуску |
|||||
|
|
|
||||
Взяли участь у ЗНО |
Підтвердили рівень, визначений у закладі |
Взяли участь у ЗНО |
Підтвердили рівень, визначений у закладі |
Взяли участь у ЗНО |
Підтвердили рівень, визначений у закладі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальні досягнення здобувачів освіти
Навчальний рік |
Кількість здобувачів освіти 2-11-х класів |
За підсумками навчального року були оцінені з усіх предметів балами лише: |
|||||
високого рівня |
% від загальної кількості здобувачів освіти |
достатнього й високого рівнів |
% від загальної кількості здобувачів освіти |
разом |
% від загальної кількості здобувачів освіти |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень вихованості
Навчальний рік |
Учнів, охоплених вивченням |
Із них рівень вихованості |
||||||||
кількість |
% до загальної кількості |
високий |
достатній |
середній |
низький |
|||||
кількість |
% до охоплення |
кількість |
% до охоплення |
кількість |
% до охоплення |
кількість |
% до охоплення |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класно – узагальнювальний контроль
Класи, у яких здійснювався контроль |
Із якого питання |
Ким вивчалася |
Терміни вивчення |
У процесі вивчення |
Форма узагальнення |
Висновки |
||
відповідно уроків |
відповідно позакласних заходів |
перевірено документації |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виховна робота
Питання, яке підлягало вивченню |
Об'єкт контролю |
Ким вивчалася |
Терміни вивчення |
У процесі вивчення |
Форма узагальнення |
Висновки |
|
відповідно позакласних заходів |
перевірено документації |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші питання
Питання, яке підлягало вивченню |
Об'єкт контролю |
Ким вивчалася |
Терміни вивчення |
Що підлягало контролю |
Форма узагальнення |
Висновки |
|
Педагог – організатор |
|
|
|
|
|
|
Соціальний педагог |
|
|
|
|
|
|
Практичний психолог |
|
|
|
|
|
|
Бібліотекар |
|
|
|
|
|
Ведення класного журналу вчителями - предметниками
Перевірка класного журналу _____ класу
Дата ______________
№ з/п |
Учитель |
Предмет |
Перевірка правильності запису |
Своєчасне виставлення оцінок за |
Тематичний облік знань |
Наявність поточних оцінок |
Охайність записів |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Дата уроку |
Зміст уроку |
К. р |
Зошит |
Л. р, пр. р. |
Наявність поточних оцінок |
Об’єктивність оцінок |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ведення класного журналу класними керівниками
№ з/п |
Дата
Дата |
Класний керівник |
Клас |
Розділи класного журналу |
Списки здобувачів освіти |
Облік відвідування |
Зведена таблиця руху здобувачів освіти |
Загальні відомості про здобувачів освіти |
Зведений облік досягнень у навчанні |
Примітка |
|||||
№ особової справи |
П.І.Б. здобувача освіти |
Дата народження |
П.І.Б. батьків |
Заняття й місце роботи батьків |
Домашня адреса |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графік перевірки контрольних зошитів
з_____________
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові вчителя |
Дата перевірки |
Клас |
Дата к.р. |
В зошиті |
В журналі |
Відповідність к.р. навчальній темі програми |
Різноманітність видів завдань |
Диференціація завдань |
Об’єктивність оцінювання |
Охайність ведення зошитів |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомість про результати контрольних зрізів знань здобувачів освіти
№ з/п |
Предмет
|
Учитель
|
Категорія, педзвання |
Клас |
Здобувачів освіти за списком |
Результати контрольних робіт проведених вчителями |
Результати контрольних робіт проведених дирекцією школи |
Розбіжність в показниках (%) (+,-) |
Примітка |
|||||||||||||||||||
Виконували завдання |
Високий рівень |
% |
Достатній рівень |
% |
Середній рівень |
% |
Початковий рівень |
% |
Виконували завдання |
Високий рівень |
% |
Достатній рівень |
% |
Середній рівень |
% |
Початковий рівень |
% |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РЕЙТИНГОВА ТАБЛИЦЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
УЧНІВ ЗА ____________ Н. Р.
№ з/п |
Предмет |
Вчитель |
5 клас |
6 клас |
7 клас |
8 клас |
9 клас |
10 клас |
11 клас |
Середній бал по предметах |
% якості по предметах |
|||||||
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
Середній бал |
% якості |
|||||
1 |
Укр. мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Укр. літ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Англ.мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Нім. мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Заруб. літ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Істор.Укр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Всесв. іст. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Правознавст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Економіка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Географія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Матем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Алгебра |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Геомет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Фізика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Біоло-гія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Хімія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Худ.культ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Труд.навч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Місця класів по успішності:
I – місце - II – місце – III – місце – IV – місце – V – місце –
Аналіз системи внутрішнього контролю
за 5 років
№ з/п |
Назва предмету |
2012- 2013 н.р. |
2013- 2014 н.р. |
2014- 2015 н.р. |
2015- 2016 н.р. |
2017- 2018 н.р. |
||||||||||
|
|
П |
Н |
С.р. |
П |
Н |
С.р. |
П |
Н |
С.р. |
П |
Н |
С.р. |
П |
Н |
С.р. |
1 |
Укр. мова і літ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Математика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Заруб. літер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Англ. мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Історія, правознавство |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Географія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Фізика, астрономія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Біологія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Методична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Організація техніки безпеки, охорона безпеки життєдіяль- ності дитини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Виховна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Краєзнавча та пошукова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Фізична культ., Захист Вітчизни |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Початкові класи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Музичне мист. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Організація освітнього процесу в 1 кл.сі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Інформатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Економіка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Трудове навч. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Робота шкільної бібліотеки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П – педагогічні ради, Н – накази, С.р. – система роботи
Перспективний план ВШК за станом проведення педрад
Назва навчальних предметів |
Навчальні роки |
||||
2012-2013 |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
2016-2017 |
|
Укр. мова і літер. |
|
|
|
|
|
Заруб. літ. |
|
|
|
|
|
Математика, інформатика |
|
|
|
|
|
Фізика |
|
|
|
|
|
Географія, економіка |
|
|
|
|
|
Історія, правознавство |
|
|
|
|
|
Хімія |
|
|
|
|
|
Іноземна мова |
|
|
|
|
|
Біологія,основи здоров'я |
|
|
|
|
|
Трудове навч. |
|
|
|
|
|
Фізична культ. ЗВ |
|
|
|
|
|
Музичне мист. |
|
|
|
|
|
Образотв мист., худ.культ |
|
|
|
|
|
Початкові класи, ДНЗ |
|
|
|
|
|
Виховна робота |
|
|
|
|
|
ГРАФІК
ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ НА 20___- 20___Н. Р.
Зміст контролю |
Місяць року |
|||||||||||
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
|
Аналіз календарних планів вчителів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз планів класних керівників |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз планів роботи ШМК |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Викладання навчальних предметів: -укр. мова - зарубіжна літер - математика - фізика - географія - історія - хімія - іноземна мова - біологія - трудове навч. - фізична культ. - музичне мист. - образ. мист. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Початкові класи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота гуртків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота факультативів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стан зошитів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стан щоденників |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стан класних журналів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота ДНЗ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обладнання кабінетів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь вчителів у районних та обласних методичних заходах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Техніка безпеки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація гарячого харчування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виховна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д – Директор ЗДНВР – заступник директора з НВР
ЗДВР – заступник директора з ВР