На прогулянці взимку

Про матеріал
Мета: Розширити знання дітей про особливості погодних умов взимку, навчати малят уважно розглядати картину, розуміти її зміст, за допомогою вихователя складати прості речення; закріпити вміння дітей уважно слухати літературні твори,розуміти їх, сприймати на слух; розвивати творчу уяву, мовленнєве дихання, учити вживати пестливі слова, виховувати інтерес до зимових розваг.
Перегляд файлу

                                                                    КЗ ,,Солоницівська гімназія   

                                                                    ,,Перлина””

                      Конспект з мовленнєвого розвитку                       для дітей раннього віку

                      Тема:,, На прогулянці взимку”.

                                                                      Вихователь Денисова Н.В.

                                                 2020р.

                                 Тема: ,,На прогулянці взимку”

  Мета: Розширити знання дітей про особливості погодних умов взимку, навчати малят уважно розглядати картину, розуміти її зміст, за допомогою вихователя складати прості речення; закріпити вміння дітей уважно слухати літературні твори,розуміти їх, сприймати на слух; розвивати творчу уяву, мовленнєве дихання, учити вживати пестливі слова, виховувати інтерес до зимових розваг.

  Попередня робота: Спостереження за зимовою погодою та снігом.   Матеріали: Картина із зображенням вікна з морозним візерунком; вірш Г. Бойка ,,Морозець”.

                                               Хіт заняття

  Вправа для розвитку мовленнєвого дихання ,,Зимовий вітер”

                   Спокою вітер взимку не знає                   Віхоли крутить, шляхи замітає,                    Інколи ввечері виє за тином,                    Може проситися в теплу хатину.

(Голосно: глибокий вдих через ніс-у-у-у, затримання дихання,

сильний тривалий видих-у-у-у.)                                       Тільки під ранок вітер спочине                   Вляжеться тихо на сніжній перині.

(Тихо: Глибокий вдих через ніс- затримання дихання- сильний тривалий видих- у-у-у.)

Вихователь пропонує дітям подмухати на паперові сніжинки.   -А тепер, малята, погляньте ось на цю картинку. Вихователь демонструє дітям малюнок із зображенням морозного візерунка на вікні.

  -Цей малюнок намалював мороз.

  Вихователь звертає увагу дітей на картину ,,Зимою на прогулянці”.

                                   

                                Пальчикова гра,,Сніжок зліпили”.

                    Раз, два, три, чотири-

(Діти загинають пальчики, починаючи з великого.)

                    Діточки сніжок зліпили.

(Діти ,,ліплять” сніжок в долоньках, змінюючи їх положення.)

                    Він кругленький і гладенький,

(Показують коло, гладять свої долоньки.)                     Але зовсім не смачненький.

(Погрожують пальчиком.)

                     Раз- підкинемо сніжок

(Дивляться вгору.)

                     Два- кидок іще разок,

(Підкидають уявний сніжок.)

                     Три сніжок спіймаємо. (Присідають.)

                     І його зламаємо.

(Тупотять ніжками.)

                             Д/гра: ,,Де сховалась сніжинка?”

  Мета: Закріплювати вміння дітей орієнтуватися у просторі; розвивати мовлення- вживання прийменників з іменниками; розвивати увагу, пам’ять.

  Вихователь пропонує дітям називати місця, де ховається сніжинка і ховає сніжинку у різних місцях.

  -Зараз на вулиці зима. Що лежить на землі? Який сніг?

  -На вулиці тепло чи холодно?

  -Що ми одягаємо на вулицю?

  -Чому? Тому, що на вулиці мороз.

  -А давайте ми, з вами, весело пограємо з морозом, розповімо віршик.

  Вихователь разом з малятами обігрують вірш Г. Бойко ,,Морозець”.

                                     Морозець, морозець,

                                     Не щипай нам щічки!

                                     Теплі валянки у нас.                                      Шубки ї рукавички.

                                     Морозець, морозець,

                                     Плещемо в долоні                                      У дівчаток і хлоп’яток                                      Носики червоні.

 -А щоб мороз не щипав нам щічки, назвемо його ласкаво -морозець.

 -Молодці мої малята, а тепер пора пограти.

                                         Р/гра: ,,Мороз”

  Діти беруться за руки і утворюють коло. Вихователь серед дітей обирає ,,Мороза” і дає йому чарівну паличку, якою він буде ,,заморожувати” дітей. ,,Мороз” стає посередині кола. Вихователь разом з дітьми, ходячи по колу, говорять:

                                    Гей мороз, червоний ніс,

                                    Ти іди собі у ліс,

                                    Щічки нам ти не морозь,                                     Ми тебе не боїмось.

  Після цих слів діти розбігаються, а ,,Мороз” їх наздоганяє.

pdf
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
2201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку